pyssy
Mode
Hommaa kissa. Löytyy hiirulainen kohtuu nopeasti.:DOujea oli hiiret taas päässy yöllä karkaamaan häkistä. Toinen on nyt sitte kadoksis. Voi ny vittu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hommaa kissa. Löytyy hiirulainen kohtuu nopeasti.:DOujea oli hiiret taas päässy yöllä karkaamaan häkistä. Toinen on nyt sitte kadoksis. Voi ny vittu.
Oujea oli hiiret taas päässy yöllä karkaamaan häkistä. Toinen on nyt sitte kadoksis. Voi ny vittu.
Kyllä tässä rupeaa nyt keinot loppumaan..en tiedä mihin on tyttö mennyt. Olisko kellään muilla ehdotuksia? Voisin yrittää rakentaa jonkin näköisen "ansan". Auttaiskohan jos soittais youtubesta jotain kissan ääniä? :D
Harkinnassa olisi koiralle oma reppu retkeilyyn, onko noissa mitään järkeä loppujenlopuksi?
Oujea oli hiiret taas päässy yöllä karkaamaan häkistä. Toinen on nyt sitte kadoksis. Voi ny vittu.

Mullakin noita on kaksi ja on kyllä niin hyperaktiivisia, että kyllä niissä on tällä hetkellä tarpeeksi tekemistä itelle. :D Noita ennen mulla on ollut marsu kun olin alaste ikäinen (12v). Se elikin sitten monet vuoden päivät. En nyt enää tarkkaan muista kuinka vanhaksi. Olisko ollu 6-8 vuotias silloin kun kuoli. Sen verran muistan että täysikäinen olin silloin joten jotain tuolta väliltä se oli. Mahtava lemmikki.