Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Oulussa ainaki jengi osaa kysyy et tehdäänkö vuorotellen jos joku on jossain laitteessa ja pitää taukoo ja ite pitäs kans yhtäaikaa päästä siihe , mut toi on totta et tyypit istuskelee laitteissa jossa ei ees tee mitää, mut eikö teil oo munaa mennä kysyy et onko laite varattu jne ??

Totta kai on, vitutti tänään vaan ne 2 läskiä mulkkua.

Meinaat siis että sarjojen välissä ei saa istua vaan pitäisi seisoa selkä suorana palautukset ajan? Mikäs järki siinä nyt sitten on.

Verrytellä verrytellä. Tai sitten vaikka mielummin seisoo niin kuluu enemmän kaloreita kuin istuessa.

Meidän salilla ei ainakaan oo ylimääräsiä penkkejä istumista varten, joten täytyy istua vaikka ylätaljan penkillä, jos tekee kaverin kanssa vuorotellen esim. alataljaa.

Eikö ole? Meidän salilla on vanhoja puistonpenkkejä ja pulpetteja istuskelemista varten koska kuntosalilla kuuluu istua!

Jotkut laitteet tosin ovat lähinnä lepäämiseen kelpaavia. Esim. smith-laitteen voi asettaa niin, että tankoon voi nojata tauon ajan. Reidenlähentäjä-loitontajavempeleissä voi istuskella jos hapettaa... jne. Mutta kyykkyteline ja penkki on tosiaankin varattu vain oikealle tekemiselle, ei hauispumppailulle tai ties mille lehden lukemiselle.

Meidän salilla ei ainakaan oo ylimääräsiä penkkejä istumista varten, joten täytyy istua vaikka ylätaljan penkillä, jos tekee kaverin kanssa vuorotellen esim. alataljaa.

Istu lattialla niin joku muu pääsee tekemään sitä ylätaljaa. Salilla on ihan pirusti täälläpäin ainakin sellasia treenaajia, jotka eivät uskalla tulla kysymään et voisko tehä välissä tai käytätkö jotain laitetta. Eniten vituttaa juurikin kahestaan treenaavat jampat, jotka notkuu laitteissa. Välillä sen sarjan alottamiseen menee se 5min kun pitää jauhaa vaan paskaa. Sit tehään hätäset 6 toistoa, vaihdetaan ja toistetaan sama paskanjauhantarituaali. Puhukaa niistä sunnuntaipanoistanne kun siirrytte laitteesta toiseen, tartte varata yhtä laitetta vittu tunniks vaan kun siinä on niin hyvä istua.

PS. Itse kyllä kysyn onko laitteelle käyttöä. Vituttaa vaan kattoa kun joku epävarma ensikertalainen pälyilee ympäriinsä ja miettii et uskaltaisko vai ei kun ne toiset voi vaikka murahtaa tj.

Onko pienen munan kompensointi salilla oikeastaan yhtään säälittävää verrattuna sen kompensointiin pätemällä netissä olevansa jokin "maailman ainoan oikean® treenitavan" keksinyt vitun suuri guru ja jumala, jota kaikkien maan matosten, tavallisten treenaajien pitäisi orjallisesti seurata ja kumartaa?

Kerrankin joku puhuu asiaa...:hyvä:

Eniten vituttaa kun käsiä treenatessa en saa lähellekkään niin hyvää tuntumaa vasempaan kuin oikeaan käteeni. Johtunee varmaan melko pahanlaatuisesta vasemman käden murtumasta jokin vuosi sitten..

Eniten vituttaa kun käsiä treenatessa en saa lähellekkään niin hyvää tuntumaa vasempaan kuin oikeaan käteeni. Johtunee varmaan melko pahanlaatuisesta vasemman käden murtumasta jokin vuosi sitten..

Sama täällä, kyynärpää meni muusiksi pari vuotta sitten mistä seurasi helvetin pitkä treeni tauko. Ensin ei mangneetissa muka näkynyt mitään, mutta kun menin jonkin ajan päästä uudestaan huomattiin itsestään jo luutunut murtuma ja 4 irtosirpaletta. No siitä leikkausjonoon(mangneetti jonosso oltiin oltu jo varmaan 4kk) ja kirurgi teki mitä pystyi. Tähystyksellä irtosirpaleet pois ja siisti vaurioituneita ruston jäänteitä. Siitä otti vielä aikaa että sai itsensä vihdoin takaisin salille 2010 syyskuussa. Tässä vaiheessa vasemman käden paksuin kohta oli kyynärpää/forkku ja ojentajan tilalla oli monttu. Nyt on käsi taas reilassa, tietty jos penkki ei tuu ylös johtuu se siitä että vasuri pettää alta ja ympäryysmitassa jää vielä varmaan 2-4cm oikealle. Käsipainoilla tein aluksi mahd. paljon ja painot+sarjat heikomman mukaan. Syön glukosamiinia ja vedän lämpölinimentit kyynärpäähän ennen treeniä.
Tsemppiä, kyllä se varmasti siitä tokenee, ottaa vain aikaa kuten mullakin. Kirugihan oli mun kohdalla mm. sitä mieltä että en penkkaa enää ikinä ja urheilut on urheiltu rustovaurion takia. Mä haistatin pitkät ,enkä jäänyt itkemään menetettyä harrastusta ja kättä.

edit. Eihän urheilija muutenkaan tervettä päivää näe:D

Ylimieliset ihmiset.

Eniten varmasti se, kun ihmiset katsoo täällä peräkylässä kieroon mm. jotain heranjuontia välipalana koulussa. "Hyi sulle kasvaa semmoset hirveet muskelit, ne on oksettavan näköset" "Onko noi jotain steroideja?" Kuului joskus.

En satunnaisesta heranjuonnistani numeroa, sekoitan sotkuni ja juon ne. Eräs kaveri totesi vaan tunnilla kun sheikkeri oli avonaisessa repussa että; "taasko noitä mömmöjä juot? toivottavasti kuolet noihin." Olin hetken että mitähän vittua ja sanoin suoraan, että menitkö nyt vähän yli. Kai sitä vaan vituttaa kun olen puolessa vuodessa ohittanut/saavuttanut tämän tuloksia aika hyvin, hän käynyt jo 3 vuotta.

Ihmiset on tietämättömiä ja tuomitsevaisia. Eniten käy sääliksi myös kaikki jotka pilaavat terveyttään viinalla, tupakalla ja paskaruualla. Heidän häviönsä.

Eniten varmasti se, kun ihmiset katsoo täällä peräkylässä kieroon mm. jotain heranjuontia välipalana koulussa. "Hyi sulle kasvaa semmoset hirveet muskelit, ne on oksettavan näköset" "Onko noi jotain steroideja?" Kuului joskus.

En satunnaisesta heranjuonnistani numeroa, sekoitan sotkuni ja juon ne. Eräs kaveri totesi vaan tunnilla kun sheikkeri oli avonaisessa repussa että; "taasko noitä mömmöjä juot? toivottavasti kuolet noihin." Olin hetken että mitähän vittua ja sanoin suoraan, että menitkö nyt vähän yli. Kai sitä vaan vituttaa kun olen puolessa vuodessa ohittanut/saavuttanut tämän tuloksia aika hyvin, hän käynyt jo 3 vuotta.

Ihmiset on tietämättömiä ja tuomitsevaisia. Eniten käy sääliksi myös kaikki jotka pilaavat terveyttään viinalla, tupakalla ja paskaruualla. Heidän häviönsä.

Vielä pahempaa, jotkut valittaa mulle rahkan syömisestä samaan tyyliin.

^ Sama, kauhee porutus esim. viikonloppuisin käydään kavereiden kanssa hakeen kaupasta jotain illaks ja muilla on 10 pulloo jotain energiajuomaa, karkkia, hesemättöö jne.. Ite ostan rahkaa nii ei jumalauta sitä itkun määrää :D

Täsyin samajuttu meilläpäin. Mutta mitäpä sellasista velliperseistä välittää...

Ihmisten laiskuus se v***ttaa! En tiedä mikä porukka oli taas käynyt salilla treenaamassa, jokainen kässäri jätetty lattialle ja kiekot tankoon. Hyvähän se on että vedetään loppuunasti sarjat :D pitäisi kuitenkin sen verran jättää voimia varastoon että saa painot vielä otettua pois!!! + Armoton paskankäry :D

Tuohon sarjojen välissä istumis/seisomis-kiistaan sen verran että itse välillä jopa makaan loppuun asti viedyn pudotussarjan jälkeen jalkatreenissä. Kun antaa kaikkensa, ei vaan yksinkertaisesti pysty seisomaan.

No ei ole pelkoa että nää 2 treenaisivat jalkoja kun eivät jaksa edes seistä. Ja tuo sun esimerkki on muutenkin täysin eri juttu mistä puhutaan. Jos 150kg mies ei jaksa seistä tehtyään sarjan jotain punnerruksen ja vipunoston välimuotoa rinnalle 20 kg:n painoilla niin uh-huh!. Taas eilen se sama homma jos ei istuttu niin nojattiin johonkin laitteeseen. Toinen näistä on vielä täys kusipää, rupes tiuskimaan jollekkin skeittaripojalle käsipainoista lattialla. Telineeseenhän ne kuuluu laittaa mutta asiasta olisi voinut huomauttaa vähemmän agressiivisesti. Miten joku muuten kehtaa pitää riekaleisia vaatteita yleisellä paikalla? Meidänkin kylässäkin on mestoja joista saa ehjiä vaatteita nimellistä korvausta vastaan.

Jos tosiaanki on 150kg täysläski, niin ei sitä kyllä jaksa seisoa pienenkään ponnistuksen jälkeen. Kyllä itellä ainaki täysiä tehty punnerrusliikekkin vie voimat koko kropasta, että sarjojen välillä kun istuu, saa paremman palautumisen seuraavaan sarjaan.

Samajuttu meilläpäin.

Back
Ylös Bottom