Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Mun kaveri on käyttäny tätä samaa ohjelmaa, mutta aluks leukojen sijaan käytti sellastea jotain konetta (:david: , ei ole hajuakaan nimestä :D), jossa vedetään tankoa alas, leukojen sijaan. Onko tämä hyväksyttävä vaihtoehto?

Toivottavasti ymmärsitte mun hikisen kuvauksen. :rolleyes:

Mun kaveri on käyttäny tätä samaa ohjelmaa, mutta aluks leukojen sijaan käytti sellastea jotain konetta (:david: , ei ole hajuakaan nimestä :D), jossa vedetään tankoa alas, leukojen sijaan. Onko tämä hyväksyttävä vaihtoehto?

Toivottavasti ymmärsitte mun hikisen kuvauksen. :rolleyes:
Tarkoitat varmaan ylätaljaa. Onhan se ihan OK jos ei leukoja jaksa vetää.

Voi vittu, kun oon ollu tonttu.
Tein kuukauden tota pystypunnerrusta sellasella lyhyellä tangolla, eihän siitä tullu paskaakaan. +3,5 kg tuli vaan lisään ja joka kerta vitutti ku ei meinannu nousta.
Kokeilin sitten levytangolla tehdä sen ja ei helvetti, sujui heti paremmin ja sai paremman tuntuman olkapäihin. Samalla myös sain lisättyä n. 4 kg suoraan lisää painoa.
Harmitti myös, kun lisäsin liian nopeasti hauiskääntöön painoja. Otin nyt suoraan 5 kg takapakkia, kun alko mennä heijaamiseksi suurimmaks osaks. Heti sai paremman tuntuman hauiksiin, kun sai liikkeen tehtyä überpuhtaasti.

Hyvin on ohjelma toiminu. Vatsojen lisäks oon tehny aina heti yhden sarjan jälkeen 5 dragon flaggiä ja ei jumalauta se kiristyksen tunne vatsalihaksissa, huh.

No, ovatkos vatsapalat kasvaneet?

Sitten sellainen kysymys; Kun lueskellu näitä juttuja, tuntuu vievän ohjelma mehut aikalailla kaikilta, joten kannattaako ylikunnon välttämiseksi pitää aina silloin tällöin hieman kevyempiä viikkoja? Kuinka tiuhaan?

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Elikkäspäs, lähen tossa lauantaina Kreetalle lomailemaan, jonka jälkeen voisin aloitella tämän G 6:sen. :) Koskaan ennen en ole kunnolla "treenannut", mitä nyt käynyt räpeltämässä koulun liikkatunneilla salilla. Tämä on siis oivallinen treeniohjelma vasta-aloittelijalle?

Elikkäspäs, lähen tossa lauantaina Kreetalle lomailemaan, jonka jälkeen voisin aloitella tämän G 6:sen. Koskaan ennen en ole kunnolla "treenannut", mitä nyt käynyt räpeltämässä koulun liikkatunneilla salilla. Tämä on siis oivallinen treeniohjelma vasta-aloittelijalle?

IMO kyllä, tarpeeks simppeli.

Ottaako nämä liikkeet selkään? Selkää pitäis vähän vahvistaa nii tulisko tässä samalla kunnon treeniä selälle?

Entä kun noita istumaannousuja tekee kannataako käyttää lisäpainoja kun tuo 20 toistoa on aika vähän? Vai kannattaisko tehdä mieluummin vatsarutistuksia laitteessa?

Niin ja voisko tuon hauiskäännön tehdä scott hauiskääntönä? Ja jos tähän lisäisi jonkun liikkeen vielä tähän ohjelmaan niin mikä se olisi? Olisko dippi, kulmasoutu tai mave hyvä?

Ottaako nämä liikkeet selkään? Selkää pitäis vähän vahvistaa nii tulisko tässä samalla kunnon treeniä selälle?

Vedä leuat leveällä myötäotteella, ainakin ite saan paremman tuntuman selkään näin. Ja kyllä tuo niskaan takaa punnerruskin ottaa selkään.

Entä kun noita istumaannousuja tekee kannataako käyttää lisäpainoja kun tuo 20 toistoa on aika vähän? Vai kannattaisko tehdä mieluummin vatsarutistuksia laitteessa?

Niin ja voisko tuon hauiskäännön tehdä scott hauiskääntönä? Ja jos tähän lisäisi jonkun liikkeen vielä tähän ohjelmaan niin mikä se olisi? Olisko dippi, kulmasoutu tai mave hyvä?

Joo lisäpainoa peliin. Myöskin vatsojenrutistuskone tai vaikka ryssäkääntö välillä on iha jees.

Hauiskääntöäkin voit myös välillä vaihdella. Jos siihen selkään halusit massaa niin vedä ihmeessä sitä kulmasoutua tai vaihtoehtoisesti alataljaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom