Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meta title: 🔥 ARNOLDIN KULTAINEN KUUSIKKO – GOLDEN SIX 🔥

Meta description: Legendaarinen koko kropan perusohjelma, kuusi liikettä jotka rakensivat Arnoldin pohjan.

^^Joo,kevyt viikko kannattaa pitää 3,4,5 vkon välein ja sit kannatta sitä painoa esim.penkissä sit laskea ihan kunnolla,vaikka 10kg,50kg-> ja siis 2,5kg lisäät viikon välein.
Voi tuntua oudolta laskea noin paljon mutta ainaki sitte seuraavan parin viikon ajan treeni kulkee :)
Yleensä ton tiputuksen jälkeen lähtee hyvään noususuhdanteeseen.. :thumbs:

Moro!

Olen ihan aloittelija, vajaan kuukauden nyt käynyt salilla ja tuolla Arcin yksijakoisella vetänyt, nyt sitten aattelin tähän siirtyä. Onko suuri haitta jos kyykyn korvaa prässillä ja leuat ylätaljalla? Leukoja kun ei mene kuin se 3 max niin ei tuntuisi kovin fiksulta sitä yhdeksää yhteensä tehdä. Lisäksi pohkeet voi varmaan lisätä johonkin väliin ja penkin tilalla tehdä vaikka kerran viikkoon vinopenkkiä? Kiitos jo etukäteen!

Onko suuri haitta jos kyykyn korvaa prässillä ja leuat ylätaljalla?
Sanoisin, että on haitta monellakin tapaa. Suuri? Kenties. Omien kokemusten perusteella ovat ohjelman kaksi parasta liikettä, eikä niitä pitäisi vaihtaa. Moni on tässäkin ketjussa kertonut, että leukoja ei mennyt alkuun kuin muutama, mutta muutamien viikkojen päästä meneekin jo melkein kymmenen, että vetämään vaan! Prässi ei todellakaan korvaa kyykkyä, mutta onhan prässin tekemisestäkin tietty hyötyä. Kyse on siitä missä, miten ja kuinka paljon haluat kehittyä...

Leukoja ei todellakaan kannata jättää pois. Teet vaikka sen mitä pystyt ja loput taljalla. Itse korvasin kyykyn prässillä johtuen polvivammastani. Pohkeet ovat tosiaan tuon ohjelman ainut heikkous joten ne voi johonkin väliin laittaa. Penkkiä voit myös varioida mielestäni. Tosin "Normi" penkki on kokonaisvaltaisempi liike.