Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joskus kuukausi sitten treenin jälkeen, menin saunaan juomaan palkkaria, ja sitten kun siinä ravistelin, niin omenavartaloinen iältään noin. 45-vuotias mies tokaisi, ettei noista palautusjuomista ole mitään hyötyä. Kädessä hänellä Karhu -pullo ja vieressä toinen tyhjä.

Nii, Eihän sillä pääse ees kännii.

Toinen tapahtui Kupittaan urheilukeskuksen salilla kun joku 70+v mies päätti alkaa opastaa mua joka liikkeessä, neuvoi mm. vähentämään painoja etten kasva liian isoksi, halusi aina varmistaa ja seurasi mua aina seuraavalle paikalle.

Tollaset on kyl perseestä. Omalla salilla välillä näkyy sellanen 50-v mies, joka aina neuvoo ja kyselee, ylläri naisilta. Joku tekee normikyykkyä, niin johan siel ollaan neuvomassa tai ihmettelemässä sen hienoutta. Tosin se on sen oloinen kaveri, et tekee vastaavaa ihan kaikkialla. Pleijeri!

Kiitos varusvitunkuntasairaala. Päällä ankara flunssa ja olo kuin junan alle ois jääny. Ei kuumetta joten ei vapautuksia -> ampumaleirille sykkimään. Kuumemittari näytti lämmöksi 35,1. Ei sekään ihan tervettä taida olla. Ei mitään merkitystä vaikka edellinen vapautuspäivä (2x vpo) 7 kk sitten. Ihan vitun jepa :jahas:

Kai sitten ois pitäny kusettaa jotain paskaa.

Taisi olla vuosi 98 kun olin Alexiumilla treenamassa ja todistin aika koomista tilannetta:
Riku Kiri oli tekemässä penkkiä (muistaakseni sillä oli "oma" penkki siellä), lämmitteli siinä varmaan 3 varttia ja alkoi ottamaan sen jälkeen kovia sarjoja.
Tangossa oli vissiin joku +250 kiloa teki sillä pari toistoa, semmonen 190cm / 65kg äijä tulee siihen selittämään, tekisit pienemmillä painoilla niin saisit
tehtyä pidempiä sarjoja.
Kirin ilme oli näkemisen arvoinen, hiukan mua silloin pelotti sen ukon puolesta...

Väsymys !

Mun saamattomuudellani ei ole mitään rajaa. Mun pitäisi tehdä vaikka mitä, mutta pystyn vain istumaan tässä koneella. Pitäisi hakea töitä ja täyttää kelan lappuja, mutta en saa mitään aikaiseksi ja mitä enemmän ajattelen kaikkea, mitä pitäisi tehdä, sitä vähemmän saan aikaan. Sitten alkaa ahdistaa ja saan vielä vähemmän aikaan. Mua ahdistaa jopa se, että pitäisi mennä salille, enkä meinaa saada mentyä sinnekään. Varsinkin, koska pitäisi syödä ennen lähtöä eikä jääkaapissa ole mitään nopeasti valmistuvaa ruokaa, niin lähdöstä tulee ihan mahdotonta. Vituttaa tällainen perseily.

Ettei vaa ois yrittäny tehä jonki näköstä miinuspenkkiä? Se o vähä niiku vinopena alaviistoo.

Ei yrittänyt. Tuli vasta siinä vaiheessa käyttöön kun ei enää omin voimin meinannut nousta (kesken sarjan). Ja sano kaverille syyksi miksi tekee noin että nousee paljon enemmän. Ja oli perus tuulen raiskaama pulkkanaru ja harrasti pientä egoilua sarjojen välissä.

Mulle soitti puhelinmyyjä viime viikolla just ku olin tyttärelle vaippaa vaihtamassa. Siinä olin juuri pesulle tyttöä viemässä kun puhelin soi. No perkele, kirosin ja nostin tytön syliin ja lähdin hakemaan puhelinta toisesta huoneesta. Tuntematonta numeroa vilkuttaa puhelin, mietin että vastaanko kun on vaipanvaihto kesken... Vastasin sitten ja lehdenmyyjätyttönenhän siellä alkaa jotain paskalehteä kaupittelemaan. Kuuntelin noin 5 sekuntia sepustusta kun jotain lämminta alkaa valumaan pitkin käsivartta, siitä paidalle ja housuille ja lattialle. Tytär vain tuijottaa silmiin ja sanoo että "pissa" Syliinhän se sitten kusi. Keskeytin lehdenmyyjän ja kerroin että en ole tilaamassa kun keskeytit vaipanvaihdon ja sinun takia tyttö nyt kusta lirautti iskän päälle. Naurua se kovasti myyjä piteli siinä mutta kohteliaasti pyysi anteeksi ja sanoi hei hei.

Semmosta täälläpäin. Vitutti.
Mikäs pakko siihen luuriin on vastata jos on tärkeemmät hommat kesken? Tuntemattomat numerot viel kerta kerrasta puhelinmyyjiä. Ärsyttää kun ihmisten on pakko keskeyttää kaikki tekeminen jos puhelin sattuu soimaan. Vielä enemmän ärsyttää se, että oon huomannu itessäkin toisinaan samaa. Kerran olin paskalla ja puhelin alkoi soida olohuoneessa. Olin hetken perin harmissani kun en päässyt vastaamaan, kunnes tajusin kuinka helvetin tyhmää se on.

Vittu et ottaa päähän, saatana laskuja tulee laskujen perään, nytkin oli taas ku tulin kotia ni kolme valkoista kirjekuorta odottamassa, vittu auton käyttöveromaksu ja vakuutusmaksu ja sairaalalasku. Vaikka kuinka yritän elää ihan vitun vaatimatonta elämää ni saatana joka kulmasta valtio+korruptiofirmat laskuttaa! Kyllä Suomessa on välillä vaikea elää, kiitos idiootit ku äänestitte taas näitä paska puolueita.

Ma en nyt kylla ihan ymmarra. Tuliko yllatyksena, etta asiat ja palvelut maksavat jos niita kayttaa? Mikaan ei ole ilmaista eika sen kuulukaan olla. Ja mita tulee "paskapuolueisiin", niin olisi hienoa nahda se puolue joka tekisi sairaalakaynneista, vakuutuksesta ja auton kaytosta ilmaista.
Ja muuten, ei voi oikein sanoa elavansa vaatimattomasti jos omistaa auton ja kayttaa sita.

Oma vitutukseni on paha olo. Koko paivan on oksettanut kauheasti, mutta aamulla en voinut oksentaa koska olin just ottanut e-pillerin. Nyt olen just syonyt, joten en halua kayda oksentamassa ja tuhlata hyvaa ruokaa. Pitaa varmaan vaan odottaa etta tama menisi ohi ja karsia :jahas:

Edit.
Tahan pakko viela kommentoida...

Vituttaa kun meet salilla suihkuun ja lattia on täynnä sukkanukkaa malliin "We just did a haircut to sasquatch"... Perkele, siivotkaa jälkenne, niin minäkin teen.

Viela enemman vituttaa kun meet kotona suihkuun ja seina on taynna hapykarvoja.... Pojat olivat paattaneet sheivailla toistensa alapaat ja karvat oli tietty pakko liimata muistoksi suihkun seinaan. Kunnon taidetta.

duunistressi. Mä kuvittelin olevani lähes immuuni moiselle, mutta nyt stressaan ihan vitun kaikkea. Voi perse kun vituttaa.

:offtopic:
tänään oli malliesimerkki siitä miten vastataan kun puhelinmyyjä soittaa.
**ringring** (tuntematon numero)
-jakob
myyjä: -hei tässä nönönöö mediapexistä, mulla ol..
Minä: kiitos, mutta ei kiitos ja siitä sitten luuri kiinni

puhelu kesti n.3sec

Puhelimeen en todellakaan riennä, jos on jotain muuta meneillään. Soitan paremmalla ajalla takaisin tai sitten saa soittaa uudelleen.

E: Mulla oli se suoramarkkinointikielto, mutta se on varmaan mennyt vanhaksi nyt noita puheluja tulee melkoisesti. Luulis, että jättävät sellaiset ihmiset rauhaan jotka on joskus olleet listalla (vai näkyykö se missään?). Tuskimpa meikäläiset on sitä parasta materiaalia kaupantekoon. Pitää uusia toi. Tuo mediapex on muuten häirinnyt koko kieltoajankin, ei auttanut vaikka kuinka sanoin, että lisätkää nyt mut sinne kieltolistoille :jahas:. Ihmettelen tuota motiivia soittaa uudelleen ja uudelleen, luulis sen sanomisella tulevan selväksi että ei kiinnosta puhelinmyynti. Olettaisin, että heidän softassaan on paikka mihin laittaa kommentti "ei maksa vaivaa" puhelinnumeron viereen.

^^ Kannattaa lätkiä suoraan punaista luuria puhelinmyyjille.
Kaveri työskentelee tuolla alalla, ja sanoi että jos asiakas ei oo ostamassa niin se on kaikista paras mitä vähemmän aikaa se kuluttaa :D

^^ Kannattaa lätkiä suoraan punaista luuria puhelinmyyjille.
Kaveri työskentelee tuolla alalla, ja sanoi että jos asiakas ei oo ostamassa niin se on kaikista paras mitä vähemmän aikaa se kuluttaa :D

Oli muuten aikanaan duunikaveri joka tosiaan esitti kiinnostunutta ja jaaritteli ihan helvetisti. Kyseli kaikkee mahdollista tyhmää eikä ikinä ostanut mitään. Oli huvittaa kuunnella siinä vieressä kun toinen jakso höpötellä ilman aikomustakaan ostaa yhtään mitään. Ikinä en saanut selville mistä tuo johtui. Silkasta vittuilun halusta? :D

Niin, tossa tietysti ois voinu varmistajan ominaisuudessa kysästä kaverilta varmuuden vuoks, että onko painot eri kokoiset tarkoituksella vai vahingossa. Tietty sitten ois komedia jäänyt näkemättä :D

Se kaveri treenas kyllä niin omaperäsiä liikkeitä, että luulin ihan oikeesti että ne on tarkotuksella erikokoset. Ja mielenkiinnosta halusin nähdä mitä tapahtuu.. onneks se ei kuitenkaan loukannu itteensä muutakuin henkisesti :D

Offina tohon eripainot päissä hommaan;

Pomo jutteli mulle että tekee sitä joskus, esim toisella puolella penkissä 40 kiloa, toisessa 20 . toistot tyyliin 10 ja heti vaihto niin että puoli jolla oli äsken vähemmän painoa onkin nyt enemmän ja päin vastoin eli vaihdat painojen puolta.

idea oli jossain "hermotuksen" tai hermoston shokeeraamisessa koska lihakset aluksi tottuvat toimimaan niin että painoa enemmän vaikka esim vasemmalla puolella....

Kuulemma fysioterapeutin neuvo hermoston parantamiseksi/kuntouttamiseksi, kun siinä ollut jotain vikaa mutta mun mielestä kuullostaa joltain noitatohtori liirumlaarumilta

Tänään illalla oli salilla hieman erikoinen tapaus. Sinne tuli eräs nuori nainen ja rupes tekee penkkiä, sit kului joku 5min ja rupes kuulumaan sellasta hiljaista muminan tapaista laulua. Mietin että mistä ihmeestä tuo tulee, radiostako? Sit näin ku se pimu seiso siinä penkin vieressä, kahto maahan ja hiljaa lauleskeli siinä :D no eihän siinä, antaa tytön laulaa jos laulattaa (erikoista oli vielä ku salilla radiosta kuului joku keskustelu juuri, eikä typyllä ollut mitään mp3-soitintakaan, minkä mukana olisi laulellut.) Siinä se sit seisoi parisen minuuttia paikallaan maahan tuijottaen ja hiljaa laulaen ja lähti viereiseen käytävään laulamaan :D typyä ei näkyny mutta laulu kuului :D yks sälli tuli kysymään meikältä että "mitä ihmettä, laulaako tuolla joku vai mikä siellä oikein on?!" :D sanoin "siellä on vaa yks normaalia musikaalisempi typy" Sit se typy tuli takas käytävältä ja jatkoi treenaamista :) Ja jos laulaja-typy luet tätä nii elä vedä hernettä nenään :)

Back
Ylös Bottom