Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Joo ja tänään oli mukava yllätys kun menin salille. Radio Rock on ollut tähän mennessä AINA päällä, niin eihän siinä mitään, nyt siellä sitten soi Radio Aalto :jahas:

edit. eikä pääse vaihtamaan kanavaa koska vahvistimet yms. lukkojen takana ja henkilökunta vasta illalla paikalla

Miksi annat toisten ihmisten vaikuttaa salilla käyntiisi? Aika huono tekosyy olla käymättä salilla imo. Siis jos muuten treenailu kiinnostaa.

Uskomatonta kyllä, mitä oon kavereiden kanssa jutellu niin monelle nimenomaan muut ihmiset on se este salilla käynnille. Ei haluta mennä sinne koska joku 5v intensiivisesti treenannut nainen kyykkää ja penkkaa enemmän. Ihmiset kattoo että ompas toi heikko vaikka onkin hyvin syönyt. Erityisesti yhdistelmä heikko+lihava on erityisen huono.

Yhdenkin sain keploteltua salille, lopputuloksena se käy aamulla klo 6 jottei siellä vaan oo ketään. Sitten parin vuoden päästä kehtaa kuulemma käydä klo 17 aikoihin. Toinen joka painoi aloittaessaan 60kg, ja pituutta 180cm rupes saman tien käymään salilla sillä "tällä varrella ei muut odotakkaa mitään ihmesuorituksia". Kait se on eri juttu jos painaa 100kg ja penkkimaksimi on 50kg. Ei vaan kehtaa? Mitenköhän sais ne tajuamaan että samassa veneessä ollaan kaikki, eikä pidä ääliöistä välittää. :curs:

Heidän mielestään salilla käynnin aloittamiseen pitäis olla jo valmiiksi hyvässä kunnossa. Ja toi ennakkoluulo on perseestä.

Pakko avautua taas! Ärsyttää aina samaan aikaan mun kanssa salilla treenaavat papat. Ihan joka ikinen ja ainoa kerta täytyy tulla heittämään jotain vitsiä.

Yksikin jaksaa joka kerta kysyä, että milloin hän saa opettaa mua soutamaan. Oon sanonut sata miljoonaa kertaa, että osaan kyllä soutaa, mutta suotulaite on musta pirun tylsä ja että juoksu, crossari ja fillari ovat enemmän mun juttuja. Niissä voi myös samalla katsoa telkkaakin (salilla ruudut ei näy soutulaitteisiin) tai lukea, eikä aika tuu pitkäksi toisin kuin soutaessa. Silti tää tulee aina valittamaan mulle, miks en mä souda. (heh, alkoi tuosta soida päässä biisiversio: jos et sä souda, mä sinuun turhaan rakastuin, miks et sä souda...) ÄRSYTTÄVÄÄ!

Toinen taas kertoo joka päivä "päivän vitsin", jonka pitää olla rivo. Jos oon vaikka viereisessä kuntopyörässä tän papan kanssa, niin kuulen päivän vitsin aina vähintään viisi kertaa, kun sitä käy jututtamassa muut salipapat ja se kertoo vitsin aina jokaiselle.

Mua ärsyttää kans papat, mutta siitä syystä, että meiän salilla pyörii tää yks "neuvoja". Kokoajan antamassa niin sanottuja vinkkejä muille, esim kerran tuli mulle kesken kyykkysarjan ja sano: Sulla on vähän turhan paljon alaselkää mukana tossa. Hyvä ku ei painot pudonnu lattialle sen jälkeen. Kyllä mä arvostan sitä, jos joku haluaa auttaa, mutta saisi edes odottaa sarjan loppuun. Ja lisäks ottasin mielummin neuvoja vastaan tyypiltä, joka edes vähän näyttäis bodarilta, en kaljamahaiselta eläkeläiseltä.

Miksi annat toisten ihmisten vaikuttaa salilla käyntiisi? Aika huono tekosyy olla käymättä salilla imo. Siis jos muuten treenailu kiinnostaa.

Himassa on aika hyvät välineet, eikä opiskelijana paljon salikortteja kustanneta kun ei töissäkään ole. :)

Ja Mattih3: Kuten mainitsin, tunnen kaikki jotka siellä käy, kun kaupunki on niin pieni.. Ja satun tietämään, että nämä ihmiset joista puhuin, ei todellakaan käy salilla itsensä kehittämisen takia, tai miten vain. Mutta ei tuo se pääsyy ole minkä takia salilla en käy.

Tänään meni kyllä treenit melko perseelleen. Ehkä oli vähän jotenkin puutunu fiilis jo kun menin salille ni ei luistanu, tiedä häntä. Varmaan eiliset bjj-treenit vähän rasitti tai jotain, oli aika rankat nimittäin.
Tässä pari tänää keljuttanutta asiaa:

- Ahnehdin kyykkyyn 5kg lisää edellisiin sarjapainoihin, ja eka sarja puudutti jo niin paljon, että joutu ottaa sen 5kg pois ja palaamaan vanhoihin sarjapainoihin. Tekniikka oli vähän pielessä kun oli liikaa painoa tangossa. Ihan omaa hölmöyttä.

- Unohdin hanskat kotiin, jonka vuoksi penkkipunnerruksessa joutu keskittymään koko ajan myös siihen, ettei kädet hikisyyden vuoksi lähe luistaa sivulle. Rautaa sain 2,5kg tankoon lisää, mut joka sarjassa (4 sarjaa) meni 1 toisto vähemmän kuin viimeks, osittain johtuen tosta huonosta tuntumasta.

- Oon paska leuanvedossa,lyhyehköt kuuden toiston sarjat omalla ruumiinpainolla tekee jo tiukkaa. Ei ollu hanskoja tässäkää, mikä oli hieman ikävää. Ei yhtä ikävää kuitenkaan kuin penkkipunnerruksessa.

Näitä tälläsiä treenejä, joista jää paska maku suuhun, tulee välillä. Onneks harvoin.
Ja nyt on onneks viikon pakkotauko edessä, kun loppuu virta salikortista ja tuet tulee vasta reilun viikon päästä ja sit vasta pääsee lataa salikorttiin lisää aikaa.
Pääseepähä vähä palautuu.

Jätä ne hanskat kotiin ensi kerrallakin, ja osta magnesiumia?
Magnesium on ärsyttävää niissä tangoissa, jos sitä jää paljon niihin. Läheskään kaikki ei halua liata siihen tankoon käsiään ja sitä kautta kaikkia muita vaatteita. Mun käyttämällä salilla magnesium on kyllä kiellettykin, mutta jotkut sitä silti käyttää.

Itseä ärsytti eilen, kun pyysin yhtä kaveria salille samaan aikaan ihan siinä toivossa, että se varmistais mun penkin. Siinä sitten se sojottaa tumput suorina mun vieressä koko treenin ajan. Se ei voinu tehdä yhtään mitään muute liikettä kuin mitä minä tein ja suurimman osan ajasta se vain istu penkillä. Ärsytti käskee 17-vuotiasta tekemään edes jotain. Ihan kuin pikkulapselle olis puhunu.

Ja kyllä, mua ärsyttää todellakin noi tyypit, jotka istuu suurimman osan treeniajasta vaan penkillä. Nyt se sattu sit vaan olemaan vielä oma kaveri.

Magnesium on ärsyttävää niissä tangoissa, jos sitä jää paljon niihin. Läheskään kaikki ei halua liata siihen tankoon käsiään ja sitä kautta kaikkia muita vaatteita.
Eihän siinä likaannu muut kuin salivaatteet, ja kädet voi pestä salin jälkeen jos ne on vielä magnesiumissa? Eikä tarvii sitten vetää herneitä sieraimiin, tämä on vain minun mielipide. Magnesiumilla saa kaikenlisäksi helvetin hyvän pidon, varsinkin tuossa ongelmassa jos penkkitanko meinaa olla "liukas" käsissä esim. hien takia.

Eikä magnesium sotke. Kuivaa pölyä. Ja jos se on kosteaa, se kuivuu. Ja lähtee taputtelemalla irti. Luulin että salihanskat meni pois muodista jo 10 vuotta sitten. Tai no on meilläkin salilla yksi äijä pyöräilyshortseissa joka hanskoja käyttelee. Pistelee 30kg penasarjaa loputtomiin ja tekee kyykkyä harjavarrella.

miks farkut jalassa ei vois treenata?kovin moni sitä ei varmasti tee mut jos vaa ei pöksyt kiristä häiritsevästi niin miks ei?...Treenaatko rodley ollenkaa vai katteletko salilla vaa mitä muut tekee? :D

Kai sitä farkut jalassa voi treenata, mutta IMO näyttää ihan vitun tyhmältä. Ei itselleni ainakaan tulisi mieleenkään mennä salille farkuissa, vaikka tällä hetkellä periaatteessa pystyisin menemään ihan millaisissa housuissa vaan (en tee jalkoja, koska toinen on rikki...).

Mua ärsyttää salilla käynnissä eniten kävelymatka bussipysäkiltä salille. Ei se paljoa ole (n.300m), mutta pelkkää ylämäkeä eikä reitille paista ikinä aurinko.

Kai sitä farkut jalassa voi treenata, mutta IMO näyttää ihan vitun tyhmältä. Ei itselleni ainakaan tulisi mieleenkään mennä salille farkuissa, vaikka tällä hetkellä periaatteessa pystyisin menemään ihan millaisissa housuissa vaan (en tee jalkoja, koska toinen on rikki...).

Mua ärsyttää salilla käynnissä eniten kävelymatka bussipysäkiltä salille. Ei se paljoa ole (n.300m), mutta pelkkää ylämäkeä eikä reitille paista ikinä aurinko.

:rolleyes: housuthan ne farkutkin on:rolleyes: Voihan niitä farkkuja käyttää salilla jos hupajaa, mutta ne eivät ehkä ole kaikkein optimaaleja ominaisuuksiltaan (venyvyys... jnejne)

Itseäni hassuttaa suuresta kuinka farkut ovat vakiintuneet niin hyvin vapaa ajan housuiksi että niitä urheilussa käyttäjää paheksutaan.

Itseäni hassuttaa suuresta kuinka farkut ovat vakiintuneet niin hyvin vapaa ajan housuiksi että niitä urheilussa käyttäjää paheksutaan.
No ei ne farkut mitkään urheiluhousutkaan ole. Työhousut ne on alunperin. Mun mielestä on kyllä helvetin dorkan näköstä jos joku treenaa farkut jalassa, vaikka treenaiskin vaan rintaa ja habaa.

ihmiset ovat hyvin ärsyttäviä, kun ne reenaa jalkapäivänä farkut jalassa :D
Ei kaikki ihmiset, mutta juuri ne. NE
sano yks asia mikä ei ärsytä sua... kun oot yksin salilla niin sua ärsyttää et oot yksin? ja kun joku toinen salilla sun kans niin sua ärsyttää että sillä on housut jalassa...?

semmoset jotka yrittää kovistella. esim joku kynis tekee 300kg jalkaprässiä ja sit nousee ylös ja ähkii ja tekee sitä räkimisääntä vähän välii ja kävelee ympyrää ja luulee että on kauhee kovis.

nii joo ja sit tuhran paskan jauhajat jotka tulee jaarittelee paskaa (vaikka mulle) ku treenaa. sinne mennään treenaa. sinne ei mennä juttelee, hyppii, kävelee, tanssii, tai puhuu peetä TAI KERTOMAAN KÄNNITARINOITA tai miten "joo haetaan pillu baarista hahaha" teinijuttuja tai mitään muuta.
toi on urheilusuoritus se sali eikä mikropeniksen kasvatusklinikka.............................................

mut ei noi nykyään oikeestaan haittaa koska on oppinut omaa keskityskykyä kasvattaa niin että se on aika hyvä. eli joojoo.. jatkakaa teinitarinoiden kertomista...................etenki ne yli 30 vuotiaat jotka puhuu noita ni on surullisii tapauksii. vai onko sali vaan paikka jossa on "ok" jutella noin. No ookoo!! miten vaan jaksa miettiä muiden ongelmia.

siivotkaa painot, PESKÄÄ NE KÄDET ku tulette VESSASTA: se ei ole KOVISMAISTA olla pesemättä käsiä ku ootte koskenu syfilis elimeenne. NIih!

Back
Ylös Bottom