Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitteelta toiselle siirryttiin ja joka kerta jätettiin painolevyt tankoihin. Olisikohan liikaa pyydetty, että painot laitettaisiin takaisin paikoilleen?
No osta uusia? :D Eihän ne maksa ku jonkun 5e...Se, kun sheikkeri kusee jostain reunasta ja tavara lentelee sit mihin sattuu.
Mulla on yks, josta en millään löydä sitä vuotokohtaa ja näyttää ihan tiiviiltä mut aina lentää jotain. Vituttaa jos kaikki muut on pesussa paitsi toi :/
No osta uusia? :D Eihän ne maksa ku jonkun 5e...
Tänään tuli nähtyä kaikki. Enpä tietenkään muistanu kattoa mihin aikaan menen salille, sillä seurauksella että siellä oli juuri loppunut aerobicit ja pukuhuone täynnä naisia jotka hirveellä metelillä kävi läpi viikon tapahtumat, koko pukuhuoneen lattia oli märkä kun olivat käynneet suihkussa (eihän se oo kovin hankalaa kuivata jalanpohjat) joten sai katsoa mihin astuu ettei sukat kastu heti. Pukuhuone ei oo mikään hirveän iso, kyllä sinne mahtuu, mutta nää päätti sitte muodostaa jonkun jonon, että pääsee punnitsemaan oman painonsa(ei oo eka kerta) tukkien samalla käytävät ja väistäähän ei voi.
Salin puolella oli sitte tällänen iso "poika porukka" joka piti kanssa hirveetä meteliä ja puhu kovaan ääneen viikonlopun "naisseikkailuista" ja vallotti useammankin laitteen pelkästään istumalla siinä kun ei jakseta seistä. Ja se puhuminen puhelimeen kävellen ympäri salia. Ja sit siellä oli nainen joka treenas farkuissa, kauluspaidassa ja pelkissä sukissa
Ja viimesenä kaks keski-ikästä miestä tuijottamassa ku mä teen kyykkyä. :urjo: ( seurasivat kyllä jotain ihan muuta kuin mun treeniä) Joo mä ymmärrän sen et vilkuilaan välillä toisen treeniä, täytyy myöntää et kyllä mäkin sitä teen, mutta en mä jää tuijottelemaan. Varsinkaan jotain ihan muuta...
Vähemmästäkin menee treeni motivaatio. :curs:
Paljon yhteisiä muistoja:D Montaa treeniä seuraamassa ja kuunnellut jälkimanaukset ja onnenpurkaukset vaikka uudesta penkki enkasta.On mulla kaappi täynnä noita, mutta joskus ne vaan lojuu samaan aikaan likasena pesukoneessa ja tuo yks surkee on ainoona puhtaana. Jotenkin saa vaan heitettyä veke sitä
Se ketuttaa ku oot just rupeemassa tekemään sarjoja ja joku hiton gubbe kattelee sillee "katotaas paljon pojalta nousee" Ja sit se ite tulee nostaa puolet vähemmän!!!
Pahin on se et sitte ku ylpeenäittestäs lähet suihkuun yms. Nii ne saman saatanan möhömaha karvaseltä kattelee koko ajan ku vaihat vaatteita ja suihkussakin valvovat!!
Rauno Repomies: JumalauDa!!! Oon viel melkee nuorin joka siellä salilla käy katiivisesti nii ärsyttää se niiden "vittu toi pentu osaa mitään" ilmeiden kattelu!!!:curs::evil: