Ensiksi mainittava että nämä ovat MINUN tuntemuksia reenistä ja reeni-ohjelmasta.Nonii,ei menny 6:tta viikkoa mitä vähän kaavailin tossa ohjelman alussa.Tänäi oli 14:sta reeeni ja suoritettu 147,5kg*20 toistoa,viimeset kolme reeniä menny ton kilo/toistomäärän suorittamiseen.
Ensi yrityksellä 18:sta toisto ei tullut ylös ja tiputin pinnoille(huom:formin kustannuksella toistoja ei tehty)Syy siihen miksi en vedä tuota kuutta viikkoa,on että oikeassa polvessa on alkanut tuntua viikon verran "painetta"syitä tähän on vaikea mun keksiä.
Ensimmäisen kahden viikon jälkeen oli otettava muutama ylimääräinen lepo-päivä,ku tuntu että puhti aika loppu.
Harjoitusmuotona tämä oli ylivoimaisesti rankin,mitä oon koskaan tehnyt.Pakkotoistot ja pudotussarjat on lastenleikkiä tähän verrattuna,joten ihan alottelijalle mä en tätä suosittelis.Ja noi mitä esim:muutama video pätkä yhellä saitilla esittää breathing squatseina,ei oo sellasia nähnykkää,eli 12:sta toiston jälkeen vedetää vähän happea ja tehää vielä 2-3 putkee,se on mahdotonta,jos raudat mitotetaa niin että saat just ja just sen kymmenen toistoa,jolla siis pitää tehdä tuo 20 toistoa,jos näin ei ole,niin raudat on liian kevyet,toisto kerrallaan siis ja reunahuomautuksena mainittakoon,että tuo mun viimenen sarja kesti 5min 23 s.raudat koko aika selässä(ei kivaa)
Sitten iloisiin uutisiin:paino nousi 4,5kg
Reiden ympärys kasvoi 3cm
Käsivarsi kasvoi 1,5cm?? ja tossa ei ole siis löysiä välissä,ei se mitään,en mäkään sitä usko vieläkään=)
rinnan ympärys 1cm
vyötärö 2cm
Mä en ole kehittynyt koskaan tätä vauhtia!Toki harmittaa,että en "pysty"suorittamaan tätä loppuun,mutta olen todella positiivisesti yllättynyt ja aion jatkaa yksi-jakoisella ohjelmalla tästä eteenpäin ja unohtaa kaikki keskitetyt hauiskäännöt ym.muut talja räpellykset..enkä mä tyrmää monijakoisia ohjelmia millään tavalla,mulle tämä vaan anto sen tarvittavan kasvupyrähdyksen ja jossain vaiheessa,jos niikseen vaatii,niin voin siirtyä uudestaan monijakoisiin ohjelmiin.
Ainii ja reenin lopux otin 165kg pohjista kevyehkön ykkösen,mitä mä en oo tehny koskaa aikasemmin,jee!hyvää syksyä kaikille.