Mikähän muuten se semmoinen "tavallista kulkevampi" auto on? Kokemuksella sanoisin että parhaiten ovat tuntuneet kulkevan -84 1.3 Ekkeri ja -89 corolla. Siinä on evomieskin ihmeissään kun vaan annetaan tarpeeksi pitkä suora (joka päättyy mutkaan) ja lippis kireälle. Ohi menee niin että pultit sinkoille.
Kaveri sai diesel Octaviallakin kortin pois, eikä tehnyt edes tiukkaa. Henk.koht. olen hyvin saanut kuljettua kaikilla mun autoilla lähtöpisteestä määränpäähän. Eikä tarvi edes hysteerisesti varoa pikkukiviä. Ainoa mikä ottaa kiinni on peräkoukku joissain roudanraiskaamissa töyssyissä.
Kaveri sai diesel Octaviallakin kortin pois, eikä tehnyt edes tiukkaa. Henk.koht. olen hyvin saanut kuljettua kaikilla mun autoilla lähtöpisteestä määränpäähän. Eikä tarvi edes hysteerisesti varoa pikkukiviä. Ainoa mikä ottaa kiinni on peräkoukku joissain roudanraiskaamissa töyssyissä.

Kysyin että paljon niillä pääsee, muttei se mitään sanonu, katteli vaan muualle. Sit valot vaihtu ja vähänkö meikä taas juoksi, pistin vähän "polkaisten" :D Pääsin 1min aikaisemmin Siwaan mitä kävellen olis päässyt. Siellä oli vähän jonoa mutta meitsi veti kärryillä suoraan jonon ohi kassalle. Joku juntti avautui siellä mutta mä huusin sille että saksassa tehdään aina näin ja että tää vetoketjuperiaate on paras kaikille. Sitte lähdin kassalta lenkkarit vinkuen. Urpot jäi taakse tuijottamaan kun meikä paino. Ei kannattais yrittää mulle.
Ja tällä en tarkoita hidastellen, vaan reippaasti ja rohkeasti mutta sääntöjen ja määräysten mukaan.