Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se, että linkitin kaverille monta aloittelioille sopivaa ohjelmaa täältä ja hän sanoi että ei jaksa tehä mitään niistä ja aloittaa vasta joulun jälkeen jollain ohjelmalla totuttelee saliin kuulemma ensin. No kun käymme salilla yhdessä niin se jauhaa siellä pelkkää penkkiä ja hauista. Samallain minäkin kyllä aloitin salillla käynnin, mutta mulla ei ollu ketää neuvomassa. Eikä hän ole ekaa kertaa salilla vaan hän on silloin tällöin käynyt mun kanssa yhellä toisella salilla.

Anakin dietillä vituttaa asia kuin asia...

Tosiaankin, ensin valitetaan puoli vuotta että "pitäs kyllä jo laihuttaa yms." Niin perkele sen kerran ko alat dieetille ja kieltäydyt kaikesta mätöstä sun muut ja syöt niinku pitääki niin eikö perkele joku tuu ja veä sun safkat... Paras on se jos lähtee sukuloimaan eikä kahvittelun lomassa ota mitään pullaa sun muuta, niin heti ollaan että "Eihän sun tarvi dieetata, ota vaan, kyllä pullaa saa syyä" Just, ensin kehotetaan dieetille ja sitten jos ulistaan ettei tarvi dieetata.

Tänään nous kyllä kyrpä otsaan kun kävelin salille ja siinä oli joku 40-50v kaveri latonu penkin ja vinopenkin täyteen rautaa. Kun tulin pukuhuoneesta ulos niin se teki siinä viimestä sarjaansa ja menin itte kyykkynurkkaukseen puuhastelemaan. Sitten peilin kautta nään kun se mulkku vetää takkia pikaseen päälle ja marssii ovesta ulos. Jostain syystä en älynny huutaa sille mitään ja sekös vitutti vähän ajan päästä kun jouduin itse nostamaan raudat takasin paikalleen.

Paikallisel salilla vain yksi penkki + kyykkyteline ja tänään oli rhp:t vallannu penkin 45 minuutiks, tulivat sisälle vielä samaan aikaan kuin minä niin sotki tuota treeniä aika reippaasti. G6 menossa ja pitäis penkki tehdä toisena.

Paikallisel salilla vain yksi penkki + kyykkyteline ja tänään oli rhp:t vallannu penkin 45 minuutiks, tulivat sisälle vielä samaan aikaan kuin minä niin sotki tuota treeniä aika reippaasti. G6 menossa ja pitäis penkki tehdä toisena.

Tee käsipainoilla. Todellakin mopopojat ovat ärsyttäviä. Samoin vanhukset jotka makailevat salin lattioilla.

Kyykky- ja vetotreenit dieetillä. Vituttaa tehä kun suunta on auttamatta alaspäin. Rinta- ja selkälikkeissä vielä saanut pidettyä sarjapanot (jopa kehitystä), mutta kyykky ja mave ottavat kyllä nokkiinsa miinuskaloreilla.

Mikäs niissä nyt niin vituttaa?

Nojuu tuli vähän väsyneenä huonolla tuulella kirjoitettua tuo...
..mutta se, että eivät jaksa tehdä samaa työtä päivästä toiseen kun kaikki muutkin saadakseen isot lihakset, vaan ne muskelit pidää saada nyt heti mulle ja helvetin isot kans. Ja vaarantavat terveytensä vain sen takia että saavat luonnottoman isot lihakset ja että saa sen 300kg nousemaan penkistä. Ja sitten ollaan niiiin kovaa jätkää kun ulkonäöltä näyttää siltä, että olisi tukehtumassa lihaksiinsa. Tämä nyt vain on minun mielipiteeni asiasta, ehkä olen ainoa :)

Nojuu tuli vähän väsyneenä huonolla tuulella kirjoitettua tuo...
..mutta se, että eivät jaksa tehdä samaa työtä päivästä toiseen kun kaikki muutkin saadakseen isot lihakset, vaan ne muskelit pidää saada nyt heti mulle ja helvetin isot kans. Ja vaarantavat terveytensä vain sen takia että saavat luonnottoman isot lihakset ja että saa sen 300kg nousemaan penkistä. Ja sitten ollaan niiiin kovaa jätkää kun ulkonäöltä näyttää siltä, että olisi tukehtumassa lihaksiinsa. Tämä nyt vain on minun mielipiteeni asiasta, ehkä olen ainoa :)

Meinaat siis että roinaamalla saa isot lihakset ilman mitään työtä ja ponnistelua, mullehetikaikkinyt - tyylillä?

Back
Ylös Bottom