Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään olin ehkä myös itse lähellä aiheuttaa salikomediaa omine vatsavaivoineni, luojan kiitos en sitä kuitenkaan tehnyt.

Sen sijaan itse sain huvittua kun herra Pertti Puolitoisto(nimi muutettu), teki vinopenkkiä koneessa... Painoja oli miltei koko pakka ja appelsiinit oli kainalossa kun penkille asetuttiin, pakka polkaistiin jalkavivusta oikeaoppisesti avustaen suorille käsille, naamalla tuima ilme ja ja sit alettiin pumppaamaan 10cm liikeradalla sitä vinopenkkiä. Varmaan jotain ääniäkin kuului tuosta suorituksesta, mut niitä en päässyt todistamaan kun oli napit korvissa ja oma musa pauhas sen verran kovaa. Sarjan lopuksi pakka rysäytettiin alas pienen leijonankarjahduksen saattelemana ja sen jälkeen seuraavaan sarjaan valmistauduttiin tuijottelemalla muita salinkävijöitä hyvin intensiivisesti vahvan miehen olemuksen oikein huokuen tästä yksilöstä, alfauros oli saapunut salille!

Teki mieli mennä sanomaan tuolle salisankarille et kannattaa kokeilla pienemmillä painoilla ja täydellä liikeradalla, mut en sit uskaltanu kun se tuijotteli muakin niin pelottavan näkösesti. Tämmönen kynäniska niinku mä tarvii vähintään 5 noita fressin liharekkoja henkiseks tueks et tolle jätkälle uskaltaa jutella.

Teki mieli mennä sanomaan tuolle salisankarille et kannattaa kokeilla pienemmillä painoilla ja täydellä liikeradalla, mut en sit uskaltanu kun se tuijotteli muakin niin pelottavan näkösesti. Tämmönen kynäniska niinku mä tarvii vähintään 5 noita fressin liharekkoja henkiseks tueks et tolle jätkälle uskaltaa jutella.

Nää agressiiviset mulkoilijat on kyllä oma lukunsa. Olen miettinyt että onko se itsetunto niin huono että pitää mulkoilla raivokkaasti vai näkeekö nämä heebot kaikki potenttiaalisina homoina jotka himokkaasti heitä kyyläävät. Mahtaako ns. normi tyypit vain olla niin vitun kynäniskoja että joutaisivat painua kotiin näiden salikuninkaiden mielestä, läsnäolo jo pilaa Muscle Beach Venice fiiliksen :hyper:

Tänään olin ehkä myös itse lähellä aiheuttaa salikomediaa omine vatsavaivoineni, luojan kiitos en sitä kuitenkaan tehnyt.

Sen sijaan itse sain huvittua kun herra Pertti Puolitoisto(nimi muutettu), teki vinopenkkiä koneessa... Painoja oli miltei koko pakka ja appelsiinit oli kainalossa kun penkille asetuttiin, pakka polkaistiin jalkavivusta oikeaoppisesti avustaen suorille käsille, naamalla tuima ilme ja ja sit alettiin pumppaamaan 10cm liikeradalla sitä vinopenkkiä. Varmaan jotain ääniäkin kuului tuosta suorituksesta, mut niitä en päässyt todistamaan kun oli napit korvissa ja oma musa pauhas sen verran kovaa. Sarjan lopuksi pakka rysäytettiin alas pienen leijonankarjahduksen saattelemana ja sen jälkeen seuraavaan sarjaan valmistauduttiin tuijottelemalla muita salinkävijöitä hyvin intensiivisesti vahvan miehen olemuksen oikein huokuen tästä yksilöstä, alfauros oli saapunut salille!

hah :D todellista salikomediaa!

Samalla salilla minun kanssa treenaavissa on myös näitä, mutta tosin naispuoleisia.. Haluavat ilmeisesti päästä johonkin fitness-kuntoon, vaikka ovat jo valmiiksi langanlaihoja.. Tekevät liian isoilla painoilla juurikin tuommoisilla 5-10cm liikeradoilla ja fanaattisesti pyörivät salilla oletettavasti vähintään 6-7 kertaa viikossa :O

Morjes. Eka postaus.. Pitempiaikainen pakkiksen ja salikomedian lukija :) Oon ettiny täältä itseäni, mut eipä oo vielä osunu silmiin, hyvä. Tänään oli salilla eräs tapaus, mikä ny ei välttämättä komediaa ole, mut pisti kyl vähä hymyilyttään. Joku parikymppinen kaveri tekee penkkiä, pari sarjaa takana, sit tankoon ladotaan jotain vajaa 90kg. Ihmettelin et mitä se pyörii siinä ympyrää penkin ympärillä ja kattelee uteliaan näkösenä. Sit menee kysyyn kovaan ääneen aika isokokoiselta kaverilta, joka just on menos toiselle penkille.. Et, " voisitko tulla varmistaan mua, kun oot noin komee mies??" Iso mörkö katsoo ilmeellä, et MITÄ VIT....? " Jaa, millä lailla KOMEA???" Nuori heppu takeltelee et "eiku, siis, oot aika lihaksikas mies, tarkotan siis, et oot sillai lihakksikkaasti komee.." Isolla kaverillakin alkaa ilme normalisoitua ja repee nauruun et, " Jaaa...mä luulin jo et pyydät "varmistaan" ihan jotain muuta :D

Tässä eräs kerta puntilla ollessani todistin melko koomista tilannetta. Keski-ikäinen rouva teki pec deckiä tiuhalla tahdilla valehtelematta 5min putkeen ja sen jälkeen JUOKSI vaa'alle jossa pudisteli vähän aikaa päätään ja juoksi takaisin pec deckille ja alkoi pumppaamaan entistä kovemmalla tahdilla samat reilu 5min ja juoksi jälleen vaa'alle jonka jälkeen vaihto liikettä. eihä siinä

Sinä vitun tyhmä kaksimetrinen Seurahuoneen ääliöportsari! Joka olet rumempi kuin omistamasi rottweiler, joka on jo saavutus sinänsä.

Älä vittu siirrä mun pyyhettä enää kertaakaan.
Meidän salilla EI OLE vakiokaappeja kenelläkään.
Ja koska olet niin vitun tyhmä, niin sanon tämän vielä kerran: Meidän salilla EI ole vakiokaappeja.

Vaan jokainen valitsee sen kaapin mikä on vapaa.
Tulin rankoista treeneistä ja sinä olit siellä levittäytnyt sun vitun macho TapOut/Defendo/kravMaga/RealityBasedSelfDefense kasseinesi kuin joku kuningas, saatanan kusipää.
Seuraaavan kerran löydät TapOut – kassisi ulkoa, koska olen heittänyt ne ikkunasta kadulle.

Monet jättää takkinsakin ulos roikkumaan, joten yksi vitun pyyhe on sulle varmaan kova pala purtavaksi.

Tulen kyllä ohjeistamaan sinua, kun seuraaavan kerran kosket mun pyyhkeeseeen.
En tiedä oletko tullut hesasta vai Sysmästä, kuka vittu välittää!
Mutta olet MUN kaupungissa ja MUN salilla, jossa olen käynyt vuosikausia. Joten pientä kunnioitusta.
Olet muuten ainoa meidän salilla kuka ei moikkaa tavatesssaan, sekin kertoo jo helvetin paljon sinusta.
Varmaan tulit meikäläisen kaupunkiin kun olit niin paska portsari että sait puukosta rintaan.

Seuraaavan kerran kun siirrät mun pyyhettä, niin asioista keskustellaan rankemman kautta.

Hyväää illan jatkoa.

Varsin vähänpä oon päässyt mitään kauheen mehevää todistamaan, mutta pari tuli nyt mieleen.

Kerran yliopiston salilla tein prässiä kun salille ilmestyi tällanen perus maailmanomistaja jumppatyttö, eipä tää tyttö muuta tehnyt kuin venytteli takareisiään ja selkää ja mulkoili minua ja paikan ainoaa toista naista aika pahasti. Kun sitten olin saanut prässissä sarjat tehtyä, tämä tyttönen ryntää laitteelle kun olen poistamassa kiekkoja ja käskee (kyllä, käskee ei pyydä) jättämään ne paikalleen, aikoo nääs itsekin tehdä prässiä. Noh, kuinkas sitten kävikään, lukitus poistetaan ja humps, kelkka rojahtaa alas. Onneksi tuossa laitteessa on aika ylhäällä se stoppari eikä tyttö kolhinut kuin egoaan.

Toinen tapahtui Kupittaan urheilukeskuksen salilla kun joku 70+v mies päätti alkaa opastaa mua joka liikkeessä, neuvoi mm. vähentämään painoja etten kasva liian isoksi, halusi aina varmistaa ja seurasi mua aina seuraavalle paikalle.

Toinen tapahtui Kupittaan urheilukeskuksen salilla kun joku 70+v mies päätti alkaa opastaa mua joka liikkeessä, neuvoi mm. vähentämään painoja etten kasva liian isoksi, halusi aina varmistaa ja seurasi mua aina seuraavalle paikalle.
Taisi pappa vaan tarkistella sun pakaroita..:D

Miks helvetissä mä herään lomalla joka päivä 7-8 välillä aamulla?

Sama. Aamuista diggailen kovasti että ei sinänsä väliä, mutta mulla tämä herääminen tapahtuu, vaikka olisin mennyt nukkumaan aamuviideltä.

Viikon treenitauon jälkeen fillarionnettomuus pisti vielä 2vko lisää täyslepoa päälle, nyt peräti 2 hyvää treeniä takana ja flunssa alkaa tehdä tulojaan :david:. Lisäksi ojentajat ei tunnu palautuvan millään, vaikka en niitä todellakaan priorisoi. Kun muu kroppa huutaa jo lisää treeniä, niin näihin sattuu ja ranskalaisissa pitäisi tiputtaa painoja tai jättää kokonaan tekemättä.

Mä en jaksa edes valvoa pitkään! Eilenkin nukahdin sohvalle joskus 23-24 välillä. Tämmöisinä aamuina ei ole edes muuta tekemistä kuin surffailla pakkiksella ja juoda kahvia.

Joskus kuukausi sitten treenin jälkeen, menin saunaan juomaan palkkaria, ja sitten kun siinä ravistelin, niin omenavartaloinen iältään noin. 45-vuotias mies tokaisi, ettei noista palautusjuomista ole mitään hyötyä. Kädessä hänellä Karhu -pullo ja vieressä toinen tyhjä.

ei vituta, ainakaan ankarasti... Ostin tuollaisen Fastin kreatiinipurkin jonka kyljessä luvattiin '15% enemmän tavaraa', purkin avattuani huomasinkin siellä olevan vain 15% enemmän tyhjää tilaa :D missä vika? :D

Mullakin ainakin alkoi nuo vähetä kun aina aloitin keskustelun sillä että olen jossakin ulkomailla duunissa ja mulla on kyllä kännynumero ja känny suomalainen mutta jos myytte,toimitatte jne ulkoimaille niin ok. Yleensä varsin nopeesti loppuu puhelu ja samalta ei ole tullut uutta.
Tulikin pari hauskaa tilanetta mieleen: puhelin soi ja vastasin "japa" sieltä alkoi kertoilla että jostain lehdestä. Sanoin että odota hetki että just nyt on hollilla. Sieltä kuului että Häh. No annoin hieman odottaa ja sitten sanoin että tilanne ohi. Ja jatkoin että olen afganistanissa ja juuri oli joku terroristi tähtäimessä mutta se pääsi livahtamaan. Neito toisessa päässä lopetti samantien puhelun.
No toisella kertaa joku alkoi kertoilla vihreästä sähköstä niin kerroin että mielestäni tyynellä ilmalla minun televisiossa on mielestäni huonompi kuva koska tuuli sähkössä ei ole tarpeeksi tehoa joten olen muuttamassa jenkkeihin lähelle ydinvoimalaa. Puhelu loppui siihen. Nykyään ei tule noita puheluita koskaan, ilmeisesti heillä on joku rekisteri että mihin kannattaa soittaa ja mihin ei.

Mulle soitti puhelinmyyjä viime viikolla just ku olin tyttärelle vaippaa vaihtamassa. Siinä olin juuri pesulle tyttöä viemässä kun puhelin soi. No perkele, kirosin ja nostin tytön syliin ja lähdin hakemaan puhelinta toisesta huoneesta. Tuntematonta numeroa vilkuttaa puhelin, mietin että vastaanko kun on vaipanvaihto kesken... Vastasin sitten ja lehdenmyyjätyttönenhän siellä alkaa jotain paskalehteä kaupittelemaan. Kuuntelin noin 5 sekuntia sepustusta kun jotain lämminta alkaa valumaan pitkin käsivartta, siitä paidalle ja housuille ja lattialle. Tytär vain tuijottaa silmiin ja sanoo että "pissa" Syliinhän se sitten kusi. Keskeytin lehdenmyyjän ja kerroin että en ole tilaamassa kun keskeytit vaipanvaihdon ja sinun takia tyttö nyt kusta lirautti iskän päälle. Naurua se kovasti myyjä piteli siinä mutta kohteliaasti pyysi anteeksi ja sanoi hei hei.

Semmosta täälläpäin. Vitutti.

Vittu et ottaa päähän, saatana laskuja tulee laskujen perään, nytkin oli taas ku tulin kotia ni kolme valkoista kirjekuorta odottamassa, vittu auton käyttöveromaksu ja vakuutusmaksu ja sairaalalasku. Vaikka kuinka yritän elää ihan vitun vaatimatonta elämää ni saatana joka kulmasta valtio+korruptiofirmat laskuttaa! Kyllä Suomessa on välillä vaikea elää, kiitos idiootit ku äänestitte taas näitä paska puolueita.

Vittu et ottaa päähän, saatana laskuja tulee laskujen perään, nytkin oli taas ku tulin kotia ni kolme valkoista kirjekuorta odottamassa, vittu auton käyttöveromaksu ja vakuutusmaksu ja sairaalalasku. Vaikka kuinka yritän elää ihan vitun vaatimatonta elämää ni saatana joka kulmasta valtio+korruptiofirmat laskuttaa! Kyllä Suomessa on välillä vaikea elää, kiitos idiootit ku äänestitte taas näitä paska puolueita.

Elä huoli, uuden valmisteveron myötä sun rahas viedään jo kaupassa, vaikka kuinka yrittäisit. Kiitos sdp, köyhien ja työväen asialla selvästi.

Back
Ylös Bottom