Tänään olin ehkä myös itse lähellä aiheuttaa salikomediaa omine vatsavaivoineni, luojan kiitos en sitä kuitenkaan tehnyt.
Sen sijaan itse sain huvittua kun herra Pertti Puolitoisto(nimi muutettu), teki vinopenkkiä koneessa... Painoja oli miltei koko pakka ja appelsiinit oli kainalossa kun penkille asetuttiin, pakka polkaistiin jalkavivusta oikeaoppisesti avustaen suorille käsille, naamalla tuima ilme ja ja sit alettiin pumppaamaan 10cm liikeradalla sitä vinopenkkiä. Varmaan jotain ääniäkin kuului tuosta suorituksesta, mut niitä en päässyt todistamaan kun oli napit korvissa ja oma musa pauhas sen verran kovaa. Sarjan lopuksi pakka rysäytettiin alas pienen leijonankarjahduksen saattelemana ja sen jälkeen seuraavaan sarjaan valmistauduttiin tuijottelemalla muita salinkävijöitä hyvin intensiivisesti vahvan miehen olemuksen oikein huokuen tästä yksilöstä, alfauros oli saapunut salille!
Teki mieli mennä sanomaan tuolle salisankarille et kannattaa kokeilla pienemmillä painoilla ja täydellä liikeradalla, mut en sit uskaltanu kun se tuijotteli muakin niin pelottavan näkösesti. Tämmönen kynäniska niinku mä tarvii vähintään 5 noita fressin liharekkoja henkiseks tueks et tolle jätkälle uskaltaa jutella.
Sen sijaan itse sain huvittua kun herra Pertti Puolitoisto(nimi muutettu), teki vinopenkkiä koneessa... Painoja oli miltei koko pakka ja appelsiinit oli kainalossa kun penkille asetuttiin, pakka polkaistiin jalkavivusta oikeaoppisesti avustaen suorille käsille, naamalla tuima ilme ja ja sit alettiin pumppaamaan 10cm liikeradalla sitä vinopenkkiä. Varmaan jotain ääniäkin kuului tuosta suorituksesta, mut niitä en päässyt todistamaan kun oli napit korvissa ja oma musa pauhas sen verran kovaa. Sarjan lopuksi pakka rysäytettiin alas pienen leijonankarjahduksen saattelemana ja sen jälkeen seuraavaan sarjaan valmistauduttiin tuijottelemalla muita salinkävijöitä hyvin intensiivisesti vahvan miehen olemuksen oikein huokuen tästä yksilöstä, alfauros oli saapunut salille!
Teki mieli mennä sanomaan tuolle salisankarille et kannattaa kokeilla pienemmillä painoilla ja täydellä liikeradalla, mut en sit uskaltanu kun se tuijotteli muakin niin pelottavan näkösesti. Tämmönen kynäniska niinku mä tarvii vähintään 5 noita fressin liharekkoja henkiseks tueks et tolle jätkälle uskaltaa jutella.

Oon ettiny täältä itseäni, mut eipä oo vielä osunu silmiin, hyvä. Tänään oli salilla eräs tapaus, mikä ny ei välttämättä komediaa ole, mut pisti kyl vähä hymyilyttään. Joku parikymppinen kaveri tekee penkkiä, pari sarjaa takana, sit tankoon ladotaan jotain vajaa 90kg. Ihmettelin et mitä se pyörii siinä ympyrää penkin ympärillä ja kattelee uteliaan näkösenä. Sit menee kysyyn kovaan ääneen aika isokokoiselta kaverilta, joka just on menos toiselle penkille.. Et, " voisitko tulla varmistaan mua, kun oot noin komee mies??" Iso mörkö katsoo ilmeellä, et MITÄ VIT....? " Jaa, millä lailla KOMEA???" Nuori heppu takeltelee et "eiku, siis, oot aika lihaksikas mies, tarkotan siis, et oot sillai lihakksikkaasti komee.." Isolla kaverillakin alkaa ilme normalisoitua ja repee nauruun et, " Jaaa...mä luulin jo et pyydät "varmistaan" ihan jotain muuta :D
. Lisäksi ojentajat ei tunnu palautuvan millään, vaikka en niitä todellakaan priorisoi. Kun muu kroppa huutaa jo lisää treeniä, niin näihin sattuu ja ranskalaisissa pitäisi tiputtaa painoja tai jättää kokonaan tekemättä.