Deleted member 70276
Forkuisssa tuntuu siis tuo kipu. Tuo hauiskääntö käsipainoilla vinopenkissä vois olla se minkä otan korvaavaksi liikkeeksi. Pystypunnerrus eteen tai käsipainoilla tehtäväksi. Tuo vatsalihasliikeon vähän vielä auki. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Huomenna olis tarkotus ottaa tää ohjelma käyttöön, kun ei jaksa itse rupea kehittelemään omaa ohjelmaa. Mites tähän kannattaisi soveltaa RiVe? kun yleisurheilijana se olis melko tärkee liike. Ja.. selventäiskö joku mulle tuon "istumaannousu", onko se ihan normivatsat? esim. vatsat lisäpainoilla + vinot vatsat?
Mutta 2-3kk päästä postittelen miten kehitystä tullut!![]()
Aattelin tänään ottaa kyseisen ohjelman käyttöön, mutta muutama kysymys heräsi. Onko ihan sama tekeekö vinopenkkiä vai normi? Ite saan ainakin vinopenkillä paremman tuntuman joten tekisin mielummin sitä. Ja toiseksi voiko lisätä alaselän liikkeen? kun tuppaa olemaan aika heikko, niin miellellään treenais sitäkin.
Vinopenkkiä jos pelkästään teet niin sinulla jää silloin aktivoimatta rintalihakset, siksi suosittelisin tekemään aivan normaalipenkkiä vinon sijaan.
Täh? Eikö se vinopenkki juuri ota aika helvetin hyvin rintalihaksiin.
Huomenna olis tarkotus ottaa tää ohjelma käyttöön, kun ei jaksa itse rupea kehittelemään omaa ohjelmaa. Mites tähän kannattaisi soveltaa RiVe? kun yleisurheilijana se olis melko tärkee liike. Ja.. selventäiskö joku mulle tuon "istumaannousu", onko se ihan normivatsat? esim. vatsat lisäpainoilla + vinot vatsat?
Istumaannousut on normi vatsoi, mutta mieluummin kannattaa tehä jotain tehokkaampaa liikettä, esim. täs ohjelmas näillä toistomäärillä voi tehä linkkuja.Aattelin tänään ottaa kyseisen ohjelman käyttöön, mutta muutama kysymys heräsi. Onko ihan sama tekeekö vinopenkkiä vai normi? Ite saan ainakin vinopenkillä paremman tuntuman joten tekisin mielummin sitä. Ja toiseksi voiko lisätä alaselän liikkeen? kun tuppaa olemaan aika heikko, niin miellellään treenais sitäkin.
Eikö lihakset totu treeniin jos se on kauan samanlainen? Ainakin Ari Kokkosen sivuilta lukaisin että olisi parasta muuttaa treeniä jopa joka kerralla vähäsen. Niin mites tämän arskan kutosen kanssa kannattas toimia (tai minkä tahansa treeniohjelman kanssa)? Kuinka usein kannattaa ohjelmaa vaihtaa?
Saanko Powerlife udella kuinka kauan treenasit kultaisella kutosella?
salilla käynti suht uusi harrastus mulle, 2-3 kertaa viikossa noin puolen vuoden ajan. Arskan kultainen kuusikko näyttäis ainakin vastauksien perusteella tarjonneen hyvää kehitystä, varsinkin kaltaisilleni aloittelijoille ja ajattelin itse aloittavani sen käytön. Onko suositeltavaa?