Moottoripyörä?

Pakko Busasta vielä sanoa, vaikka en ole paria sataa kilometriä enempää ajanu enkä välttämättä Busa-mieheksi tunnustaudu, että on se vääntö kyllä itse perkeleestä.

Kävin vähän kokeilemassa cb1000r:ää äsken koeajopäivillä tosi hyvä oli ajaa, mutta tehoa olis saanu kyllä olla enemmän :rolleyes: Ei jaksanu mennä Suzukia koeajaan kun oli niin kuuma keli, että meinas kuolla kuumuudesta :D Tarvii varmaan siirtyä grillauksen ja auringonoton pariin

Kävin vähän kokeilemassa cb1000r:ää äsken koeajopäivillä tosi hyvä oli ajaa, mutta tehoa olis saanu kyllä olla enemmän :rolleyes: Ei jaksanu mennä Suzukia koeajaan kun oli niin kuuma keli, että meinas kuolla kuumuudesta :D Tarvii varmaan siirtyä grillauksen ja auringonoton pariin
Itsekin kävin kyseistä pyörää tänään koeajamassa ja mä kyllä diggasin. Helppo, kevyt ja ketterä ajettava, eikä pikaisella koeajolla kovasti moitittavaa löytynyt (kyseiseen pyörään oli vaihdettu vielä putki joka toi mukavan lisämausteen soundeihin). Mun mielestä tehoa ja vääntöä oli aika passelisti (en ole tosin ihan varma mitä mieltä itse oli tehosta, lauseen perässä kun on tuo rolleyes-hymiö).

Tuli käytyä eilen ajelemassa vähän opastettua enduroa. Hauskaa hommaa, ja olinkin jo melkein unohtanut kuinka hauskaa on hyppiä hyppyreistä prätkällä. Mutta ihan liian hikistä puuhaa, pysyn katupyörissä.

Itsekin kävin kyseistä pyörää tänään koeajamassa ja mä kyllä diggasin. Helppo, kevyt ja ketterä ajettava, eikä pikaisella koeajolla kovasti moitittavaa löytynyt (kyseiseen pyörään oli vaihdettu vielä putki joka toi mukavan lisämausteen soundeihin). Mun mielestä tehoa ja vääntöä oli aika passelisti (en ole tosin ihan varma mitä mieltä itse oli tehosta, lauseen perässä kun on tuo rolleyes-hymiö).

Joo hyvä ja ketterä se oli kyllä ajaa. Putki olis kyllä pakko ostos jos siihen pyörään päätyisi. Oli kyllä tosi hiljainen se vakio putki ja kyllähän niilläkin tehoilla jo eteni, mutta aina sitä enemmän sais olla.

Olipas hienot 2 päivää kemoraa keli suosi ja honda rokkasi ihan helvetin hyvin. Alkuun tuntui meno vähän tukkoiselta mutta kun katsoi videolta kierrosaikoja huomasi että tällähän kerkeää jo nyt paremmin kuin vanhalla pyörällä. Vähän kun alustan ja ajoasennon kanssa hifisteli niin kyytiä oli reilut 5sek alle viime kesän vauhdin :wtf:

[video=vimeo;11831201]http://www.vimeo.com/11831201[/video]

Kuvattiin vähän videoitakin ratailuista. 20€ kiinakameralla kuvattu ja laatu oli vielä ihan hyvää ennen kuin heitin tuonne wimeoon jotenkin pakkaavat sitä vissiin tuolakin.

Varsin hyvä videon laatu, mihin kameran kiinnitit?

Mutta miksi tuo näyttää "slow motionilta" (ei siis mitenkään kierrosaikaan liittyen)? Jotenkin tuntuu, että pitäisi videon pyöriä nopeampaa.. Itsellä menee radalle ehtimiset jonnekkin heinäkuulle..

Itellä äänet muuttui pelkäksi kohinaksi 2 min kohdalla, tiedä sitten mistä johtuu. Muuten kyllä hyvää katseltavaa. Koitin IE:llä ja Operalla ja sama homma molemmilla.

Viimeksi muokattu:
Joo kamera sekosi jotenki tuossa kohtaa ja samalla lakkasivat äänet. Kyyti näyttää kyllä omaankin silmään jotenkin rauhalliselta vaikka tuossakin itsellä tuo viimeinen kierros videolta arvioituna jotain 1:25 luokka eli tuskin ainakaan 10 sekunttia kamera jätättää tai ollaan ajettu sitten oikeasti ihan vitun kovaa :D Voi tietenkin olla että kun on tottunut katsomaan vain jotain motogp kisoja ja vastaavia niin katupyörällä kemoran kiertäminen ei yllättäen olekkaan yhtä vauhdikasta :D

Kamera oli ilmastointiteipillä kilosen kikserin keulassa kiinni ilman mitään sen kummempia telineitä. Pysyy teipillä ihan hyvin kuin painoa vain jotain 25g. Kaveri oli pistänyt samaa pätkää juutuubin missä on jostain syystä parempi kuvan laatu http://www.youtube.com/watch?v=SHQuoB0ZwDk

Kameran tilasin tuolta ---> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34157

Ihan tajuton pyöräkuume. Päivittäin tulee pyörittyä nettimotossa, ja mietittyä että minkä sitä ostais - vaikkei ole korttia saati sitten rahaakaan..:D

Huomena kuitenkin jo kirjalliset ja tän kuun viiminen päivä eka ajotunti.
Sellainen kysymys että, kurssilta saatiin tunnukset ajonettiin jossa voi käydä harjottelemassa teoriakoetta, niin muodostuuko sen oikean kokeen kysymykset noista ajonetin kysymyksistä? Näin oli mielestäni ainakin autokoulussa..

Ihan tajuton pyöräkuume. Päivittäin tulee pyörittyä nettimotossa, ja mietittyä että minkä sitä ostais
Sama homma.. Isompaa tekis jo mieli alle mutta synttärit on vasta loppuvuodesta niin pitänee odottaa ens vuoden kevääseen. Pitänee kuitenkin vaihtaa tämä 2-tahtinen Yamaha DT johonkin nelitahtipiikkiin ku voi olla että töitä saan vähän kauempaa niin pitäisi olla luotettava ja bensapihi vehje alle työmatkoja varten.. Ehdotuksia? Honda CBR on käynyt mielessä mutta se vain on niin pieni eikä ulkonäkökään iske. Kymco Quannonia ja Daelim Roadwinia (nakumallia) olen myös katsellut, tuo Daelim vois olla omiaan mulle :)

Sama homma.. Isompaa tekis jo mieli alle mutta synttärit on vasta loppuvuodesta niin pitänee odottaa ens vuoden kevääseen. Pitänee kuitenkin vaihtaa tämä 2-tahtinen Yamaha DT johonkin nelitahtipiikkiin ku voi olla että töitä saan vähän kauempaa niin pitäisi olla luotettava ja bensapihi vehje alle työmatkoja varten.. Ehdotuksia? Honda CBR on käynyt mielessä mutta se vain on niin pieni eikä ulkonäkökään iske. Kymco Quannonia ja Daelim Roadwinia (nakumallia) olen myös katsellut, tuo Daelim vois olla omiaan mulle :)

Derbin nelarimoto. Tai jos itse alkaisin nelaripiikkiä katsomaan, se olisi luultavasti tuo.

Kuumottaa. Tänään tehty kaupat uudesta mopottimesta ja perjantaina saan ajoon. Haikeana luovun R6R:stä, mutten kerro vielä mikä tulee tilalle. ;)

Moottoripyörä kuume on täälläkin :) Niin hienot ilmat et kyllä kelpais ajella tai olla edes kyydissä. Noh vielä joutuu odottamaan pitkään.. Nyt taskussa BC-kortti, tarkotus suorittaa 2-vaihe ens talvena ja A-korttia sitten ens kesänä ku tulee sopivasti 21v täyteen :) Täytyy siis tyytyä vielä haaveilemiseen

Kivaa on kyllä ajella. Liian kuuma vaan. Ku pistää ajopuvun päälle niin hikoilee heti ihan saatanasti.

Edellisen postaukses perusteella joku naku? Eikai vaan toi CB1000R ?
Mulla on aika montakin postausta tässä ketjussa, mutta parin viimeisen perusteella voi tosiaan vetää jo jotain johtopäätöksiä. :lol2: Ja miksi muuten ilmaisu "ei kai vaan"?

Olen tässä ajansaatossa huomannut, että on täysin samantekevää minkä/minkälaisen auton/moottoripyörän hankkii, on aina joku sankari mutisemassa vastaavaa...

Back
Ylös Bottom