Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toi on juuri sellanen asia, mikä järkyttää kaupan kassajonossaki. Ihan vaahtosammuttimen kokoiset ihmiset ostaa noita. Sitten ihmetellää, että mistä kaikki ADHD tulee. Sokeri ja kofeiini yhdessä + muut piristeet. Pelolla odottelee tulevaisuutta noiden lasten suhteen. Varmasti tulee kaiken asteiset "päätaudit" lisääntymään. Puhumattakaan diabetes ja metabolinen oireyhtymä.
Kyllähän noita lapset litkii rajuja määriä, mutta en mä nyt lähtisi pelkästään lapsia asiasta tuomitsemaan. Ihan samalla lailla nyt esim. omassa kesätyöpaikassa ylipainoiset 40 - 60 -vuotiaat miehet litkii noita energiajuomia ja tuo kahvipöytään sokerimunkkeja, joten ei niilläkään tilanne sen parempi ole. Jotenkin jännä, että itse ilmeisesti olin elänyt jossain lumemaailmassa, kun ajattelin, että vanhat ihmiset sentään syövät kunnon ruokaa. Nyt kun on heidän syömistään kesätöissä katsellut, niin järkyttäviä lihiksiä ja herkkumunkkeja ne siellä kiskovat kuin viimeistä päivää.

Toinen asia, joka ihmetyttää on se, että ihmiset eivät osaa töissä syödä kunnolla. Jotkut vetävät pelkkää salaattia ja kahvia ja toiset leipää, mutta eivät syö kunnon ruokaa. Siitä huolimatta nämä ihmiset ovat ylipainoisia, joten sitten varmaan kotona vedetään oikein hyvällä omallatunnolla liian isot ruokamäärät. Mun mielestä 8 tunnin työpäivä on niin pitkä, että siinä pitäisi kyllä syödä kunnon ateria, ja itse toki syönkin.

E: Noista muroista tuli mieleen, että oma pikkusiskoni on kasvatettu kotona sellaiseksi, että se ei kelpuuta aamupalalla muuta kuin paahtoleipää ja sokerimuroja. Itse vedän aina puuroa aamupalaksi, koska pienenä niin isommalle lapselle opetettiin, mutta pikkusisko kun oli aina niin "pieni", niin ei sille mitään puuroa tarvinnut syöttää. Nyt se ei puuroon koske varmaan mistään hinnasta.

Näin muuten kaupassa ku joku 8-10v lapsi tuli kassalle ja näytti äitille mitä oli sylissä, helvetin iso sipsipussi ja iso karkkipussi ja kaksi magnum jäätelöä, ni äiti vaa nyökkäs että heitä siihen hihnalle, laskin tollee nopee päässä että lähemmäs 3000kcal oli siinä, ja laskee tommoisen kasvavan lapsen lepohapenkuljetuksen ni ei vittu siinä oli yli kahden vuorokauden kalorit. Teki mieli sanoa äitille jotain mutta olisin varmaan ollut natsi, sovinisti, rasisti, idiootti ni en viitsinyt sanoa mitään. Mitä noihin naisiin tulee ni itse olen urheillut koko elämäni ja en ikinä pystyis ottamaan sellaista naista kuka ei olisi hyvässä kunnossa, turkkilaiset ja kumppanit saa minun puolesta hoidella läskit akat kenellä on itsetunto alhaalla:) Yksi hyvä juttu olisi jos koulussa lisättäisiin mielekästä liikuntaa, vaikka joka päivä olisi tunti ni ihmiset oppisi liikkumaan. Tolla mielekkäällä tarkoitan muuta kuin sotilasmarsseja tai suunnistamista jossain kaatopaikalla.

Toinen asia, joka ihmetyttää on se, että ihmiset eivät osaa töissä syödä kunnolla. Jotkut vetävät pelkkää salaattia ja kahvia ja toiset leipää, mutta eivät syö kunnon ruokaa. Siitä huolimatta nämä ihmiset ovat ylipainoisia, joten sitten varmaan kotona vedetään oikein hyvällä omallatunnolla liian isot ruokamäärät. Mun mielestä 8 tunnin työpäivä on niin pitkä, että siinä pitäisi kyllä syödä kunnon ateria, ja itse toki syönkin.

Ihmiset on laiskoja tekee itse safkoi, näin on aina ollut. Vittu sitä varten on ravintolat. Muut menes jonnekin syömään terveellisesti ja maittavasti, niin siin on äkkiä yhen toimistotyöntekijän monen tunnin palkka viivan alla. En pysty käsittää kun nimenomaan suosimalla verotuksen avulla ihmisiä paremman ruoan ääreen voitas oikeasti vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin ja terveyteen. Nyt uuden hallituksen ajamat makeisverot yms. (jotka tais vaikuttaa myös vesivirkokkeisiin lol) ei tule muuttamaan tilannetta yhtään.

Yksi hyvä juttu olisi jos koulussa lisättäisiin mielekästä liikuntaa, vaikka joka päivä olisi tunti ni ihmiset oppisi liikkumaan.
tää on kans yks tyypillinen neuvo lasten läskiongelmaan. Mut ihan väärä. Kyllä se tekeminen lähtee ihan kotoa, ja liikuntaan pakottaminen on aina perse edellä puuhun kiipeaämistä. Surullista mutta totta, mutta täs on kohtapuoliin menetetty kyllä peli. Kahtiajako syvenee ja tulee syvenemään. Toiset lapset käy hokitreeneis, kun toiset skidit on sokerihöyryis vääntämäs codia.

Hyötyliikunnan merkitys on jotenkin ihan hukassa liian monella ihmisellä. Johtuu kai osittain myös vanhempien ylisuojelevasta asenteesta. Pelätään et kersa tippuu niskoilleen ja kuolee jos vaikka kiipee puuhun, tai tappelee toisten räkänokkien kanssa.

Antwerpenissä, Belgiassa salilla monet nuoret ja nää vähän tummemmat pojat kävi aina bokserit jalassa suihkussa. Siellä oli onneks myös hieno oikeen suomalainen kuuma sauna, mis jengi kävi lukemas ja nukkumassa ja seinällä oli lappu, et siel saa maksimissaan olla 15min ja kerralla saa heittää 3 kauhallista vettä kiukaalle. Yleensä ketään ei edes heittänyt vettä siihen kiukaalle ja jos siellä saunassa joku oli niin yleensä sen sai tyhjäksi heittämällä sitä vettä kiukaalle.

Ei nyt varsinaista salikomediaa, mutta salin saunassa tapahtunutta...

Saksassa salin saunassa henkilökunta kävi heittämässä löylyä kerran puolessa tunnissa, ja sitten ne jako siellä mehujääpaloja.
Sveitsissä heitin löylyä niin joku nainen sanoi mulle ettei saa heittää vaan pitää kaataa varovasti se vesi sinne kiukaalle, muuten niistä kivistä
kuulemma irtoaa jotain myrkkyä. Ja jos joku ihmettelee miksi olin naisten kanssa saunassa niin siellä oli sekasaunat.

lisäys:

ja nyt täällä usassa jotkut tulee höyrysaunaan suoraan salilta salikledjut päällä...

Taisi pappa vaan tarkistella sun pakaroita..:D

No tää mullakin tuli ekana mieleen HOMO!

Joskus kuukausi sitten treenin jälkeen, menin saunaan juomaan palkkaria, ja sitten kun siinä ravistelin, niin omenavartaloinen iältään noin. 45-vuotias mies tokaisi, ettei noista palautusjuomista ole mitään hyötyä. Kädessä hänellä Karhu -pullo ja vieressä toinen tyhjä.

Juu ei oo, menee pirun huonosti päähän:rolleyes:

Enkä edelleenkään ymmärrä tuota kroppa-asiaa. Jos syö kun hevonen ni oli se ruoka mitä vaan niin kyllä sitä lihoo, mutta kun pitää ne linjat eikä syö enempää kun kuluttaa ja harrastaa hyötyliikuntaa päivättäin niin ei se kauheen vaikeaa luulis olevan pysyä tossa kunnossa. Monilla vaan sitä roskaa menee suuhun vaikka istuu 8h töissä eikä liiku. Nytki toi yks toinen työkaveri nainen tuli lounastauolta kiinalaisesta ravintolasta ja syö suklaapatukkaa jälkkäriks.
Tästä samasta asiasta kommentoitiin sulle jo jossain kysy mieheltä/naiselta -ketjussa, että naiset eivät pysy pelkällä hyötyliikunnalla ja vähäisillä kaloreilla timminä kun vuosia alkaa tulla paljon päälle kahdenkymmenen. Hormonitoiminnan takia lihasmassa alkaa vähentyä ja kudokset alkavat löystyä ja lopputulos on löysä ja kasvavassa määrin roikkuva. Ainoa keino taistella tuota vastaan on tarpeeksi kuormittava ja monipuolinen liikunta. Pelkkä kävely hyötyliikuntana on muutenkin niin vähän kuormittavaa, että perusterveydenkin ylläpitoon vaaditaan enemmän alle 60-vuotiailla. Kävely myöskään ei rasita yläkropan lihaksia, joiden surkastuminen näkyy mm. huonona ryhtinä, joka vaivaa lonkalta heittäen reilusti yli puolia naisista - myös (tai melkein erityisesti) hoikkia. Kuten mä sanoin, en itsekään näytä tuon laittamasi kuvan naiselta ainakaan alakropan tiukkuuden osalta, huolimatta päivittäisestä hyötyliikunnasta, muusta liikunnasta (tällä hetkellä enimmäkseen kävelyä ja välillä hölkkäämistä), 3-5 salikerrasta viikossa, hallitusta syömisestä ja vähäisestä alkoholinkäytöstä.

Kun mainitsit, että naisten kriteerit ovat epärealistia, niin mikä oikeastaan määrittelee epärealistisen? Epärealistinen siksi, että nainen ei löydä haluamaansa kumppania, vai epärealistinen koska naista himoitseva mies pettyy, kun ei täytäkään kriteereitä? Niin kauan, kun joku saa määrittelemillään kriteereillä kumppanin, kriteerit ovat ok. Jos naiset saavat haluamansa tasoisen miehen, olkoonkin, että mies on selkeästi heitä tasokkaampi, niin ketä silloin voi edes mollata epärealistisuudesta ja hölmöstä toiminnasta? Harvempi tyytyy vähempään, jos voi saada enemmän.

Mä itse ajattelen niin, että asetan vain kriteerejä, jotka pystyn täyttämään itsekin. Tyyliin koska en ole läski ja treenaan, voin vaatia, että mies ei ole läski ja treenaa myös. Koska minulla on lapsi, en voi vaatia, että miehellä ei olisi jne.

Jos syö kun hevonen ni oli se ruoka mitä vaan niin kyllä sitä lihoo, mutta kun pitää ne linjat eikä syö enempää kun kuluttaa ja harrastaa hyötyliikuntaa päivättäin niin ei se kauheen vaikeaa luulis olevan pysyä tossa kunnossa. Monilla vaan sitä roskaa menee suuhun vaikka istuu 8h töissä eikä liiku. Nytki toi yks toinen työkaveri nainen tuli lounastauolta kiinalaisesta ravintolasta ja syö suklaapatukkaa jälkkäriks.

Tule sanomaan sama sitten kun olet itse ollut nainen vaikkapa pari vuotta ja pitanyt tollasen vartalon teini-ian jalkeen vaivatta. Kuten Delgado sanoi, paljon on kiinni geeneista eika osa naisista pystyisi nayttamaan noin kiintealta ja timmilta vaikka miten haluaisi ja katsoisi mita pistaa suuhunsa. Miehille on helpompi pysya timmina, joten sinansa ymmarrettavaa etteivat miehet osaa ajatella asiaa naisen nakokulmasta.

Mun mielestä olis vaan epäreilua vaatia vaikka että naisella pitää olla blondit hiukset, ainakin 170cm, ruskeet silmät, rikkaat vanhemmat ja sen olla puhelias ja eikä kanamaista puhetta hyväksytä. Mulle on aivan sama kaikki edellämainitut. Mut haluisimpa nähä jonku tasosia naisia jotka on tota mieltä.

Kaikkeahan saa vaatia, mutta edelleenkin vaitan, etta moiset kriteerit lentavat romukoppaan jos sattuu rakastumaan mieheen, joka ei taytakaan niita. Ei se parisuhteen muodostus edelleenkaan ole mitaan pelia, mita pelataan ulkoisilla ominaisuuksilla ja tunteilla ei ole mitaan valia.

Sita paitsi, kai sullakin nyt jotain kriteereita on? Vai ottaisitko esim. viiksekkaan tai parrakkaan naisen? Tai 100-kiloisen? Tuntuu vahan kummalta ettei olisi muka mitaan kriteereja kumppanille.

Tein ekaa kertaa vuoteen penkkiä 75-80% painoilla ja ei vittu, että telineistä otto tuntu vaikeelta.
edit. mutta kyllä se sitten kulkikin astetta paremmin, kun on kestävyyttä saanu lisää.

Puntin aukioloajat... ... Aaarggh ku olis joku kunnon puntti missä käydä, muttakun ei. Kesällä ( kesä-ja elokuun) aukiolo ajat jotai 10-> 20, lauantaisin 12-> 20 muistaakseni, ja sunnuntaina kokonaan kiinni.. .. Noh, näiden mukaan kuljettu ja saavuin ovelle 18.02 ja huomaan, että ovessa on lappu. Kyseisessä lapussa lukee " Torstai 23.06.2011 sali suljetaan 18.00 ". " Perjantaina suljettu. Lauantaina suljettu. Sunnuntaina suljettu " .. .. ..

Eilisen treeni piti tehdä tänään kun eilen en henk.koht. syistä päässyt puntille, mutta ei väkisin sitte.. .. Ja vielä kun toivoin, että saisin tehtyä sen 5 treeniä kesäkuun aikana vielä, niin ei, tälläisten paskojen takia tuleekin enää kaksi treeniä kesäkuun aikana. Noh, ei siinä muuten olisi mitään, mutta kyseinen sali on KOKO heinäkuun ajan kiinni joten olisi ollut hyvä kun olisi saanut koko kesäkuun käydä edes kunnolla.. .. .. Seuraavaksi lähin kuntosali olisi noin 30km päässä, missä ei kovin paljon 15v kesätöissä oleva ja pyörällä matkat taittava ehdi käymään kun pitäis olla muullekkin elämälle aikaa..

Tämä vielä kun oli kunnon motivaatiopiikki polkiessa 2.5km matkaa puntille ja tuntui, että treeni olisi kerrankin sujunut mahtavasti.. Noh, nyt tulee muutto Jyväskylään jossa pääseekin sitten (kai) kunnon puntillakin käymään johon jopa sais avainkortin..
Kiitän tästä avautumisen mahdollisuudesta

E: :wall:

Ei muuta ku omat treenit pystyyn. Itekki en päässy omaa salii suljettu 4 päivää, ja noide 4 päivä aikana pitäis tehdä 3 treenii.. Noh, onneks löyty toinen sali. Maksu yhteensä 35euroa 5 kerrast.

Tietokone pelit. Kyllä ne toiset pelaajat saa välillä niin kiehumaan ettei mitään rajaa.

Hehe, kuulostaa ihan cs:ltä, codilta tai bf:ltä :) Vituttaa, kun ihmiset yrittävät kääntää mun pään treenaamisesta; "et sää mee salille, ku lähet kaljalle!"

Ottaa kuuppaan, kun on lihakset jotenki oudosti tänään kipiät. Eivät jumissa, vaan kosketusarat. Kävely sattuu, istuminen sattuu, silittäminenkin sattuu.
Kaiken lisäksi olen niin väsynyt, että olen kuin perseeseen ammuttu karhu koko ajan. Inhottaa oma ärtyneisyys. Äskönkin tuli käymään kylässä pari perhetuttua, niin kävin halaamassa ja toivottamassa hyvää juhannusta, jonka jälkeen lähdin pois olohuoneesta, koska en vain jaksa keskustella.

Back
Ylös Bottom