Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se, kun sheikkeri kusee jostain reunasta ja tavara lentelee sit mihin sattuu.
Mulla on yks, josta en millään löydä sitä vuotokohtaa ja näyttää ihan tiiviiltä mut aina lentää jotain. Vituttaa jos kaikki muut on pesussa paitsi toi :/

Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta kuitenkin... Eilen taas katselin salilla sellaista keski-ikäistä treenaajaa, jonka käytöksestä näki heti, että kyseessä lienee hieman ylempään luokkaan kuuluva henkilö. Eli oli kusi noussut pikkuisen päähän. Laitteelta toiselle siirryttiin ja joka kerta jätettiin painolevyt tankoihin. Olisikohan liikaa pyydetty, että painot laitettaisiin takaisin paikoilleen?

Laitteelta toiselle siirryttiin ja joka kerta jätettiin painolevyt tankoihin. Olisikohan liikaa pyydetty, että painot laitettaisiin takaisin paikoilleen?

Itseä ärsyttää myös suunnattamasti tuo. Eihän se nyt tokikaan mikään mahdoton homma niitä itsekkään ole siitä pois nostaa kun laitteelle tulee, mutta eikö se nyt ole jo ihan kohteliasta tyhjentään tanko ku poistuu paikalta..

Se, kun sheikkeri kusee jostain reunasta ja tavara lentelee sit mihin sattuu.
Mulla on yks, josta en millään löydä sitä vuotokohtaa ja näyttää ihan tiiviiltä mut aina lentää jotain. Vituttaa jos kaikki muut on pesussa paitsi toi :/
No osta uusia? :D Eihän ne maksa ku jonkun 5e...

Haluaako jengi muuten näihin v*tut.. siis potuttaviin asioihin yleensä mitään muuta kommenttia kuin että "Niin muakin Prkl!". Itseäni ainakin vit.. siis pottuttais vielä enemmän jos joku heittää jonkun ohjeen tai viisauden. Sillä eihän nyt kyse ole asiasta johon etsitään vastausta - vaan asiasta joka helvetti soikoon vit.. siis potuttaa! ;)

Itse olen ainakin tottunut keskustelemaan keskustelupalstoilla. Onhan se myös ihmeellistä jos eniten potuttaa salilla käymisessä joku helvetin vuotava sheikkeri kun voisi hyvin ostaa uuden.

En tiedä eniten, mutta välillä tympii, kun salilla soi kuudetta kertaa putkeen metallican death magnetic, enkä valita vaikka se tulee korvista pihalle.
Vaan auta armias, jos laitan kerrankin jonkun rajumman lätyn, kuten Satyriconin lätyn, niin heti on joku seläntakana valittamassa kuinka tälläistä voi kuunnella :/

No osta uusia? :D Eihän ne maksa ku jonkun 5e...

On mulla kaappi täynnä noita, mutta joskus ne vaan lojuu samaan aikaan likasena pesukoneessa ja tuo yks surkee on ainoona puhtaana. Jotenkin saa vaan heitettyä veke sitä :D

Se ketuttaa ku oot just rupeemassa tekemään sarjoja ja joku hiton gubbe kattelee sillee "katotaas paljon pojalta nousee" Ja sit se ite tulee nostaa puolet vähemmän!!!

Pahin on se et sitte ku ylpeenäittestäs lähet suihkuun yms. Nii ne saman saatanan möhömaha karvaseltä kattelee koko ajan ku vaihat vaatteita ja suihkussakin valvovat!!
Rauno Repomies: JumalauDa!!! Oon viel melkee nuorin joka siellä salilla käy katiivisesti nii ärsyttää se niiden "vittu toi pentu osaa mitään" ilmeiden kattelu!!!:curs::evil:

Tänään tuli nähtyä kaikki. Enpä tietenkään muistanu kattoa mihin aikaan menen salille, sillä seurauksella että siellä oli juuri loppunut aerobicit ja pukuhuone täynnä naisia jotka hirveellä metelillä kävi läpi viikon tapahtumat, koko pukuhuoneen lattia oli märkä kun olivat käynneet suihkussa (eihän se oo kovin hankalaa kuivata jalanpohjat) joten sai katsoa mihin astuu ettei sukat kastu heti. Pukuhuone ei oo mikään hirveän iso, kyllä sinne mahtuu, mutta nää päätti sitte muodostaa jonkun jonon, että pääsee punnitsemaan oman painonsa :eek: (ei oo eka kerta) tukkien samalla käytävät ja väistäähän ei voi.

Salin puolella oli sitte tällänen iso "poika porukka" joka piti kanssa hirveetä meteliä ja puhu kovaan ääneen viikonlopun "naisseikkailuista" ja vallotti useammankin laitteen pelkästään istumalla siinä kun ei jakseta seistä. Ja se puhuminen puhelimeen kävellen ympäri salia. Ja sit siellä oli nainen joka treenas farkuissa, kauluspaidassa ja pelkissä sukissa :eek:

Ja viimesenä kaks keski-ikästä miestä tuijottamassa ku mä teen kyykkyä. :urjo: ( seurasivat kyllä jotain ihan muuta kuin mun treeniä) Joo mä ymmärrän sen et vilkuilaan välillä toisen treeniä, täytyy myöntää et kyllä mäkin sitä teen, mutta en mä jää tuijottelemaan. Varsinkaan jotain ihan muuta...

Vähemmästäkin menee treeni motivaatio. :curs:

Mäkään en ymmärrä sitä tuijotusta. Maanantaina kun tein kyykkyä niin eikö siihen taakse tullut miesparivaljakko (aina kahdestaan) tuijottamaan. :curs:
Varsinaisen aasimaista touhua, mutta kai tuohon on totuttava.

Jälkihiki vituttaa, helvetti kun olet käynyt salilla suihkussa ja kävelet kotiin niin hississä huomaat että selkä valuu hikeä, vittu.

Mul on salilla oma paikkasa varattuna venyttelyille sun muille kevyille jutuille. Tänään vitutti niin ankarasti ku ihmiset ei tajua, että tavarat voi laittaa takasi paikoilleen ku niitä on käyttäny. Koko alue oli täynnä kuulapainoja, joogapalloja ja erilliset alustat oli jätetty vaan lojumaan ympäriinsä. Aikansa sain niitä sit siirrellä, että mahduin edes vähän venyttelemään. Kyllä vitutti.

On mulla kaappi täynnä noita, mutta joskus ne vaan lojuu samaan aikaan likasena pesukoneessa ja tuo yks surkee on ainoona puhtaana. Jotenkin saa vaan heitettyä veke sitä
Paljon yhteisiä muistoja:D Montaa treeniä seuraamassa ja kuunnellut jälkimanaukset ja onnenpurkaukset vaikka uudesta penkki enkasta.
Mulla on samaa tämän hetkisten salihousujen kanssa. Jos en saa niitä samoja kollege housuja jalkaan ja pitää ottaa jotkut muut niin ei treenaus tunnu samalta. Monessa paikassa ollu mukana ja just jollain tavalla ehtinyt kiintymään:haart:

Perkeleen juniorit salilla :curs:

Eilen joku sählypelle piti kyykkypaikkaa varattuna n.40 min, tehden siinä ajassa VARMAAN 3 SARJAA½!!!!

JA helvetin 10cm liikkeellä etukyykkyjä!!! :itku:

Vitutti niin paljon, ettei kehdannu edes mennä sanomaan, kun suusta olis tullu jotain vähemmän kohteliasta.

Pitääkö sinne salille saatana ottaa jotain luettavaa mukaan?

Sainpahan viimein edes kyykättyä oman painon...

Se ketuttaa ku oot just rupeemassa tekemään sarjoja ja joku hiton gubbe kattelee sillee "katotaas paljon pojalta nousee" Ja sit se ite tulee nostaa puolet vähemmän!!!

Pahin on se et sitte ku ylpeenäittestäs lähet suihkuun yms. Nii ne saman saatanan möhömaha karvaseltä kattelee koko ajan ku vaihat vaatteita ja suihkussakin valvovat!!
Rauno Repomies: JumalauDa!!! Oon viel melkee nuorin joka siellä salilla käy katiivisesti nii ärsyttää se niiden "vittu toi pentu osaa mitään" ilmeiden kattelu!!!:curs::evil:
218px-Ky%C3%B6sti_P%C3%B6ysti.svg.png

LÄÄKKEET

Aina kun mie luen tätä ketjua, niin tulee älyttömän onnellinen olo siitä, että saa reenailla tuolla työpaikan salilla, missä käy vaan muutama asiaan vihkiintynyt ukko ja saa olla siellä melkein aina yksinään. Katsokaas, kun siellä ei vituta yhtään mikään. Niin, tai siis omat tulokset aina välillä,mutta...

Tässä pari viikkoa ollu jossain kadoksissa yks käsipaino salilta. Ja totta vitussa just niistä käsipainoista joilla olen aina suunnitellu sarjan tekeväni prkl. Kuka helvetti sen on piilottanu :curs:

Ainoo mitä nyt tulee mieleen, ni se pistään vituttaa kun nenä alkaa vuotaan verta yhtäkkii ja varottamatta :prkl:
Ja kun se vuoto ei lopu ihan heti, eli joutuu meneen makoileen 5-10 minutiks ja treenin loppuun vieminen tuntuu ihan vittuilult, mut ei sitä voi keskenkään jättää :evil:

Mutta onneksi näin käy todella, todella harvoin :)

Back
Ylös Bottom