Kuumottaa. Tänään tehty kaupat uudesta mopottimesta ja perjantaina saan ajoon. Haikeana luovun R6R:stä, mutten kerro vielä mikä tulee tilalle. ;)
Törkeää, etten sanoisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuumottaa. Tänään tehty kaupat uudesta mopottimesta ja perjantaina saan ajoon. Haikeana luovun R6R:stä, mutten kerro vielä mikä tulee tilalle. ;)
Sellainen kysymys että, kurssilta saatiin tunnukset ajonettiin jossa voi käydä harjottelemassa teoriakoetta, niin muodostuuko sen oikean kokeen kysymykset noista ajonetin kysymyksistä? Näin oli mielestäni ainakin autokoulussa..
Mulla on aika montakin postausta tässä ketjussa, mutta parin viimeisen perusteella voi tosiaan vetää jo jotain johtopäätöksiä. :lol2: Ja miksi muuten ilmaisu "ei kai vaan"?
Olen tässä ajansaatossa huomannut, että on täysin samantekevää minkä/minkälaisen auton/moottoripyörän hankkii, on aina joku sankari mutisemassa vastaavaa...
Joo ei kiitos. Olen montaa sellaista pyörää ajanut missä on tuo perus pystypyttyinen ilmakone, en tykkää yhtään. Kauhea vehje vakiona. Virityspotentiaali on huono niinku kaikissa nelareissa, tai siis virittäminen vaatii rahaa ja paljon, joten aion etsiä kulkevampia vehkeitä.. 100km/h matkavauhti olisi kiva juttu.Derbin nelarimoto. Tai jos itse alkaisin nelaripiikkiä katsomaan, se olisi luultavasti tuo.

En nyt ihan saletti ole, mutta muistaakseni meidän nettiharjotus jutussa oli jotain kuviakin ja itse kokeessa 10 melko maalaisjärjellä pääteltävää kysymystä. Esimerkiksi yksi kysymys oli, että kumpi rekisteriotteen osa pitää olla ajossa mukana ja tätä rataa.
auttakees vähän.
tähtäimessä ois 20+ hevosvoimainen 2-tahti enduro/supermotard -tyylinen (eli ei selällään röhnöttelyä eikä myöskään mahallaan tankin päällä makaamista) pärrä joka on kilvissä ja laillinen.
ja kyllä, olen ajanut 2-tahtisella vehkeellä ennen eli tiedän ainakin suunnilleen menon luonteen.
125- kuutioisia supermotardeja ois vaikka millä mitalla mutta yksikään ei "jostain syystä" taivu 20+hv -spekseihin.. löytyykö poikkeuksia jotka saadaan ihan rekisteriotteeseen asti kirjattua?
entä oisko jossain tyhjentävästi selitetty että minkä enduron miltäkin valmistajalta saa kilpiin? aikamoista salapoliisityötä kaivaa mallikohtaisesti myyntipalstoilta että onko valkoiset kilvet vaiko eikö...
ktm exc 250 vaikuttaisi ainakin ihan hyvän hintaluokan peliltä, onko siitä kokemuksia?
entä miten noita 2-tahtivehkeitä saa olla huoltamassa keskimäärin? huoltamisessa en näe mitään ongelmaa kunhan sen määrä olisi järkevissä rajoissa eikä mitään rc-auton 1h ajoa ja 1pv huoltoa -tyylistä...
Mikä on tuplakupla? Mitä hyötyä siitä on?
Jos pärrän on oltava kilvissä niin haetaan vissiin kadulle pyörää? Ja kadulle ei ole mitään järkeä ostaa 2-t räpätintä. 125 vehkeet eivät kulje ainakaan laillisina mihinkään ja isommissakin lukee rekisteriotteessa jotain 8kw luokkaa eli ei niilläkään laillisina kukaan aja. Jos tahtoo kadulle supermoton eikä tehoa tarvitse olla ihan hirveästi niin Suzuki DR-Z 400 SM on loistopeli tehoa vakiona 40hp ja todella huoltovapaa peli.
Rupeas katselemaan Yamaha DT200WR:ää. Siinä olis meikäläisen unelmalelu, luotettava kone mutta potkua enemmän ku piikissä ja virityspotentiaalia löytyykiitti vinkistä. joo etupäässä pitäisi kaduilla päästä menemään. ei kai se auta kuin rueta säästämään tosissaan, pärräkuume tulee muuten joka huhti-elokuuksi päälle.
ja kakstahtia katon ihan sen takia että ajaminen ois jännempää. no kai sitä voi rällätä pikkuvelin 80-kuutioisella aina kun sitä tahtoo... ja onhan sille syynsä että supermotoja ei piikkien jälkeen 2t-vehkeinä ole.
Mullakin on hirveä mopokuume päällä. Kai se lääkittävä R6:lla tai CBR600RR:llä.
auttakees vähän.
tähtäimessä ois 20+ hevosvoimainen 2-tahti enduro/supermotard -tyylinen (eli ei selällään röhnöttelyä eikä myöskään mahallaan tankin päällä makaamista) pärrä joka on kilvissä ja laillinen.
ja kyllä, olen ajanut 2-tahtisella vehkeellä ennen eli tiedän ainakin suunnilleen menon luonteen.
125- kuutioisia supermotardeja ois vaikka millä mitalla mutta yksikään ei "jostain syystä" taivu 20+hv -spekseihin.. löytyykö poikkeuksia jotka saadaan ihan rekisteriotteeseen asti kirjattua?
entä oisko jossain tyhjentävästi selitetty että minkä enduron miltäkin valmistajalta saa kilpiin? aikamoista salapoliisityötä kaivaa mallikohtaisesti myyntipalstoilta että onko valkoiset kilvet vaiko eikö...
ktm exc 250 vaikuttaisi ainakin ihan hyvän hintaluokan peliltä, onko siitä kokemuksia?
entä miten noita 2-tahtivehkeitä saa olla huoltamassa keskimäärin? huoltamisessa en näe mitään ongelmaa kunhan sen määrä olisi järkevissä rajoissa eikä mitään rc-auton 1h ajoa ja 1pv huoltoa -tyylistä...
http://www.youtube.com/watch?v=OIUz4wMjnBk&feature=related
itellä oli tollanen, siis ihan crossipeli. Noita on jossainpäin ilmeisesti ollu ihan kilvissäkin muttei kyllä varmaan suomessa
http://www.youtube.com/watch?v=MmG3T5nFnQA&feature=related
Korkeampi pleksi, yleensä täyskatteisessa kyykyhkössä pyörässä. Jotku tykkää että ilmavirrat menee paremmin ja ajaminen on mukavampaa.

Jotkut valehtelee :D
No, ehkä siitä voi jossain pyörässä olla hyötyäkin. Itselläni ei ainakaan ollut muuta hyötyä kuin ulkonäkö![]()