Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Juhannuskoivujen kaataminen. Yhtä älyvapaata puuhaa kuin joulukuuset. Ei ihmekään että tässä maassa ei kasva kuin mäntyjä.

Vitun siisti juhannus. Tyttöystävä kiukutellut kaksi päivää, tänään homma huipentui sitten kauheaan huutoriitaan ja lopuksi tyttöystävä löi mua (selkään mutta kuitenkin). Vitun psycho bitch, ylireagoinko mä mutta mun mielestä ihmisiä ei saa lyödä piste? Pakatkoon kamansa, eiköhän se ollut tässä.

Nyt vedän suomalaisittain kunnon kännit ja hukun mereen.

tutun kuullosta toi kiukuttelu :D tosin turpaan en sentään saanut =)

Tässä kaikille elämään kyllästyneille!

Ajattara on kyllä helvetin tykki bändi, ja tuo törkeen hyvä biisi... Ja sanasta sanaan kaikessa karuudessaan totta.

Oi tule luoksemme
Olit rampa tahi sokea
On lähtösi varma
Halpa ja nopea
Ei ihminen ansaitse saada parempaa
Sitä ei ole
Mitä kuolema ei voi parantaa

Juhannus emännän porukoilla. Otan yhden kaljan ja katotaan tooodella pitkään. Toinen on jo pyhäinhäväistys. Kolmas pitää varmaan juoda salassa. Kaverit pyysi mökille, mutta eukko ei halunnu sinne, ko haluaa olla rauhallisesti. No kompromissina mennään huomenna sinne. Tekis mieli vetää sellaset perseet että oksat pois.

Mua vituttaa koko perkeleen juhannus, En pääse salillekkaan kun se on kiinni maanantaihi asti, pitää juosta lenkkiä ja tehdä kehonpaino hommeleita :(

Kaikki muutki paikat kiinni, voi vittu, kaverit jossain mökillä tai festareilla, itse en halunnut lähteä mukaan kun pitää olla selvänä :)

vittu, täällä sataa kun taas yyterissä paistaa aurinko ja siellä on kunnon karkelot , ei helvetti haluun sinne mutta ei oo kyytii ja täytyis olla selvänä...

Juhannus emännän porukoilla. Otan yhden kaljan ja katotaan tooodella pitkään. Toinen on jo pyhäinhäväistys. Kolmas pitää varmaan juoda salassa. Kaverit pyysi mökille, mutta eukko ei halunnu sinne, ko haluaa olla rauhallisesti. No kompromissina mennään huomenna sinne. Tekis mieli vetää sellaset perseet että oksat pois.

Mitä V*ttua, eikö sulla oo kossupulloa halkopinossa jemmassa? :wtf:

Mitä V*ttua, eikö sulla oo kossupulloa halkopinossa jemmassa? :wtf:

oliskin:D Mut ei, tekis siis mieli. Siitä on vielä pitkä matka käytäntöön. ehkä huomenna sitten jokunen kalja tuolla mökillä. et eiköhän tää tästä...

Eipähän tämä juhannus töissäkään niin herkkua ole, koko jussi töissä ja työparina suvihuijari joka ajaa mut hulluuteen. Eli kyllä, vituttaa.

Tää sinkkuelämä vituttaa muo aika perkeleesti. Tästä on tullu jumalaton riesa. Tällä hetkellä se kalvaa enemmän, kun juustohöylä kylkee pitkin. Saamattomus baarissa on ihan naurettavaa mun kohalla. Vittu mitä paskaa. Tähän pitää ehdottomasti tulla suuri muutos. Ei tätä enään kestä saatana. Tossa on nainen --> eiku kävele ohi ja ole vitun urpo. Kyllä joku tupsahtaa sun kotiovelle perkele. VITTU MITÄ PASKAA. Koskaan ollu omaan suoritukseen näin pettyny.

Vituttaa kun heräsin ja hyvä uni loppui ja joutui kohtaamaan paskat asiat mitkä nukkumisen ajan oli unohdettuina. Vituttaa kun vettä tulee ulkona kuin Esterin perseestä (siis oikeasti sataa vittu TÄYSIÄ ja ilmeisesti lähes koko päivän, sali kiinni ja pitäisi lenkkeillä). Vituttaa vaan.

Ei vittu, oltiin eilen kaverin kans festareilla, niin yks puolituttu liimautu sekaan porukkaan ja selitti koko vitun illan jostain ihottumastaan ja ja saamastaan ilmaisesta Kone Helsinki -kortsusta. Tuollainen vitun jokinorsu nyt ei kortsua tule ikinä edes tarvitsemaan, mutta oli vissiin niin täpinöissään, kun tytöt sellaisen sille antoivat. Joka vitun kulmassa piti selittää siitä, että nyt putos kortsu tai jotain muuta turhaa. Lisäks joka ikistä juomaa ostaessa muisti mainita, että valtio maksaa sillee nämä festarit, kun se on työtön eikä sen kannata mielestään työtä tehdä, koska valtio maksaa niin hyvin. Olis tehnyt mieli vähän moralisoida, mutta jätin läskikasan rauhaan, koska en halua pilata festareitani jollain politiikalla.

Kaiken huippu oli kuitenkin se, että kun kaverin kans oltiin lähössä yöllä vikan esiintyjän jälkeen pois, niin tämä tissiposki ilmesty jostain, ja sanoi, että me päästään sen ÄIDIN kyydillä pois, jos maksetaan sille saman verran kuin bussi maksaisi. Mulla meinas kyllä lentää yrjö siihen paikkaan, kun vitutti tuollainen ahneus aivan saatanasti. Onneks kaverikin oli samaa mieltä, että me mennään mieluummin saman hintaisella bussilla kuin jonkun urpon äidin kyydillä. Olis ehkä voinut harkita, jos olis ilmaseks päässyt, mutta kyllä täällä on vähän tapana sellainen, että äidin kyydistä ei makseta yhtään mitään - varsinkaan jos se äiti nyt tarkoituksella tulee poikaansa hakemaan ja menee samaan suuntaan. Jollekin kuskina olevalle kaverille vielä vois maksaa, mutta äidin pimeästä taksista en varmasti maksa euroakaan.

Sää on harmaa, kurja ja ahdistava, mutta sehän sopii koska oma olotilakin on aikalailla vastaava. Tarkoitus oli eilen murjottaa kotona koko ilta mutta joskus 22 aikaan mut haettiin ja pakotettiin mukaan. Rehellisesti voin sanoa istuneeni aika tuppisuuna takapenkillä koko ajomatkan eräälle mökille, ei paljoa kiinnostanut. Paikan päällä oli kyllä varsin mukavaa ja näin aidon lepakon (jee), mutta paluu kaupunkiin masensi taas vitusti ja tuo ajomatka oli siitä huono kun takapenkillä oli aikaa hiljentyä omiin ajatuksiin ja kun ne ajatukset on 90% negatiivisia tällä hetkellä niin ei kauheen hyvä asia. Siitä sitten baariin, selvänä olin. Ei yhtään hauskaa, kaveri ryyppäs ja pidin seuraa. Joku mies tuli iskemään ja sen henki haisi niin pahalle että meinasin yökätä, ja siellä oli jotain turkkilaisia ym jotka myöskin haisi ihan saatanan pahalle, ei hielle vaan paskalle. PIERULLE.

Kaikki haisee nyt.

^^ Sori mut sun vitutus nauratti mua :lol2: Päivän eka ilonpilkahdus :D

Back
Ylös Bottom