Sanoppa kun tiedät niin sopisko yksjakonen alottelijalle paremmin kuin..esim. nelijakonen?
Sopii. Itse opettelin asiaa kantapään kautta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoppa kun tiedät niin sopisko yksjakonen alottelijalle paremmin kuin..esim. nelijakonen?

Paljonkohan mahtaa tuollaisissa kyykky "laitteissa" painaa se ihme härdelli(en oikeesti tiedä mikskä sitä kutsutaan :() joka pitää sen tangon kiinni laitteessa? En päässy tekemään tänä aamuna kyykkyä vapailla painoilla joten jouduin käyttämään sitä laitetta ja jäi aika heikoksi tulokset.
Sarjapainojen huonous smithissä todennäköisesti johtuu osittain kitkasta ja osittain siitä ettei siinä pääse avittamaan nousuvaihetta alaselällä niin helposti, johtuen tuetusta liikeradasta. Itse suosin smithiä juuri siksi että alaselän kanssa ei pääse huijaamaan, eikä tätä kautta myöskään sitä vahingoittamaan. Smithissä on myös se hienous, että jos haluaa panostaa pakaroihin ja takareisiin enemmän, niin voit helposti laittaa jalat hiukan enemmän eteen jolloin etureidet eivät kuormitu niin paljon. Vapailla tämä ei ole mahdollista tasapaino-ongelmista johtuen.
Jostain luin, että lihasta voi harjoittaa uudestaan 24-48h kuluttua edellisestä treenistä ja kehitys alkaa mennä taaksepäin jos lihas on levossa 72h. Tosin jos lihas runnotaan ihan paskaksi jollain 6-jakoisella, on toi palautumisaika varmaankin pidempi.
Mut imo paras on vetää 1-jakoisella 1on1off tai 2-jakoisella 2on1off. Sekä aloittelija, että pidemmälle kehittynyt.
2-jakoisella kun vetää 2on1off niin menee aika jumiin. itte oon alkanu huomaan. pakko oli muuttaa toi kierto 1on1off:iks ja minä olen sentään aika aloittelija. Kovemman hermotuksen kavereilla on varmasti vielä enemmän tuskaa...
Kun itellä oli, niin pidin 2 päivää lomaa (siis jätin kaks seuraavaa punttia väliin) ja sittn vasta rupesin taas reenaamaan.Mites hemmetti suosittelisitte jatkamaan treenaamista oksennustaudin jälkeen? Tuli lauantai vietettyä naama pytyllä ja vasta tänään on ruoka mennyt alas.
Mites hemmetti suosittelisitte jatkamaan treenaamista oksennustaudin jälkeen? Tuli lauantai vietettyä naama pytyllä ja vasta tänään on ruoka mennyt alas.