Sniffari
Äitisi valinta
Dänks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jaksanu mennä Suzukia koeajaan kun oli niin kuuma keli, että meinas kuolla kuumuudesta :D Tarvii varmaan siirtyä grillauksen ja auringonoton pariinItsekin kävin kyseistä pyörää tänään koeajamassa ja mä kyllä diggasin. Helppo, kevyt ja ketterä ajettava, eikä pikaisella koeajolla kovasti moitittavaa löytynyt (kyseiseen pyörään oli vaihdettu vielä putki joka toi mukavan lisämausteen soundeihin). Mun mielestä tehoa ja vääntöä oli aika passelisti (en ole tosin ihan varma mitä mieltä itse oli tehosta, lauseen perässä kun on tuo rolleyes-hymiö).Kävin vähän kokeilemassa cb1000r:ää äsken koeajopäivillä tosi hyvä oli ajaa, mutta tehoa olis saanu kyllä olla enemmänEi jaksanu mennä Suzukia koeajaan kun oli niin kuuma keli, että meinas kuolla kuumuudesta :D Tarvii varmaan siirtyä grillauksen ja auringonoton pariin
Itsekin kävin kyseistä pyörää tänään koeajamassa ja mä kyllä diggasin. Helppo, kevyt ja ketterä ajettava, eikä pikaisella koeajolla kovasti moitittavaa löytynyt (kyseiseen pyörään oli vaihdettu vielä putki joka toi mukavan lisämausteen soundeihin). Mun mielestä tehoa ja vääntöä oli aika passelisti (en ole tosin ihan varma mitä mieltä itse oli tehosta, lauseen perässä kun on tuo rolleyes-hymiö).
muodostuuko sen oikean kokeen kysymykset noista ajonetin kysymyksistä?
Sama homma.. Isompaa tekis jo mieli alle mutta synttärit on vasta loppuvuodesta niin pitänee odottaa ens vuoden kevääseen. Pitänee kuitenkin vaihtaa tämä 2-tahtinen Yamaha DT johonkin nelitahtipiikkiin ku voi olla että töitä saan vähän kauempaa niin pitäisi olla luotettava ja bensapihi vehje alle työmatkoja varten.. Ehdotuksia? Honda CBR on käynyt mielessä mutta se vain on niin pieni eikä ulkonäkökään iske. Kymco Quannonia ja Daelim Roadwinia (nakumallia) olen myös katsellut, tuo Daelim vois olla omiaan mulleIhan tajuton pyöräkuume. Päivittäin tulee pyörittyä nettimotossa, ja mietittyä että minkä sitä ostais

Sama homma.. Isompaa tekis jo mieli alle mutta synttärit on vasta loppuvuodesta niin pitänee odottaa ens vuoden kevääseen. Pitänee kuitenkin vaihtaa tämä 2-tahtinen Yamaha DT johonkin nelitahtipiikkiin ku voi olla että töitä saan vähän kauempaa niin pitäisi olla luotettava ja bensapihi vehje alle työmatkoja varten.. Ehdotuksia? Honda CBR on käynyt mielessä mutta se vain on niin pieni eikä ulkonäkökään iske. Kymco Quannonia ja Daelim Roadwinia (nakumallia) olen myös katsellut, tuo Daelim vois olla omiaan mulle![]()
Kuumottaa. Tänään tehty kaupat uudesta mopottimesta ja perjantaina saan ajoon. Haikeana luovun R6R:stä, mutten kerro vielä mikä tulee tilalle. ;)
Niin hienot ilmat et kyllä kelpais ajella tai olla edes kyydissä. Noh vielä joutuu odottamaan pitkään.. Nyt taskussa BC-kortti, tarkotus suorittaa 2-vaihe ens talvena ja A-korttia sitten ens kesänä ku tulee sopivasti 21v täyteen
Täytyy siis tyytyä vielä haaveilemiseenMulla on aika montakin postausta tässä ketjussa, mutta parin viimeisen perusteella voi tosiaan vetää jo jotain johtopäätöksiä. :lol2: Ja miksi muuten ilmaisu "ei kai vaan"?Edellisen postaukses perusteella joku naku? Eikai vaan toi CB1000R ?