Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

1. Ruuhka-ajat
2. Kovaääninen karjuminen jokaisen toiston perään.
3. Tuijottelu
4. 16-vuotiaat lätkä sällit penkkitreeneineen
5. Se että ukot heittävät kaikki levypainot, mitkä olisi tarkoitettu penkkiin ja smithiin, jalkaprässiin, vaikka salillamme jalkaprässeille on omatkin painot aivan laitteiden vieressä.
6. Paidan pois ottaminen treenin jälkeen. (Mahtaa ihmisillä olla naurussa pidättelemistä kun katselevat meikäläisen äherrystä:rolleyes: )

Se vituttaa jos salilla on samaan aikaa liikaa porukkaa sekä jätetään painot minne sattuu (15-17v jääkiekkoilijat/jalkapalloilijat)

Ainahan voi kysyä, että saako tehdä välissä... :)
Salietikettiä.

Totta kai, ja mähän kans tulen aina väliin. :D

No ei, mutta yhtälailla salietikettiin kuuluu ne normikäytöstavat: noustaan laitteesta tauon ajaksi (Salipoliisi Niponipo in da house). Nii kerta.:whip:

:)

Tänään kyllä vitutti kans futaria jotka veti hihattomissa paidoissa hauistreeniä.
Jalat ku kepit mut hauikset treenattu viimeseen asti.

Tänään kyllä vitutti kans futaria jotka veti hihattomissa paidoissa hauistreeniä.

mikä tommosessa oikein voi vituttaa ? se että sulla ei oo yhtä komee hauis vai mikä ? oonko mä outo vai miks mua ei tollaset vituta yhtään..

6. Paidan pois ottaminen treenin jälkeen.

Itellä käytössä vanhoja turhan tiukkoja dressmanin halpispaitoja. Hirveen hien myötä niistä tulee varsinaisia kuolonloukkuja. Hirvee ähinä ja puhina ku koittaa saada sitä pois päältä. Nykysin alkanu tulla vähän sellanen ahtaanpaikankammo ku se on vedetty pään yli ja on ihan jumissa siel sisällä.

Eli ahtaat paidat ja lisäks hyperiin jätetyt painot. On vielä niin ärsyttävä laite ottaa niit 20kg kiekkoja pois..

mikä tommosessa oikein voi vituttaa ? se että sulla ei oo yhtä komee hauis vai mikä ? oonko mä outo vai miks mua ei tollaset vituta yhtään..

Luultavasti vituttaa se että kyseinen futaaja ei ole treenannut jalkoja pätkääkään vaan liikkuu RHP-linjalla. Tottakai toisen puolesta vituttaa kun jalat on niin kuin kaksi kukkakeppiä ;)

Mikään muu ei vituta kun sellaset ketkä tulee salille joko istumaan johonkin laitteeseen ja alkaavat kyttää tai juttelee... tai sitten ne istuu siinä vitun laitteessa ja eivät siirry vaikka eivät ees tee mitää!

Toivottavasti ei vituttanut se paita, vaan ne tikkujalat :D

Itse treenaan aina hihattomassa, siitä syystä että hikoilen aivan perkeleesti, jos on hihallinen paita. Toivottavasti en aiheuta mitään vitutusta kenellekään :rolleyes:

Yleisesti eniten ottaa kuulaan mun olkapää (kiertäjäkalvosin) joka on nyt ollu kipee yli vuoden. Sen takia en siis pysty reenaamaan niin ku haluisin.

Mut yksittäisenä vitutusta aiheuttaneena tapauksena on pakko mainita yks neropatti joka teki tossa männä viikolla penkkiä, kykkyä ja ojentajia aina vuorotellen sarjan kutakin liikettä. Ts. äijä varas itelleen kolme suorituspaikkaa yhtä aikaa. Mainittakoon että salilla oli tuolloin vielä keskimääräistä enemmän porukkaa.

No, siinä kun se oli kyykkäilemässä niin ovesta käveli sisään yks sälli joka katto et penkki on vapaana. No se sälli meni siihen ja otti tangosta painot pois ja rupes lämmittelemään. Niin eiköhän kohtä tää kokovartalotreenaaja hyökänny siihen että "mulla oli siinä reeni kesken, pistä takas ne painot mitä tangossa oli!":wall:

Täytyy sanoa et aika kova pokka on äijällä tai sit se vaan on helevetin tyhmä. Ja kukaan ei ees tajunnu avautua ku kaikki jotka ks. tilanteen oli nähny katto vaan monttu auki, et ei oo todellista.

Täytyy sanoa et aika kova pokka on äijällä tai sit se vaan on helevetin tyhmä.
Veikkaan, että oli vähän kumpaakin. Mä ainakin avautuisin tossa tilanteessa, ihan sama vaikka olis Savolaisen Marko itte siinä treenamassa.

Lyhyesti.. salilla ei vituta mikään niin paljoa kuin se, että ei pääse omiin tavoitteisiinsa (sarjat/painot tms.)! :nolo:

Mutta siinäpä se, ei mikään muu kuin oma saamattomuus, jos sekään..

:rock:

Voi helevetin perse, miks niitä hauiksia pitää veivata kyykkypaikalla? :curs:

Tätä muuten kans ihmettelen. Joka ikinen kerta on vähintään yksi sankari just kyykkypaikalla habaa vääntämässä. Niitä tankoja on vaikka kuinka paljon muuallakin, ettei tarvi koko nostolavaa viedä siihen haukkaritreeniin. Toisaalta näiden sankareiden tekniikka näyttää usein rinnallevedon ja hauiskäännön risteytykseltä, että ehkä tällä perusteella voikin tehdä just lavalla treeninsä!

Toi ihmisten tuijotus yleensäki :D... onhan se nyt aina ihmeellistä jos se rauta nousee mutta jos on koko ajan 10 hengen valvovan silmän alla niin se alkaa ahdistamaan jo...

Mut yksittäisenä vitutusta aiheuttaneena tapauksena on pakko mainita yks neropatti joka teki tossa männä viikolla penkkiä, kykkyä ja ojentajia aina vuorotellen sarjan kutakin liikettä. Ts. äijä varas itelleen kolme suorituspaikkaa yhtä aikaa. Mainittakoon että salilla oli tuolloin vielä keskimääräistä enemmän porukkaa.

Nojoo, tässä esimerkissä oli asiansa osaamaton urvelo, mutta itsekin tulee tehtyä joskus 2 eri liikettä vuoronperään, esim reidenojennus / ojentajat.. Eli ei haittaa toisiaan. Tosin selvää on että välissä voi tehdä reidenojennuksia kuka vain, tappi on nopea siirtää, mutta en kyllä isoja vapaita painoja "varaisi" ikinä.. :lol2:

Mua ärsyttää haisevat ihmiset. Ei siis hikiset treenaajat vaan sellaiset jotka ei pese vaatteitaan kun 2vk välein.

Back
Ylös Bottom