Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Heh, lueskelin tästä aamuyön ratoksi minkälaisia tuloksia ihmiset on tällä ohjelmalla saaneet ja pisti hieman hymyilyttämään;).
Ensimmäiset 80 sivua oli "Onko tuloksia?" "Toimiix tää?", tai "Otin nyt testiin" "Nyt lähti kokeiluun".
Sitten sivut 80-200 on sellaista "en jaksa tehä leukoja onko pakko?" tai "En jaksa kyykätä onko pakko?".
Sitten +200 sivut on tällaista "Muutin penkin soutulaitteeksi, kyykyn ranteiden venyttelyksi, hauiskäännön Hyvää Huomenta- liikkeeksi, vatsat korvasin ylätaljalla ja niskan takaa- punnerrus oli raskasta että venyttelin sen ajan".:kippis1:

Niin ja sitten oli vielä nämä jokerit "Kokeilin kaks viikkoa ja ei tarttunu massa, kipeäksi vain tuli paikat, paska ohjelma":D.

Kommenttini ei aiheuta toimenpiteitä, kunhan avaudun:whip::worship:

ps: jäi arvoitukseksi että toimiko se ohjelma kenelläkään.....:lol2:

Heh, lueskelin tästä aamuyön ratoksi minkälaisia tuloksia ihmiset on tällä ohjelmalla saaneet ja pisti hieman hymyilyttämään;).
Ensimmäiset 80 sivua oli "Onko tuloksia?" "Toimiix tää?", tai "Otin nyt testiin" "Nyt lähti kokeiluun".
Sitten sivut 80-200 on sellaista "en jaksa tehä leukoja onko pakko?" tai "En jaksa kyykätä onko pakko?".
Sitten +200 sivut on tällaista "Muutin penkin soutulaitteeksi, kyykyn ranteiden venyttelyksi, hauiskäännön Hyvää Huomenta- liikkeeksi, vatsat korvasin ylätaljalla ja niskan takaa- punnerrus oli raskasta että venyttelin sen ajan".:kippis1:

Niin ja sitten oli vielä nämä jokerit "Kokeilin kaks viikkoa ja ei tarttunu massa, kipeäksi vain tuli paikat, paska ohjelma":D.

Kommenttini ei aiheuta toimenpiteitä, kunhan avaudun:whip::worship:

ps: jäi arvoitukseksi että toimiko se ohjelma kenelläkään.....:lol2:

Aivan totta :)

Mutta tuohon viimeiseen lauseeseen täytyy kyllä kommentoida että varmasti ohjelma toimii. Itse olen käyttänyt kultaista kuutosta aina pidemmän tauon jälkeen. Sillä pääsee taas nopeasti kovaan kuntoon eikä vaadi mitään ennakkosuunnittelua. Itse olen yrittänyt pitää ohjelman mahdollisimman alkuperäisenä - ainoastaan joskus vaihdellut kyykkyä etukyykkyyn tai maastavetoon tai leukoja myötäotteesta vastaotteeseen jne. ihan vaihtelun vuoksi.

Teen kyykyn ja penkin Smith:ssä koska selkä on leikattu vähän aikaa sitten ja penkin siitä syystä kun ei ole varmistajaa aina saatavilla ja pyrin tekemään failureen asti (ei oo kiva jos jää kurkulle). Hidastaako se jollain lailla kehitystä kun ei tee noita vapailla painoilla (tai katoaako siinä joku tärkeä pointti ohjelmasta)?
Ainakin jalat ja rinta ovat kipeinä tämän treenin jälkeen.

Teen kyykyn ja penkin Smith:ssä koska selkä on leikattu vähän aikaa sitten ja penkin siitä syystä kun ei ole varmistajaa aina saatavilla ja pyrin tekemään failureen asti (ei oo kiva jos jää kurkulle). Hidastaako se jollain lailla kehitystä kun ei tee noita vapailla painoilla (tai katoaako siinä joku tärkeä pointti ohjelmasta)?
Ainakin jalat ja rinta ovat kipeinä tämän treenin jälkeen.
Ei hidasta. Liike on vaan kontrolloidumpi. Pystypunnerrukset on myös hyvä tehdä smithissä.

oon nyt tehny tätä kultaista kuusikkoa päälle kuukauden (käsivarsissa ja hauiksissa näkyy tuloksia btw) ja ajattelin että pitäis alkaa lenkkeillä.

tällä hetkellä treenaan maanantaina, keskiviikkona ja lauantaina. millon se lenkkeily kannattais tehdä, ja kuinka usein?

oon nyt tehny tätä kultaista kuusikkoa päälle kuukauden (käsivarsissa ja hauiksissa näkyy tuloksia btw) ja ajattelin että pitäis alkaa lenkkeillä.

tällä hetkellä treenaan maanantaina, keskiviikkona ja lauantaina. millon se lenkkeily kannattais tehdä, ja kuinka usein?

Torstai näyttäisi ainakin olevan ihan hyvä paikka lenkille. Sit jos toisen lenkin haluaa tehdä niin sillä ei taida olla enään niin väliä, vaikka tiistai. Jos alkaa tuntumaa, että juoksun takia ei esim. palaudu tarpeeks nopeesti niin jätä se sit pois.

Torstai näyttäisi ainakin olevan ihan hyvä paikka lenkille. Sit jos toisen lenkin haluaa tehdä niin sillä ei taida olla enään niin väliä, vaikka tiistai. Jos alkaa tuntumaa, että juoksun takia ei esim. palaudu tarpeeks nopeesti niin jätä se sit pois.

okei, eli ei koskaan samana päivänä kuin lihastreeni? thanks

Riippuu tietenkin ihan miten rankkoja lenkkejä vedät, mutta ite en välttämättä vetäis mitää rankkoja lenkkejä ennen taikka jälkee treenin. Varsinki toi välipäivinä lenkkeily on hyvä, kun sitten sen jälkeen on hyvä venytellä kireitä lihaksia. Venyttelyhän tunnetusti nopeuttaa palautumista;)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
millon se lenkkeily kannattais tehdä, ja kuinka usein?
Riippuu tietenkin pitkälti tavoitteistasi juoksemisen suhteen. Miksi lenkkeilet ja mihin sillä pyrit? Alle puolen tunnin rauhallisia lenkkejä voit vetää vaikka joka välipäivä, voi jopa nopeuttaa palautumista kun saa kuona-aineet liikkeelle. Jos on juossut paljon, niin "aamulenkin" voi vetää vaikka joka päivä ilman haittaa illan punttitreenille. Kunnon aamupala vaan naamaan lenkin jälkeen, voi maistuakin paremmin.

Jos taas tähtäät johonkin maratonille, niin sitten ei puolen tunnin lenkit riitä, ja se on muutenkin huono yhdistelmä tämän Arskan massaohjelman kanssa :D

Kokeile vetää joku 45-60 min lenkki torstaina ja vaikka sitten 20-30 min lenkit muina välipäivinä kun tuntuu siltä. Sitten tosta alkaa juoksunkin kannalta olemaan hyötyä. Syödä pitää sitten tietenkin vastaavasti enemmän. :rock:

itse saan jotain viis leukaa myötäotteella ekas sarjas ja toises 2 ja sit yhen niin kannattaisko vaihtaa liikettä? onkos tolla väliä jos tekee noita erijärjestyksessä jos ei pääse aina salilla johonki laitteelle?

itse saan jotain viis leukaa myötäotteella ekas sarjas ja toises 2 ja sit yhen niin kannattaisko vaihtaa liikettä? onkos tolla väliä jos tekee noita erijärjestyksessä jos ei pääse aina salilla johonki laitteelle?

Älä ainakaa niitä leukoja pois jätä, jos haluut lisäks tehä esim. ylätaljaa niin tee. Itelle kyllä riitti pelkät leuat. Kyllä se tosta alkaa nousemaa. Kannattaa ainakin yrittää tehä tossa järjestyksessä, koska tossa ne on melkeimpä rankkuus järjestyksessä. Jos vaikka jätät kyykyn vikaks niin et varmasti saa tehtyä sitä täydellä teholla.

Joo, huomasin kun tein hauiskäännöt ja huvikseni liikkeen ojentajille ( kaikki paikat oli varattu) niin ei mennyt esim. penkki yhtään niin hyvin. Eli kannattaa tehdä tuossa järjestyksessä.

Oikeastaan ainoa suunnilleen yhtä hyvä järjestys tuon alkuperäisen lisäksi on mun mielestä

1. kyykky
2. leuanveto
3. penkki
4. hauiskääntö
5. niskantakaapunnerrus
6. vatsat

Tai kai noi vatsatkin voi tehdä jossain muussa välissä, jos muut suorituspaikat on varattuja.

Voiko tätä tehdä dietatessa? En löytänyt oikeen vastausta, juuri kävin tekemässä tämän ja kerranki tuntuu että olis jotain tehny! Aikasemmin 2-jakoisella tehnyt. Ihan siis aloittelija kyseessä

No ihan hyvin voi tehdä. Aloittelijalle tämä sopii ku nenä päähän ja jos on tarvetta dietata niin sit diettaa. Toki tulosta ei dietatessa tuu yhtä nopeesti ku plus-kaloreilla, mutta ei tuu millään muullakaan ohjelmalla.

Voiko tätä tehdä dietatessa? En löytänyt oikeen vastausta, juuri kävin tekemässä tämän ja kerranki tuntuu että olis jotain tehny! Aikasemmin 2-jakoisella tehnyt. Ihan siis aloittelija kyseessä
Mulla on nyt kolmas viikko dieettiä just alkanu. Oon tehny Arskaa kaks kertaa viikossa. Tuntuu että muuten ei ehdi oikein palautua, varsinkin kun teen aerobista 3-5 kertaa viikossa.

On se varmaan mahdollista tehdä kolmekin kertaa viikossa, kun vaan kuuntelee kehoa. Jos paikat ei palaudu, niin ottaa sitten lisää välipäiviä tarpeen mukaan. Tulokset ei tietysti kehity dieetillä samalla tavalla kun jos söis enemmän, mutta ihan aloittelijalle saattaa hyvinkin tulla tuloskehitystä myös dieetillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom