Ite tein myötäotteella niskan taakse(leveellä otteella) ja hyvin toimi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan, juuri sitä hain. Vaikka viestissäsi olisi ollut vain, että painat 70 kiloa ja kyykkäät 122,5 kilolla kymppisarjaa, niin olisin kiinnittänyt siihen huomiota.eiköhän se hakenut siinä lähinnä sitä että aloittelija tekee lähestulkoon kaksi kertaa omalla painolla kyykyssä sarjoja, ei meinaan ole ihan hirveän yleistä jos tekniikka on edes etäisesti kyykkyä muistuttavaa. todennäkösesti ihan sama nootti olisi tullut vaikka kehityksesi olisi ollut 115->122.5kg
Et vieläkään tajunnut, että kysymys oli siitä painosta millä teet NYT, ei kehityksestä. 10 sarja 122,5 kg pitäisi taulukoiden mukaan vastata n. 175 kg ykköstä, millä taas olisit esim. 67,5 kiloisissa Suomen voimanostorankingin 10 sakissa ja 75 kiloisissakin 20 sakissa. Ehkä tuo vertaus auttaa sinua ymmärtämään, että se liike mitä teet ei välttämättä ole kyykkäämistä samalla tavalla kuin me muut sen ymmärrämme.Nii-i..on se kehitys ihmeellinen asia :wtf:...
Pakko nyt kysästä, kun oon nyt vikaa viikkoa menossa tällä ohjelmalla eli lauantaina tulee 3kk täyteen, niin aattelin vetää lauantaina sitten oikee hc treenit näin ohjelman loppuun.. :D eli siis ajattelin jos joka liikkeessä vedän ihan kunnolla failureen asti kunnon romuilla, niin eihän tästä mitään haittaa ole kun pidän kuitenkin sitten kevyen viikon ennenkuin aloitan uuden ohjelman?
Voisiko joku vahan jeesata mua syomisissa ja reeni ajoissa?
Eli Mulla on sellanen rytmi, etta joka toisen viikon oon toissa 09-17:30 ja joka toisen 22-06. Mitka olis parhaat ajat kayda salilla? Nyt oon kayny seiskan-kasin aikaan illalla, vuorosta riippumatta.
Miten toi syominen ja lisaravinteet kannattais jaksottaa? paiva-vuoro viikolla ei nyt hirveesti oo ongelmia, mutta miten toi syominen ja protskut kannattais vetaa yo-vuoro viikolla? Miten mahtaa onnistua jos heraan 6 aikaan illalla ja tunnin-kahden paasta lahen jo salille?
Mietin kanssa et miten noi hitaat ja nopeet protskut kannattaa ottaa jos paiva vuoron jalkeen paasen salille vasta 20:00 ja kotona oon kympin aikaan. Siihen sitten nopeet ekana, mutta missa valissa ne hitaat kerkii tankkaamaan yoksi?
Eli ens viikolla olis tarkotus alottaa taa golden 6 ja ihan sillon tallon pain vittua syomalla tasta ei taida tulla mitaan.
Jos jollain on omaa kokemusta vastaavasta, tai hyva ehdotus, niin olis enemman kun mukavaa kuulla siita.
Voisiko joku vahan jeesata mua syomisissa ja reeni ajoissa?
Eli Mulla on sellanen rytmi, etta joka toisen viikon oon toissa 09-17:30 ja joka toisen 22-06. Mitka olis parhaat ajat kayda salilla? Nyt oon kayny seiskan-kasin aikaan illalla, vuorosta riippumatta.
Miten toi syominen ja lisaravinteet kannattais jaksottaa? paiva-vuoro viikolla ei nyt hirveesti oo ongelmia, mutta miten toi syominen ja protskut kannattais vetaa yo-vuoro viikolla? Miten mahtaa onnistua jos heraan 6 aikaan illalla ja tunnin-kahden paasta lahen jo salille?
Mietin kanssa et miten noi hitaat ja nopeet protskut kannattaa ottaa jos paiva vuoron jalkeen paasen salille vasta 20:00 ja kotona oon kympin aikaan. Siihen sitten nopeet ekana, mutta missa valissa ne hitaat kerkii tankkaamaan yoksi?
Eli ens viikolla olis tarkotus alottaa taa golden 6 ja ihan sillon tallon pain vittua syomalla tasta ei taida tulla mitaan.
Jos jollain on omaa kokemusta vastaavasta, tai hyva ehdotus, niin olis enemman kun mukavaa kuulla siita.
Luuletko tosissaan että sen jälkeen kun tankoon on pistetty se 2,5kg lisää painoa ni toistot pysyy siinä 10,10,10,12!!! Tottakai ne toistot tippuu. Omaa järkeä voi ja kannattaa käyttää.
Mä tein hauiskäännön (nro 5) käsipainoilla tänään.Onko tämä iso virhe tai liian iso muutos tähän ohjelmaan ?
Kyykkyyn vaan lisää painoa joka kerta se 2,5 kg ja syöt hyvin niin 3 kk päästä siellä on jo 120 kg! No ehkä hieman maltillisemmin, esim. +5 kg/vko, niin 3 kk päästä tangossa on 90 kg. Ei välttämättä mahdoton ajatus jos pysyt terveenä, muistat levätä lepopäivinä ja syöt hyvin. Itellä kyykky nousi 3 kk:ssa 40 -> 90 kg ja itseasiassa eka treeni oli rankinVähän tuli aliarvioitua itseäni. Penkki 40kg, Kyykky 30kg, NTP 20, Haukat 15kg. Näillä lähetään. Pistän päivitystä kuhan kehityn/en kehity.
Olen vasta alottelija ja kultainen kuusikko on ensimmäinen ohjelma minkä aion aloittaa. Olen vielä tiedoton näissä asioissa joten olisi mukavaa saada hieman apua:
1. Harjoittelen kotona eikä leuanvekotankoa löydy niin onko kulmasoutu hyvä korvaava liike leuanvedolle?
2. Kuuluuko/Kannattaako Kultaisessa kuusikossa suorittaa sarjapituuksien vaihtelua? Esim näin:
1. kk 12-15 toistoa per sarja
2. kk 8-12 toistoa per sarja
3. kk 6-8 toistoa per sarja
3. Kannattaako vatsoja tehdä aina samaa liikettä (istumaannousua) vai vaihdella esim. välillä vinoihin vatsoihin?
4. Saako alaselkä ja takareidet tarpeeksi rasitusta tässä ohjelmassa? Olisiko järkevää tehdä hyväähuomenta-liikettä myös?
5. Onko viisasta tehdä joka treenin lisäksi vielä 3x15 pohkeita?
6. Olen kuullut, että vatsoja kannattaisi harjoitella lyhyemmillä sarjoilla? Onko 20 toiston sarjat ihanteellisia sixpackia havittelevalle?