Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...iPod + rauta ei ole hyvä yhdistelmä kanssatreenaajien korvia ajatellen...
Toi on ärsyttävää. Mutta toisaalta jos 50kg on kova sarjapaino kyseisille hemmoille niin kai sitä mieluummin jymäyttää ne lattiaan kuin jarruttelee ja olkapäänsä/brachioradialiksensa hajottaa.
Rautalevyjen käyttöä en ymmärrä jos kerran on kumilevyjäkin saatavilla.
Hmm, omalla salilla ei ole kuin rautalevyjä, ja 'nostolava' on tosiaan vesivanerilla päällystetty betonilattia. Onhan se vittumaista kun ei pysty kunnolla riveä ja tempausta treenaamaan; vaihtoehtoina on ittensä hajottaminen painoja jarrutellessa, ryskääminen tai sellaisten painojen käyttö joita uskaltaa jarrutella ja temmata/vetää vyötäisiltä. Kaikki melko huonoja vaihtoehtoja.
Itsekeskeisenä paskiaisena kuitenkin mieluummin dumppaan kuin yritän pelastaa esim. liian taakse menevää tempausta joka helposti rikkoo mennessään yhtä ja toista jos pelastus on vaikea. Siittä on kyllä aikaa kun oon viimeksi kyseisellä salilla dumpannut.![]()
Eniten potuttaa paska musa. Kiva on juu treenailla Katri Helenaa kuunnellen...
täällä salilla ärsyttävää, kun joskus ne teinit tulevat tekemään penkkimaksimin "40kg" ja hauiskääntöä 20kg: lla "RHP"... Eivät ikinä tee jalkoja, eivätkä kyllä kehitykkään paskaakaan, on ärsyttävä katsoa semmosia narulaihisruipelopullapoikia, joilla on mukana teinityttöjä ja tietenkin salilla pitää suudella oikeen siinä voimanostolavan keskellä!! Ihmisillä on hommia salilla. Ja jotkut teinit tulevat sanomaan mun viereen, "bodaus, what the waste of time"
Sai turpaansa, fucked

Sua taitaa vaan ärsyttää , että jotkut sua isommat 14v teinit käy samalla salilla... meinaan. että et voi olla kovin iso mitoilla 183cm 67kgtäällä salilla ärsyttävää, kun joskus ne teinit tulevat tekemään penkkimaksimin "40kg" ja hauiskääntöä 20kg: lla "RHP"... Eivät ikinä tee jalkoja, eivätkä kyllä kehitykkään paskaakaan, on ärsyttävä katsoa semmosia narulaihisruipelopullapoikia, joilla on mukana teinityttöjä ja tietenkin salilla pitää suudella oikeen siinä voimanostolavan keskellä!! Ihmisillä on hommia salilla. Ja jotkut teinit tulevat sanomaan mun viereen, "bodaus, what the waste of time"
Sai turpaansa, fucked