Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mardella treenit kulukee! ilman polvisiteitä ja syviä kyykkyjä 5x175 huh huh

Hyviä painoja jäbillä! :rock:

Mulla itselä on toi polvi leikattu kun 5 v sitten meni poikki ja vaikka mitä muuta samalla, mä en vaan uskaltaisi kyykätä tuolleen että polvet heittää aikalailla kovaa sivuttaisliikettä, kerran kun mun polvista kuuluu NAPS, sitten tulee tekoniveltä, nou tänks, mutta hyvä jos kestää.

Hyviä painoja jäbillä! :rock:

Mulla itselä on toi polvi leikattu kun 5 v sitten meni poikki ja vaikka mitä muuta samalla, mä en vaan uskaltaisi kyykätä tuolleen että polvet heittää aikalailla kovaa sivuttaisliikettä, kerran kun mun polvista kuuluu NAPS, sitten tulee tekoniveltä, nou tänks, mutta hyvä jos kestää.

Oot kyllä oikeassa, että turhan paljon nuo polvet vetää sisäänpäin tuossa tiukassa sarjassa. En sitä niin edes ajatellut ennenkuin sanoit. Ei oo tosin ikinä ollut polvissa mitään huonoja tuntemuksia kyykätessä, tai mitään muutakaan tehdessä. Mutta kyllä tuohon pitää kiinnittää huomiota tulevaisuudessa, ilman muuta.

Joo kyllä sitä kannattaa katsoa ettei polvet kääntyisi. Se kun on kuitenkin silleen, että ei tarvitse kuin kerran olla liikaa tinaa tangossa jotta polvet muljahtaa, niin ei tartte kyykätä enää koskaan:(

Mulla tosiaan lekuri joskus sanoikin, että leikattu polvi on hieman "epästabiili" sivusuunnassa, että vältä maksimeita. Sempä takia alitajunnassa aina muistaa noi sanat, ja joutuu hieman tahtomattaankin varoa.

Itsellä tyyliin varmaan n. 2x6 x 130kg varmaan aikalailla menee hyvin, sitten iskee pelko persiiseen, että mitä jos..:wtf: Toki sarjapainoja kokoajan nostetaan, mutta tekniikan kärsimättä pyritään se tekemään. Mulla tosin treenivuosia takana 3, joten en halua neuvoa viisaampia:)

Ei siis kannata rikkoa itseään, niin jatkuu harrastus vielä pitkään! :) Kovia treenejä!

...

Ei siis kannata rikkoa itseään, niin jatkuu harrastus vielä pitkään! :) Kovia treenejä!

Näin se on, että pitää joku tolkku hommassa olla. Ei tässä kuitenkaan ole tarkoitus terveyttä pilata. Harvinaisia loppujen lopuksi mullakin on tuollaiset sarjat, ei noita ihan joka viikko, eikä välttämättä joka kuukausikaan oteta. Joku jakso aina vuodessa on sellainen, että haetaan mahdollisimman kovia rautoja liikkeissä, ja silloin saattaa tekniikka vähän särkyä välistä.

Varasitko salin itelles vai miten tuolla noin hiljasta on?

Joo parempi se on varata, niin ei tule kukaan tielle kun tuolla lailla heiluu salilla. Ei vaan, arkiaamupäivänä ei kaupungin liikuntapaikoissa ole juurikaan tungosta, joten mikäpä sen parempi aika treenailla!

Mikähän lie Pitkäsen penkkikunto tällä hetkellä ? Eiköhän mies sen 240kg ota aina paino kuinka vähän tahansa. Pitää Allun olla kunnossa jos meinaa Tommin kepittää.

Back
Ylös Bottom