Ärsyttävät asiat liikenteessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On joku joskus yrittänyt ohittaa mua ku olen hiljentänyt töyssyyn, niin eipä ole ykskään ohi tullut ku ei se ole ku pari sekuntia ja töyssyn yli ollaan menty ja sit voikin taas "polkasta". :D
Sama :lol2: On muuten järkkyjä nuo asfalttin leikkauskohdat. Ei ole mikään pieni tymähdys vaan kunnon kolahdus koko rungon läpi. :(

Kyllä vaan osat hajoo, jos on jäykkä ja matala alusta+matalat kumit ja ajelet liian kovaa hidasteisiin tai esim. asfaltin leikkausreunoihin. Ne ne vasta pässejä on, jotka ei sitä tajua. On joku joskus yrittänyt ohittaa mua ku olen hiljentänyt töyssyyn, niin eipä ole ykskään ohi tullut ku ei se ole ku pari sekuntia ja töyssyn yli ollaan menty ja sit voikin taas "polkasta". :D
Tuosta, kun minä tämän hidastetöyssy-keskustelun aloitin, on ollut puhe koko ajan sellaisista töyssyistä joista voi ajaa melko normaalia vauhtia, siten ettei siihen ensiksi tarvitse pysähtyä. Mä en ymmärrä miksi tuossa samaisessa yhteydessä pitää sit tulla selittämään, että joihinkin töyssyihin tai joillakin autoilla on pysähdyttävä, kun kerran kyse on sellaisista loivista töyssyistä joista voi päästellä jopa "urheiluautolla" hidastamatta yli.

Kuten on todettu, niin ne jyrkät töyssyt täysin eri asia. Niihin hidastaminen on järkevää ja jopa suotavaa.

Ja mitä tulee tuohon parin sekunnin hidastamiseen niin jos ajatellaan, että sä hidasta 2 sekunniksi vauhtisi 15 km/h ja toinen pudottelee susta ohi 55 km/h niin siinä vaiheessa kun sä alat polkaisemaan niin se toinen on jo n. 20 m päässä ja luultavasti jo palannut takaisin omalle kaistalle.

Ja talvella jengiä vasta vituttaakin kun jäät siihen tien tukkeeksi sillä auralla joka ei liikahda mihinkään kun pitää "polkasta".
Manilla taitaa olla neliveto joka luultavasti liikahtaa talvella siinä missä sun katumaasturiskin. Harvemmin sitä kuitenkaan teillä mitään hirveitä kinoksia on.

Mikähän siinä muuten mahtaa olla jos pitää vetää hidasteesta hidasteeseen "polkemalla". Siis oikeesti, eka nussitaan siinä edessä sillä 5mm maavaralla ja sitten kun päästään pois, niin vedetään seuraavaan niinpaljon kuin lähtee. Ikäänkuin esim stadissa näillä ahtailla kaduilla ei olisi IHAN vartavasten laitettu hidasteet siksi, kun täällä on vähän vaarallista kaahata. Mutta ei, aina jotkut vetää hana pohjassa noi 40m mätkät ja sitten jalankulkijat katselee ihmeissään.

Tai sitten toki nämä urpot, jotka nussii siinä motarin vasemmalla kaistalla ja sitten vähän "polkasee" kun muut menee oikealta ohitse.

Kyllä saa olla ihan rattimies ohi yrittämässä, vaikka ois vauhdissa ja mä lähen siitä "hidastetöyssyvauhdista". :D Alla ku on 350HV Evo älykkäällä/jatkuvalla nelivedolla, toi oli niille jotka autoista eivät tiedä. Ihan sama onko siinä lunta tai mitä edessä, niin kyllä toi ihan kiitettävästi lähtee lumellakin.

Kyllä saa olla ihan rattimies ohi yrittämässä, vaikka ois vauhdissa ja mä lähen siitä "hidastetöyssyvauhdista". :D Alla ku on 350HV Evo älykkäällä/jatkuvalla nelivedolla, toi oli niille jotka autoista eivät tiedä. Ihan sama onko siinä lunta tai mitä edessä, niin kyllä toi ihan kiitettävästi lähtee lumellakin.
Oli tehoa vaikka kuinka paljon niin jos toinen on jo sun kaistalla niin kyllä se on jo susta ohi. Ei se enää yritä ohittaa.

Vilkun käyttö tai siis sen käyttämättömyys :curs::curs::curs::curs: Rassaa niin perkeleesti se ettei voi vähä heilauttaa sormeaan et pystyis kertoo muille autoilijoille mitä on tekemäs! On kohtuu nihkeetä ajaa noitte peräs ku yhtäkkii välähtää jarruvalot päälle ja vilkku tulee 5 sekunnin päästä. Jos tulee

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hassuja noi kisailijat, yks päivä vähän tavallista kulkevampi auto lippapää ratissa ja apparin paikalla alkoi ihan tosissaan alkoi haastamaan valoissa. En tiä oliko vaan provoilua vai meinasko tosissaan ottaa kisaa 2-pyöräistä vastaan valoista.

Härnäs vaan, halus nähdä kuinka pärrä lähtee.

Vilkun käyttö tai siis sen käyttämättömyys :curs::curs::curs::curs: Rassaa niin perkeleesti se ettei voi vähä heilauttaa sormeaan et pystyis kertoo muille autoilijoille mitä on tekemäs! On kohtuu nihkeetä ajaa noitte peräs ku yhtäkkii välähtää jarruvalot päälle ja vilkku tulee 5 sekunnin päästä. Jos tulee

Vilkun käyttämättömyys liikenneympyrässä. Vituttaa jo valmiiksi, joudun kohta todistamaan taas kun sitä vilkkua ei käytetä -jarrutat siihen kun ei uskalla mennä sekaan kun ei tiedä meneekö se auto siitä seuraavasta liittymästä vai ei, ja meneehän se. Ilman sitä vitun vilkkua. Terveisiä ainakin Kannelmäkeen, voisitteko opetella napauttamaan sitä vipua.

Oli tehoa vaikka kuinka paljon niin jos toinen on jo sun kaistalla niin kyllä se on jo susta ohi. Ei se enää yritä ohittaa.

No se on taas ihan eri asia????!!!! Kuka tollasesta puhui? Mä tarkotin että ku toinen "yrittää" ohittaa eli tulee vierelle, siitä ku polkasee vielä saa olla vauhtieroa jonku verran että pääsee se toinen ohi. Ja ei tollasta ole kukaan yrittäny kuin kaks kertaa ja kyl ne ihan vauhdilla yritti ohittaa. Evo ku nyt vaan sattuu pomppaamaan aika ripeästi kävelyvauhdista tai vaikka paikaltaankin, jos raskii lähetellä. Oon mäkin kakspyöräsiä kiusannu, kovassa vauhdissa se jo onkin jo kisaamista eikä ykspuolista karkuun ajamista. ;) Tietenkin jos on tehokas pyörä vastassa, ei tollakaan tee yhtään mitään sellasta vastaan...

Vilkun käyttämättömyys liikenneympyrässä. Vituttaa jo valmiiksi, joudun kohta todistamaan taas kun sitä vilkkua ei käytetä -jarrutat siihen kun ei uskalla mennä sekaan kun ei tiedä meneekö se auto siitä seuraavasta liittymästä vai ei, ja meneehän se. Ilman sitä vitun vilkkua. Terveisiä ainakin Kannelmäkeen, voisitteko opetella napauttamaan sitä vipua.
Todistan tätä päivittäin Kantsussa, kun vaellan Prismaan.

Hassuja noi kisailijat, yks päivä vähän tavallista kulkevampi auto lippapää ratissa ja apparin paikalla alkoi ihan tosissaan alkoi haastamaan valoissa. En tiä oliko vaan provoilua vai meinasko tosissaan ottaa kisaa 2-pyöräistä vastaan valoista.
Oisit antanu mennä vaan :D

No se on taas ihan eri asia????!!!! Kuka tollasesta puhui? Mä tarkotin että ku toinen "yrittää" ohittaa eli tulee vierelle, siitä ku polkasee vielä saa olla vauhtieroa jonku verran että pääsee se toinen ohi. Ja ei tollasta ole kukaan yrittäny kuin kaks kertaa ja kyl ne ihan vauhdilla yritti ohittaa. Evo ku nyt vaan sattuu pomppaamaan aika ripeästi kävelyvauhdista tai vaikka paikaltaankin, jos raskii lähetellä. Oon mäkin kakspyöräsiä kiusannu, kovassa vauhdissa se jo onkin jo kisaamista eikä ykspuolista karkuun ajamista. ;) Tietenkin jos on tehokas pyörä vastassa, ei tollakaan tee yhtään mitään sellasta vastaan...
Ja sä oot niitä, jotka eivät anna ohittaa? Eli hidastellaan eka motarilla ja kun joku aikoo mennä ohitse, niin sitten lämää ja taas kun tulee taakse, niin hidastellaan? Vai mikä pointti sulla on tuossa "polkasen"? Jos sä kuhnaat sillä auralla siinä, niin jos siitä joku haluaa mennä ohitse ihan syystä, niin ootko niin mölli, ettet päästä vaan taas vähän "polkaset"?

Oisit antanu mennä vaan :D
No tokihan mä tolla kertaa näytin kun heilutellaan käsiä valoissa ja vierestä lähetään 4 kumia raapien, mutta en jaksanu sitä sanoa ettei tuu musta tuu sellaista kuvaa että olisin aina kisaamassa kadulla. Hyvinhän se lähti, mutta sitten vaihdoin kakkoselle :äiä:

Ainahan noita lapsia on liikenteessä mitkä kisailee valoissa tai ei päästä ohi vaikka ajavat hiljempaa... Oon tupannu menemään kahville siinä vaiheessa jos näyttää siltä että tollasen kans olisi siunaantumassa pitempikin saman suuntainen matka...

No se on taas ihan eri asia????!!!! Kuka tollasesta puhui? Mä tarkotin että ku toinen "yrittää" ohittaa eli tulee vierelle, siitä ku polkasee vielä saa olla vauhtieroa jonku verran että pääsee se toinen ohi.
Mä puhuin tuosta näiden hidastetöyssyjen yhteydessä.

Eli kerrataas: Jos ajat kävelyvauhtia n. 15 km/h hidastetöyssystä ja toinen ajaa susta ohi sen 55 km/h niin tämä ohittaja on jo yli 20 m päässä sinusta jo vaihtamassa takaisin sille kaistalle jo siinä vaiheessa kun sinä painat kaasupoljinta vasta lattiaan. Joten ne sun polkaisut ei enää tuossa vaiheessa auta kun susta ollaan jo ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom