Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Alkaa vituttamaan meidän salin omistaja, joka treenaa siellä lähes samaan aikaa kun mä ja jättää aina kaikki painot telineisiin... Ei siitä viitti paljoa vinkua ettei saa porttikieltoo vielä, on se niin äkänen patu.

Luulisi yrittäjän tajuavan, että tyytyväinen asiakas on hyvä asiakas (maksava). Ei muuta kuin sanot sille tosta, jos se alkaa kitisee nii haistatat vitut ja vaihdat salia. Piste.

Toi on kyllä totta. Riippuu tietty salista ja treenausajasta, mutta mun tapausessa viimeisen 2v aikana on yhden käden sormilla laskettavissa kerrat jolloin kyykkäämään ei olis heti päässy salille tultua.

Tohon painojen lappaamiseen prässiin pätee yks hyvä keino. Nimittäin kyykky. Ja siellä kyykkypaikallahan oli aina tilaakin. Kyykkyä, kyykkyä siis! ;)

Heh, ekana liikkeenä jalkatreenissä kyykky vapailla painoilla sitten päälle prässi, näin se siis minulla on. :D Siltikin joutuu sinne prässiin niitä painoja lappaamaan ihan riittävästi.

*Ruuhka-aika (arkisin 16 - 19)

*Turhat lässyttäjät, jotka tulevat viereen notkumaan kun haluaisi itse treenata rauhassa, eikä tilittää koko elämäänsä treenin lomassa puolituntemattomille ihmisille.(meidän salilla muutama mies tekee tätä)

*Omista vaivoista/sairauksista päivästä toiseen valittavat ihmiset. (nämä yleensä naisia) Vaikka kuinka yrittää vältellä k.o ihmisiä niin aina ne jostain siihen viereen pölähtävät ja taas alkaa sama tarina :" Kun tää mun olkapää ei millään parane..." :curs: Joo, ei kiinnosta!!

*Musana aina joku radiokanava :wall:

*Työt ja etenkin iltavuoro häiritsee treenausta pahasti :curs:

Jaa oikeastaan lapset (0-13)v on ainoita, jotka ärsyttää.. Tietenki, jos joku tekee tunnin penkkiä tai jotain muuta laitetta niin pistää ärsyttämään. Onhan niillä toki siihen iha täys oikeus. Häiritsee vaan ku ei pääse toteuttaa omaa ohjelmaa vaan jää liikkeitä tekemättä..

Se matka salille. Muuton takia asun ihan toisella puolella kaupunkia ja jos ei satu olemaan autoa käytettävissä ja vesisateessa joutuu pyöräilemään ni voi sitä ketutuksen määrää. Paremmalla kelillä toi 5 kilsaa ei oo matka eikä mikään sotkea (saa mukavasti alkulämmöt matkan varrelta ja voi heti siirtyä painojen pariin kun salille pääsee), mut paskalla säällä, vituttaa ihan kympillä kun kastuu matkalla ja tulee vilu. Toisaalta taas vituttaa sekin jos ei lähe salille vaan jää sohvalle makoilemaan kun ei halua kastua.

Aion vaihtaa treenipaikkaa vuoden vaihteessa kun jäsenyys päättyy. Kahden kilsan päässä on lähin suht edullisen hintainen ja ihan toimiva sali. Joulukuuta odotellessa...

Eniten ehkä vituttaa jos on vaik huonot boxerit jalassa.

Toine on ku siel joku amis sukeltaa menemää karjalalippiksessä ja jättää painot levälleen ja porukka luulee et mä oon jättäny.

Toinen mikä ottaa päähän treenatessa on riittävän isojen kiekkojen puute. Esim. jalkaprässissä välillä ottaa päähän latoa 25 kg:n kiekkoja puoli tuntia kelkkaan. Tosin jollei tekisi jalkoja vuoteen pääsis vähemmällä? ;)

Ehkäpä kannattaisi nopeuttaa sitä kiekkojen latomista. Äkkiseltään laskettuna puolessa tunnissa ehtii normaalitahtiin latoa 25kg:n kiekkoja prässiin 6000 kilon edestä ;)

Kyllähän präsissä olisi hyvä olla 50 kg kiekkoja.

Kesällä on ehdottomasti eniten vituttanut, kun on jättänyt vesipullon himaan. Joutuu säännöllisesti käydä jossain hevon kuusessa juomassa vettä.

:jahas: Viimeks tänä aamuna ärsytti se, et treenin alku meni siihen kun raahasin levyjä pois tangoista. Kuka idiootti oikeesti jättää kaikki painot miten sattuu!? Jos mä nään tällaista niin se tyyppi ei kyl lähe minnekään, ennen ku painot on paikoillaan.. osaan olla aika uhkaava :D

:jahas: Perinteinen vesipullon unohtaminen

:jahas: Ihme selittäjät. Tarviisko painaa salille sellanen paita, et mua ei kiinnosta jutella KESKEN SARJAN. On kiva tutustua uusiin ihmisiin, mutta ei, EI siis silloin kun väännän naama punaisena painojen kaa.. Ja varsinkin kun asia on tyyliin ''onpa kiva sää''.

Kyylääjät ei pahemmin häiritse, kyllä ne lopettaa kun tarpeeksi kyylää takas... salilla on (melkein) aina tosi kivaa ja jos jokin ärsyttää, tietääpähän miten kiukun purkaa ;)

Se kun joutuu raahaamaan salin toiseen päähän käsipainot, kun salin toinen vinopenkki on siellä. Toinen on käsipainojen vieressä, ja aina varattu. Kiva sitten kävellä ympäriinsä joidenkin 35kg painojen kanssa että pääsee tekemään sarjan, tuoda takaisin, ottaa toiset painot, kävellä varovaisesti ettei ole muiden tiellä ja pysyä pystyssä (suuret painot mulle... :nolo: ). Ja se juoruaminen laitteissa, tehkää tai älkää tehkö, ei jumiteta. Mua kiinnosta tulla puhumaan että "voi notta voisinko tehdä siinä vai meinaatko vielä tehdä toiset 10 sarjaa runkkupenkkiä?". Stn. Prkl.

Nyt meni homma yli meitsin sietokyvyn :curs:
Yks möhö tuli salille KÄNNISSÄ ja koko paikka hais ihan kun siellä ois ryypätty viikko ihan isolla porukalla. Oottelin siinä että millon saa sllagin tai tiputtaa penkkipunnerruksessa painot päällensä tmv.. Pitääkö salillekin hankkia kohta portsarit :jahas:

Kun suihkusta loppuu lämmin vesi jos joku muu käyttää vettä yhtäaikaa... odottele siinä sitten shampoot päässä, että toinen suihkuttelija lopettaa.

Viime aikoina olen huomannut salilla huolestuttavan ilmiön. Vitun tyhmät ihmiset käyttävät salin kahta kyykkytelinettä mitä ihmeellisimpiin liikkeisiin. Tyypit eivät jaksa nostaa tankoa maasta asti, vaan laittavat tangon kyykkytelineen alimpiin pinnoihin ja nostavat tangon sitten siitä. Jotkut tekevät jopa MAASTAvetoa siten, että eivät nosta tankoa maasta, vaan telineestä. Siinäpä on sitten mukava odotella, kun joku tekee pystysoutua / hauiskääntöä / maastavetoa / kulmasoutua, jotka voisi tehdä aivan yhtä hyvin jossain aivan muualla nostamalla tangon maasta. Takakyykky taas on sellainen liike, jota on jo aika vaikea tehdä ilman telineitä.

Viime aikoina olen huomannut salilla huolestuttavan ilmiön. Vitun tyhmät ihmiset käyttävät salin kahta kyykkytelinettä mitä ihmeellisimpiin liikkeisiin. Tyypit eivät jaksa nostaa tankoa maasta asti, vaan laittavat tangon kyykkytelineen alimpiin pinnoihin ja nostavat tangon sitten siitä. Jotkut tekevät jopa MAASTAvetoa siten, että eivät nosta tankoa maasta, vaan telineestä. Siinäpä on sitten mukava odotella, kun joku tekee pystysoutua / hauiskääntöä / maastavetoa / kulmasoutua, jotka voisi tehdä aivan yhtä hyvin jossain aivan muualla nostamalla tangon maasta. Takakyykky taas on sellainen liike, jota on jo aika vaikea tehdä ilman telineitä.

Kyllä se on ihan normaalia, että tanko otetaan telineestä pystysoutuun, kulmasoutuun tai jopa hauiskääntöihin. Sitä tekevät jopa ammattilaisetkin.
Tuo mave vähän kyl epäilyttää.

Viime aikoina olen huomannut salilla huolestuttavan ilmiön. Vitun tyhmät ihmiset käyttävät salin kahta kyykkytelinettä mitä ihmeellisimpiin liikkeisiin.

Ei ole herra tainut lainkaan ajatella sitä, että jos varaa esim. mainitsemasi kyykkytelineen tangon, myös usein kyykkyteline on täysin hyödytön muille treenaajille.

Salilla jossa käyn, on usein kaikkien muiden pisteiden suorat tangot käytössä, joten mielestäni voin yhtälailla varata myös telineen ja pitää sarjojen välillä tankoa siinä, jos muut tangot ovat varattuja ja näin olleen kyykkypaikka on hyödytön muille...

Asioista toki saa ja pitääkin välillä olla erimieltä :piis:

Viime aikoina olen huomannut salilla huolestuttavan ilmiön. Vitun tyhmät ihmiset käyttävät salin kahta kyykkytelinettä mitä ihmeellisimpiin liikkeisiin. Tyypit eivät jaksa nostaa tankoa maasta asti, vaan laittavat tangon kyykkytelineen alimpiin pinnoihin ja nostavat tangon sitten siitä.
Tuo vituttaa välillä melkoisesti, tosin olen kyllä aina asiasta maininnut, jos olen räkkiä kyykkäämiseen tarvinut. Ja aina on kyykkäämään päässyt. Jos pientä vastahakoisuutta esiintyy, niin aina voi tarjoutua nostamaan toisen puolesta ne hauiskääntöpainot (yms) sopivalle korkeudelle, jos kyseinen henkilö ei siihen itse pysty. Eipä ole kuin kerran tullut kaveri vastaan, joka tarjoukseen suostui... Siinä sitten ojenneltiin sille pystypunnerruspainoja (Teki siis seisten).

Onhan se varmasti mukavaa kun siinä saa ne painot laitettua vaivattomasti paikoilleen ja otettua pois, mutta hieman voisi ajatella muidenkin tarpeita siellä salilla.

Kyllä se on ihan normaalia, että tanko otetaan telineestä pystysoutuun, kulmasoutuun tai jopa hauiskääntöihin. Sitä tekevät jopa ammattilaisetkin.
Mikä logiikka tuossa on? Jos painot ovat sellaiset, että teet niillä pysty- tai kulmasoutua hauiksesta puhumattakaan, niin kyllä ne sieltä maastakin irtoavat. Laiskuus ei kyllä ole hyvä syy eikä "selän varominen".

Hyvä tapa karkoittaa nuo häiriköt on mp3-soitin. Ite popitan aina ja välillä niin lujaa ettei kuule mitä muut ympärillä puhuu. Ensinnäkin, tää auttaa keskittymään kun välillä lentää sellasta :david: juttua että meinaa keskittyminen herpaantua väkisin. Sitten just nää häiriköt. Ne alottaa jonkun lauseen ja sit un huomaa ettet kuule niin yleensä jättää sikseen. Tietty se jonkun ehdottama painettu paita: MUA EI KIINNOSTA JUTELLA KESKEN SARJAN luulisi toimivan myös. Ite en ehkä kuitenkaan laittais päälle.

Ei ole herra tainut lainkaan ajatella sitä, että jos varaa esim. mainitsemasi kyykkytelineen tangon, myös usein kyykkyteline on täysin hyödytön muille treenaajille.

Salilla jossa käyn, on usein kaikkien muiden pisteiden suorat tangot käytössä, joten mielestäni voin yhtälailla varata myös telineen ja pitää sarjojen välillä tankoa siinä, jos muut tangot ovat varattuja ja näin olleen kyykkypaikka on hyödytön muille...

Asioista toki saa ja pitääkin välillä olla erimieltä :piis:

Kertomasi tilanne onkin täysin eri asia, koska ainoa tanko käytettävissä on kyykkytelineen tanko. Se vain on perseestä, jos käytettävissä on muitakin tankoja ja silloin pitää viedä kyykkytelineen tanko ja käyttää telinettä johonkin liikkeeseen, jonka voisi ihan hyvin suorittaa ilman telinettäkin.

Back
Ylös Bottom