Ärsyttävät asiat liikenteessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vittu mikä marmatus noista hidasteisiin hiljentelevistä tyypeistä. Itse en noihin juuri jarruttele (kun ei ole madallettu , thyyning yms auto) mutta ymmärrän kyllä hyvin jos joku ei halua niihin autoaan rikkoa, ei niiden nyt sen takia tarvitse autoaan hajottaa siihen töyssyyn jos perässä tulee joku joka siihen ei aio hidastaa.

Itseä vituttaa molopäät ja mummot jotka ajaa liikenneympyrässä / liikenteenjakajassa 3-5km/h.
Mikä vittu siinä on? Ei se auto taida kaatua vaikka ajas vähän kovempaakin.

Itseä vituttaa molopäät ja mummot jotka ajaa liikenneympyrässä / liikenteenjakajassa 3-5km/h.
Juuri äsken kun tulin kotiin, taas kerran Kantsun liikenneympyröissä, joku ajoi fiatilla 5 km/h. Ei liioiteltu, ihan oikeasti 5 km/h. Sitten tää kääntyi Prismaan ja ajoi parkkihalliin. Parkkihallin sisääntulossa on mutka oikealle, mihin sitten Pysähtyi, koska oli ilmeisesti liian jännittävä kurvi. Tai sitten pysähtyi toteamaan: "Kappas, olen saapunut parkkihalliin." Ei missään vaiheessa ilmeisesti käynyt ajatusprosessi, että ehkä taakse kerääntyy jonoa, joka yltää liikenneympyrään asti. Niin ja vilkkuahan ei missään vaiheessa käytetty. :jahas:

Juuri äsken kun tulin kotiin, taas kerran Kantsun liikenneympyröissä, joku ajoi fiatilla 5 km/h. Ei liioiteltu, ihan oikeasti 5 km/h. Sitten tää kääntyi Prismaan ja ajoi parkkihalliin. Parkkihallin sisääntulossa on mutka oikealle, mihin sitten Pysähtyi, koska oli ilmeisesti liian jännittävä kurvi. Tai sitten pysähtyi toteamaan: "Kappas, olen saapunut parkkihalliin." Ei missään vaiheessa ilmeisesti käynyt ajatusprosessi, että ehkä taakse kerääntyy jonoa, joka yltää liikenneympyrään asti. Niin ja vilkkuahan ei missään vaiheessa käytetty. :jahas:
pakko ajaa hiljaa kun ei viitti vilkkua kuluttaa? :D:dance::dance2:

Onnittelut että omistat auton joka keinuu, huojuu ja jodlaa joka mutkassa. Kaikki eivät vaan samaa halua.
Niin vai olisko mun vanha lousku auto varustettu jousilla ja iskunvaimentimilla, toisin kuin uudemmat perheautot. :think: Kai se sitten myös keinuu, huojuu ja jodlaa, mutta ajamista kestää.
Ikävää tarttua tähän, mutta aika maasturi taitaa olla. Mulla 40 profiilin renkaat ja vanillaa jäykemmät iskunvaimentimet ja jos ajaisin hidasteeseen viittäkymppiä, niin keulasta tai kojelaudasta todellakin hajoaisi jotain. En sitten tiedä miten jyrkästä hidasteesta puhut. Pintakovuudella on todennäköisesti suuri merkitys. Toivottavasti kukaan ei sano, että jos itse voi ajaa 45 profiilin renkailla viittäkymppiä töyssyyn kuin töyssyyn, niin muidenkin autojen täytyisi kyetä.
Uskon toki että joku kentässä oleva auto (2-5% autokannasta?) voi ottaakkin kipeetä tossa, mutta kyllä noi yleensä on ihan jotain peruspassatteja. Mutta se vauhti siis oikeasti täysin stopataan, ei mitään 20-30km/h vaan 2km/h.

Jeesaa tohon ylitykseen kummasti kun päästää sen jarrun vähän ennen töyssyä niin etujousitus kerkee palautua.

Olen varmaan kironnut tätä ennenkin, mutta voi JUMALAUTA! Kaikki jotka ovat ajaneet Lahdentiellä Kangasala-Tampere väliä ovat varmasti huomanneet että siinä on muuttuvat nopeusrajoitukset. No eikö sinne aina osu joku seniorikyrpä joka sitten ajaa sitä 75 kun rajoitus on 100, tie kuiva ja aurinko paistaa. On meinaan pinna kireällä kun jonoa kertyy ja ohi ei pääsee, muutama viikko takaperin sellaisen hidastelijapellen takiahan siellä kuolikin porukkaa kun lähtivät ohittamaan.
Jos ikinä pääseen sellaisen kusipään taakse autollani niin torvi on kyllä pohjassa niin kauan että suksii helvettiin siitä tieltä tai painaa kaasua. Ei pitäisi olla niin vaikeaa lukea numeroita valaistusta taulusta ja jos on niin sitten ei kyllä pitäisi ajaa yhtään mihinkään.

muutama viikko takaperin sellaisen hidastelijapellen takiahan siellä kuolikin porukkaa kun lähtivät ohittamaan.

En ihaile hidastelijoita, enkä sitä itse harrasta, mutta miten tuo hidastelija on syyllinen? Mun mielestä syypää on ohittavan auton kuljettaja, joka lähtee sellasessa paikassa ohi, että rysähtää.

:piis:

muutama viikko takaperin sellaisen hidastelijapellen takiahan siellä kuolikin porukkaa kun lähtivät ohittamaan.

No joo, itteekin vituttaa hidastelijat, mut en kyl ikinä lähde tekemään uhkarohkeeta ohitusta sentakia että ei kantti kestä ajaa hidastelijan perässä.

Vittu oma vika jos hermot ei kestä ja TAPATTAA itsensä ja pahimmassa tapauksessa muita TYHMÄLLÄ ja VAARALLISELLA ohituksella!

Vittu se on kaksi paikkaa missä suomalaiset on maailman tyhmimpiä. Liikenne ja baari.. :david:

Äsken vitutti motarilla. Lähdin Turusta kotiopäin. Motarilla tuli vastaan kyltti "onnettomuus!!!". No kaikki hidastaa. Mitään ei näy. Menee jotain kilometrejä. Sitten muuttuu rajoitus 100km/h. Mitään ei näy. Tätä jatkuu 10km verran. Sitten tulee opaste "toinen kaista suljettu!!!" Mitään ei näy. Ajellaan taas useita kilometrejä. Sitten tulee 80km/h rajoitusopaste. Siinä sitä jurnutetaan letkassa tyhjällä motarilla taas vaikka kuinka kauan. Tulee kyltti "käytä kiertotietä!!!!!" Mitään ei näy. Lopula tulee vastaan paloauto, ja muutama paloukkeli huitoo käsiään motarilla. Koko autoletka pysähtyy. Joku naurattaa palomiehiä. Letka jatkaa matkaan. Otan sitten kiertotien ja käännyn Hajalan liittymään. Olen ainoa joka teki näin. Kaikki muut jatkavat matkaa tyhjälle motarille.

Kotona katsoin netistä että klo 10:30 on joku rekka kaatunut siellä aamulla.

No onhan se hyvä että varoitetaan. Oikein 30km ennen kuin mitään edes on. Opasteet vaan kokee pienen inflaation...

Vittu mikä marmatus noista hidasteisiin hiljentelevistä tyypeistä. Itse en noihin juuri jarruttele (kun ei ole madallettu , thyyning yms auto) mutta ymmärrän kyllä hyvin jos joku ei halua niihin autoaan rikkoa, ei niiden nyt sen takia tarvitse autoaan hajottaa siihen töyssyyn jos perässä tulee joku joka siihen ei aio hidastaa.

Minä marmatin siksi, koska se tavallaan "ärsyttää" (ei nyt kuitenkaan hirveästi). Sitähän varten tämä threadi on. Ja mitä tulee tuohon auton hajoittamiseen niin kuten totesin, ei ne autot hajoa niihin töyssyihin vaikka siihen eteen ei pysähtyisikään.

Täysin vastaavasti voin todeta sulle, että vittuakos marmatat siitä, että ihmiset eivät halua kaataa autoaan siihen liikenneympyrään. Siinä missä siihen liikenneympyrään voi ajaa lujempaa voi myös ajaa niihin hidastetöyssyihinkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joillain autoilla vaan on pakko melkein pysähtyä niihin hidasteisiin. Ainakin täälläpäin oli ennen muodoltaan niin terävät ja korkeat hidasteet että niihin oli melkein autolla kuin autolla pakko hidastaa kunnolla.

No joo, itteekin vituttaa hidastelijat, mut en kyl ikinä lähde tekemään uhkarohkeeta ohitusta sentakia että ei kantti kestä ajaa hidastelijan perässä.

Vittu oma vika jos hermot ei kestä ja TAPATTAA itsensä ja pahimmassa tapauksessa muita TYHMÄLLÄ ja VAARALLISELLA ohituksella!

Vittu se on kaksi paikkaa missä suomalaiset on maailman tyhmimpiä. Liikenne ja baari.. :david:

Eli voin puhtaalla omallatunnolla ajella vaikka neljääkymppiä siellä ja se taakse kerääntyvä ruuhka ei ole minun syytäni? Kyllä syy on aika paljon siinä kusipäässä joka tulee sinne liikennettä melkein tahallaan hidastamaan.

Eli voin puhtaalla omallatunnolla ajella vaikka neljääkymppiä siellä ja se taakse kerääntyvä ruuhka ei ole minun syytäni? Kyllä syy on aika paljon siinä kusipäässä joka tulee sinne liikennettä melkein tahallaan hidastamaan.
Ruuhka on syytäsi muttei kuolinkolari jonka idiootti ohittaja kokee.

Eli voin puhtaalla omallatunnolla ajella vaikka neljääkymppiä siellä ja se taakse kerääntyvä ruuhka ei ole minun syytäni?

Väitinkö minä ettei ruuhka olisi syytäsi? :dance:

Väitin vain, että jos sinä lähdet ohittamaan hitaampaa autoa ja ajat kuolonkolarin, niin se on SINUN SYYTÄSI.

Jos mä kuolen liikenteessä sentakia, että sä lähdit ohittamaan hitaampaa autoa ja ajoit nokkakolarin mun kanssa, ni kummittelen lopun elämääs haudan takaa.. :evil:

Kaksikaistainen tie taajamassa, rajoitus 60 km/h, toinen kaista loppuu tietyön takia. Valoista lähdetty liikkeelle, vilkku päälle, alan vaihtaa kaistaa, siinä vaiheessa mittarissa ehkä 65 km/h, ei ainakaan alle rajoituksen. Joku kyrvänimijä tulee sitten pakettiautolla takaa vähintään kahdeksaakymppiä, varmaan vetänyt kaasun tappiin joka vaihteella, ja yrittää blokata kaistanvaihdon. Mitä ihmettä tollasten molopäiden päässä oikein liikkuu? (Vastaan itse: kusta.)

Kävi mansessa ja tämä nyt ei ole ärsyttävää kuin aluksi, lopuksi vahingonilo pääsi valloilleen.

Ajelin motarilla vasemmalla kaistalla ja eteen tuli vectra, joka veti reipasta alinopeutta. Ajoin perään kii ja soittelin torvea sekä vilkuttelin valoja. No ei mitään reaktiota. Ohitin oikealta ja katsoin minkälainen kusiperse siellä ratissa oli. Siellä oli semmoinen joku keravalinen amispaska. Katsoin taustapeilistä miten seuraava auto jäi perään vilkuttelemaan, ei reaktiota, tämäkin ohitti oikealta ja jatkoi perässäni.

Hetken päästä vectra tulee täysiä, niin paljon kun siitä riisikiposta nyt lähtee vasenta kaistaa pakoputki savuten. Jatkaa kiihdytystään kunnes en sitä enää nää. Toivoin, että poliisit nappaisivat tuon homon, mutta eivät napanneet. Kilometrin verran kerkesin ajelemaan kunnes tuli karsee öljypilvi ja sen keskellä tämä keravalainen äidin mussukka auton vieressä kädet levällään, kone laukesi vectrasta ja teki mieli pysähtyä nauramaan :D

Kilometrin verran kerkesin ajelemaan kunnes tuli karsee öljypilvi ja sen keskellä tämä keravalainen äidin mussukka auton vieressä kädet levällään, kone laukesi vectrasta ja teki mieli pysähtyä nauramaan :D
:hyvä: Olisit pysähtynyt! Ja kuvannut videolle! :lol2:

Kaksikaistainen tie taajamassa, rajoitus 60 km/h, toinen kaista loppuu tietyön takia. Valoista lähdetty liikkeelle, vilkku päälle, alan vaihtaa kaistaa, siinä vaiheessa mittarissa ehkä 65 km/h, ei ainakaan alle rajoituksen. Joku kyrvänimijä tulee sitten pakettiautolla takaa vähintään kahdeksaakymppiä, varmaan vetänyt kaasun tappiin joka vaihteella, ja yrittää blokata kaistanvaihdon. Mitä ihmettä tollasten molopäiden päässä oikein liikkuu? (Vastaan itse: kusta.)

Helsingissä mannerheimintiellä siinä Shellin kohdalla on tuommoinen, että toinen kaista loppuu tietyön takia (ja yllättäen ne raksapenat ei ole jaksanut laittaa mitään kylttiä sinne ilmoittamaan hyvissä ajoin tuosta). Ite laitoin vilkun päälle ja katsoin peilistä niin yksi taksikuski oikein kiihdytti, että sai sen raon edellä ajavaan kiinni niin, että itse en varmasti mahtunut siihen. Saman teki taksin takana tullut bussi. Bussin takana tullut audi sitten pysähtyi ja antoi rehdisti tilaa. Pitää varmaan itsekkiin loppettaa noille busseille ja takseille tilan antaminen vastaavissa tilanteissa, niin kaikilla on hyvä mieli. :rolleyes:

Kyllä vaan osat hajoo, jos on jäykkä ja matala alusta+matalat kumit ja ajelet liian kovaa hidasteisiin tai esim. asfaltin leikkausreunoihin. Ne ne vasta pässejä on, jotka ei sitä tajua. On joku joskus yrittänyt ohittaa mua ku olen hiljentänyt töyssyyn, niin eipä ole ykskään ohi tullut ku ei se ole ku pari sekuntia ja töyssyn yli ollaan menty ja sit voikin taas "polkasta". :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom