IVa
VIP
Ei ole helsingistä, pienestä kylästä jossa on n. 3000 asukasta. Että semmosta täällä.
E: Jos kunnan nimen sanoisin, kaikki teistä varmaan olisi että missäs se tommone on?! :D
Keitele? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole helsingistä, pienestä kylästä jossa on n. 3000 asukasta. Että semmosta täällä.
E: Jos kunnan nimen sanoisin, kaikki teistä varmaan olisi että missäs se tommone on?! :D
Punttimimmien puolelta bongasin tällaisen:
Itteenikin vituttais tollanen ihan sairaasti. Toivon ettei koskaan tartte kohdata tuollaista omalla salilla... :jahas:
Keitele? :D
Haha, ei onneks. :D
Ruovesi?
Komenttia tullut mm. kun olin tehnyt jalka sarjani kyykky, prässi jne. jne. ja olin lähdössä "Miks sä et tee ollenkaan penkkiä??"
Vastasin tuohon sitten "Jalkapäivä, teen sen sitten muun yläkropan kanssa"
Ja kuinkas ollakkaan vielä kyseinen teini jatkaa "Eihän ketään kiinnosta mikään prässi tai kyykky niin miks niitä pitäs treenata?"
Kun tuota "Mikä ärsyttää/häiritsee salilla" Osiota punttimimmien puolelta vertailun vuoksi selailin, niin kovasti kummastelin että pitäisikö salilla muka kulkea joku hikipyyhe olalla kokoajan ja pyyhkiä kaikki laitteet aina läpi käytön jälkeen?
Kun tuota "Mikä ärsyttää/häiritsee salilla" Osiota punttimimmien puolelta vertailun vuoksi selailin, niin kovasti kummastelin että pitäisikö salilla muka kulkea joku hikipyyhe olalla kokoajan ja pyyhkiä kaikki laitteet aina läpi käytön jälkeen?
.
Läskit vätykset jotka istukelevat laitteissa taukojen ajan. Siis muissakin laitteissa kuin niissä joissa tekevät, vittu mitä vätyksiä. Urheilillisuuden irvikuvat eivät jaksa edes seisoa omilla tolpillaan.
Tätä en kyllä voi ymmärtää ollenkaan, en vaikka istuisi samassa laitteessa minkä käyttöä vielä jatkaa. Miksei voi vaan seisoskella sen laitteen vieressä. Tuntuu että suurin osa laitteista/"käsipainopenkeistä" on varattu kun porukka vaan istuskelee niissä. Ei huvittaisi joka vitun laitteella kysyä että voisinko mä tehdä välissä...

...se kun mies on niin loppu että on kertakaikkiaan pakko pitää ylimääräinen välipäivä vaikka on sunnuntai ja aikaa olisi treenata vaikka kuinka paljon...