Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänää salilla repeilin kun yks jätkä veti sarjaa penkissä jollain 130kg:lla... Sit se huus nii perkeleesti että salin omistajaki kuuli ja tuli kattoomaan :D se kyl huus tosi kovaa... sit ku se viel teki siin jotain 10 sarjaa, oli tekemäs penkkii ---> 1½h en tiiä kui kaua se nyt varmasti oli mut siinä penkkiä oli tekemässä ku tulin ja niin oli siinä edelleen tekemässä kun lähin :D

^ Bodari, se olin minä... Syön sut maanantaina salilla perkele!

:D heh no ei vaiskaan, mut vituttavaa kun ilmapainelaitteita on liikaa ja ne kaikki on vitun paskoja. Saisivat hommata uusia laitteita, mutta kyllä raskaat liikkeet onnistuu hyvin vanhemmallakin kalustolla. Ja noh, eipä toi oo ku 10€ salikortti ja ympäri vuoden saa sil käydä niin turhapa täs valittaa. :)

^ Bodari, se olin minä... Syön sut maanantaina salilla perkele!

:D heh no ei vaiskaan, mut vituttavaa kun ilmapainelaitteita on liikaa ja ne kaikki on vitun paskoja. Saisivat hommata uusia laitteita, mutta kyllä raskaat liikkeet onnistuu hyvin vanhemmallakin kalustolla. Ja noh, eipä toi oo ku 10€ salikortti ja ympäri vuoden saa sil käydä niin turhapa täs valittaa. :)
10€ vuoden salikortti??? mul maksaa 45€ kuukaus :eek: mutta kun ajattelee... ei se mua haittaa niin kauan ku vanhemmat maksaa :D

Meillä on todella hyvä ja kotoisa pikkusali liikuntahallin ohella. Saa treenattuu hyvin kaikkien paikkojen lihakset ja tosiaan turhaako tota valittamaankaan, kun saa käydä niin perkeleesti kun haluaa sillä 10€:llä... Eikä yleensä olekkaan väkeä kuin max 10 henkilöä kerrallaan, kertaakaan en ole enempää nähnyt. :) Ja suurimman osan ajasta saa yksin olla siellä treenailemassa, mutta iltasella kyllä löytyy varmistajia ihan tarpeeksi monta. :D

Meillä on todella hyvä ja kotoisa pikkusali liikuntahallin ohella. Saa treenattuu hyvin kaikkien paikkojen lihakset ja tosiaan turhaako tota valittamaankaan, kun saa käydä niin perkeleesti kun haluaa sillä 10€:llä... Eikä yleensä olekkaan väkeä kuin max 10 henkilöä kerrallaan, kertaakaan en ole enempää nähnyt. :) Ja suurimman osan ajasta saa yksin olla siellä treenailemassa, mutta iltasella kyllä löytyy varmistajia ihan tarpeeksi monta. :D

Tähän vastineeksi, että rupes itteä kyrpimään jo nyt kun joutuu muuton takia vaihtamaan kantasaliakin sitten. Tähän asti käyny paikallisen urheiluseuran kotoisalla (lue. pieni, homeinen ja saatanan paskanen ja ruosteinen) salilla, pitäis TKU:ssa sitten varmaan yliopiston salilla käydä :/ Eipä sielläkään paljoa porukkaa varmaan ole, jos oikeeseen aikaan menee, mutta kun on tottunut treenaamaan joko yksin tai sitten kaverin kanssa.

1. laitteet joissa pakka loppuu kesken
2. halpahallitangot, joissa ei ole kunnon karhennuksia, laakerointeja ja jotka taipuvat ja huojuvat...
3. käsipainot, joita joutuu kiristelemään ettei levyt tipu naamalle
4. turhat laitteet jotka vievät vain tilaa
5. rispaantuneet vaijerit
6. istuskelijat , tuijottelijat , paskanjauhajat, ja muut ajanhaaskaajat
7. joku vitun gangstarap treenimusa
8. magnesiumin puute
9. eäponistunut sarja / treeni
10. kesken treenin tuleva paskahätä

siinä nyt vaan muutama.

positiivisia asioita löytäisinkin varmaan tuhat ja yksi=)

Miltä sitä pitäs näyttää sitten? Pitäskö ensin olla 100-kilonen ja sit 50kg ja sen jälkeen taas 100kg?

Olipa loistava esimerkki:jahas: Parissa kuukaudessa saadaan jo muutosta peilikuvaan, mutta nämä ikitreenarit Martti 50 v ja Simo-Sakari 40 v ovat harjoitelleet 16 vuotta, kehityksen olleen kovinta ainoastaan kukkarossa.

Leokon kiekosta väännettynä:
Helvetti jos päätarkoitus salilla on hankkia lihasta ja vuodesta toiseen ollaan saman peilikuvan kanssa tekemisissä, niin olisi aika vaihtaa lajia vaikka kuviokelluntaan tai postimerkkeilyyn.

Oletko kenties tietoinen mitkä näiden Martin ja Simo-Sakarin tavoitteet ylipäätään ovat?

No nimenomaan olen tietoinen, koska tätä treenitietoutta jaetaan varsin auliisti kaikille treenareille ja mainostetaan oman treeniuran pituutta siinä ohessa. :hyper:

Aika yli hinnoiteltu on verrattuna laitteiden määrään ja laatuun. Painot on erittäin pieniä ja lähes jokaisessa laitteessa maksimi on se 100kg. Käsipainoissa suurin on 10kg :dance2:

WHOOOOOOT?? :eek: kai tää nyt oli läppä että kp:t loppuu 10 kiloon vai jäikö sillä nolla tuosta vai mitä helvettiä?? :D sun salilla varmasti kehittyy ihan helvetisti. osta kotiin käsipainot :D nyt oikeesti oli tulla oksennus ja nauru ja sydänkohtaus samaankasaan.

Back
Ylös Bottom