Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 jakoinen 2krt/vko?Mulla on nyt semmonen ongelma että sali on auki ma,ti,to ja pe... Elikkä olis melkein pakko vetää peräkkäisinä päivinä, jos meinaa tuon kolme kerta tehä viikossa.
Haittaako vai käynkö salilla ihan suosiolla vain kaksi kertaa viikossa?
Mulla on nyt semmonen ongelma että sali on auki ma,ti,to ja pe... Elikkä olis melkein pakko vetää peräkkäisinä päivinä, jos meinaa tuon kolme kerta tehä viikossa.
Haittaako vai käynkö salilla ihan suosiolla vain kaksi kertaa viikossa?
Itse teen liikkeen vatsalaudalla jossa tietenkin tuetaan jalkoja. On ollut tapana pitää sitä vaan niin korkeessa kulmassa että lisäpainoja ei tarvita, itseasiassa nostan vatsapenkin toisen pään tuolin päälleOnko tuo istumaannousu tarkoitus tehdä ilman jalkojen tukea vai niin että ottaa tukea jaloilla?
Itsellä tulee painojen kanssa parempi tuntuma kun ottaa tukea jalkojen kanssa, en mene ihan alas enkä ihan ylös jolloin tuntuma säilyy koko ajan.
Ei oo proteiini huomat välttämättömiä mutta jotain ravintoo kehon ois hyvä saada aika nopeesti treenin jälkeen. Alkulämmittelyks käy vaikka 10-15min pyöräilyä/soutua/juoksua ja tietysti lämmittely sarjat ekois liikkeis.Olen aloittelija ja olen ruvennut tekemään tätä ohjelmaa, eihän proteini juomat treenien jälkeen ole välttämättömiä? Millainen alkulämmittely olisi hyvä ennen tätä treeniä?
mikä on vatsalihasmylly ?
Toi on mun mielestä ihan hyvä idea tehdä vatsalle monipuolisempaa treeniä kuin pelkkiä istumaannousuja. Esimerkiksi sellaistakin kannattaa kokeilla, että tekee eri päivinä eri liikkeen vatsalihaksille.Taidan ottaa tämän ohjelman kokeiluun, minulla on 'pohjustavaa' salitreeniä takana n. vuosi, tosin pidin kesäloman taukoa... Ajattelin että treenaan vatsalihaksia vähän monipuolisemmin esim. vatsalihasmyllyllä.. muuten en ajatellut muokata kyseistä treeniohjelmaa. Ensiviikolla kokeiluun sitten!![]()
Lasken sen varaan, että niitä lepopäiviä (treenien peruuntumisia) tulee muiden menojen vuoksi vääjäämättä. Nyt on siis treeni tehty ma ja ke, eilen (to) tein vähän punnerruksia, dippejä ja leuanvetoja pienen juoksulenkin jälkeen kun ei vain voi olla tekemättä mitään... Nyt odotan tään päivän (pe) treeniä malttamattomana ja hyvin palautuneena. Toki pitää kuulostella itseään "alkuinnostuksen" jälkeen tarkemmin ja pitää niitä ylimääräisiä lepopäiviä vaikkei tarvetta niille tuntuisi olevankaan. Neljäntenä treenipäivänä (su) voi sitten keksiä vaikka ylämäkijuoksua, burbeeta tai jotain muuta kivaa...Kannattaa tehdä ihan vaan 3x viikkoon. Ne 2 lepopäivää tulevat tarpeeseen.
En ainakaan itse pystyisi kovin kauaa tekemään joka toinen päivä.
Minkäslainen tanko kyseessä tossa habakäännössä?Kolme kuukautta G6:tta takana, kokonaisvaikutelma todella hyvä. Sarjapainot nousseet hyvin paskasta ruokavaliosta ja välillä epäsäännöllisestä treenaamisesta huolimatta.
Kyykky: 60kg x4x10 -> 90kg x4x10
Pena: 32,5kg x3x10 -> 45kg x3x10
Leuat: 2,3,2 -> 5,4,5
Nt-punnerrus: 12,5kg +tanko x4x10 ->25kg +tanko x4x10
Hauis: 10kg +tanko x3x10 -> 17,5kg +tanko x3x10
Vatsoja tein vaihdellen taljavatsoja, istumaannousuja painojen kanssa, voimapyörä, kiekkokiertoja, jalkojennostoja yms. kivaa. Oma paino nousi 72kg ->78kg (tosin loppuvaiheen sikabulkki keräs rasvaa aika vitusti.....). Penkki laahaa, tein ~2kk ylileveällä otteella tietämättäni..... Hauiskäännöissä 3kk samalla sarjapituudella oli liikaa itelle, sarjapainot jumitti tossa 17,5kg:ssä melkeen kuukauden, mutta muuten ohjelmasta jäi hyvä mieli!