Dodii!haaste otettiin vastaan,syy tähän on se,että oon aina tehny 3-4 jakoisella ohjelmalla ja tänä vuonna ei kehitystä ole tullut juuri nimeksikään(vaihtelua on tehty sarja-painoissa/liikkeissä/jopa ruokavaliossa)Mä olen aina karsastanut 1 jakoisia ohjelmia,syytä tähän on vaikea etsiä,ehkä sen takia kun joka puolella on toitotettu,että jalat eripäivinä,selkä..ym,ym.
Ja ehkä jopa sen takia että jos tekee kyykyn tai maven niin riittääkö sitä puhtia sitten enää mihinkään.
No niin löpinät sikseen ja salille,huolellisten lämmittelyiden ja ylös-meno sarjojen jälkeen tein 120kg*10 toistoa ass to grass ja se oli helvetin tiukka,9:nen toiston jälkeen oli otettava reilusti happea että 10 tuli.tämän jälkeen muissa liikkeissä vähän tuntumaa että missä mennään,pari lepopäivää alle ja ensimmäinen reeni edessä.
120*20 kyykkyssä ja pohjista..jäätiin henkiin=) tossa 13 toiston kohalla tuntu jo helvetin pahalta,eikä voinu yhtää ajatella että 7 toistoa jälellä,toisto kerrallaan ja tuntu ennen viimestä toistoa että mä keräsin happea loppu viikon ajan,mutta tuli se.
Tänäi oli 4:s reeni ja tangossa 130kg ja olin mä loppu,ja aina vain pahenee,kun joka reeniin on laitettava se 2,5kg lisää,ehkä vaikeinta tossa on sen uupumuksen keskellä pitää pakka kasassa,teen noi räkissä ja varmistajan kanssa.
Pull-overin tilalla teen tosin vipunostoja rinnalle sen parikymmentä toistoa,tuon kyykyn jälkeen.
Ennen mä vihasin jalka-päivää(joka varmaan näkyy tossa tuloksessakin=)nykyään mä odotan sitä että joka reenin alkuun pääsee vetää sen 20 toistoa isommilla raudoilla kuin viimeksi,eihän se hauskaa ole,kyllä se tanko painaa siellä selässä ihan vitusti ja jossain vaiheessa tulee mieleen että eiköhän tää riitä,mutta tehää nyt vaikka kiusalla.
Sen mä sanon et jos mä 160kg teen tuolla loppupuolella 20 toistoa pohjista,ni mä hyppään jumalauta voltin!
Mitat on otettu reisistä,haukasta,vyötäröltä ja rinnankin ympäryys tuli mitattua,sekä kehon paino.
Laitan tänne 5-6 viikon päästä tuntemuksia ja tuloksia,mutta sanotaan jo tässä vaiheessa että olen todella positiivisesti yllättynyt.Adios!