Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ihmiset, jotka ei saa painoja takas telineisiin niitä käytettyään! Joka kerta ku meen salille niin alotan purkamalla jotain settejä tangoista tai keräämällä painoja oven edestä että pääsee sisälle.. :curs:

se kun treenipainot ei tietyissä liikkeissä meinaa kasvaa:wall:

jos on huono päivä eikä painot nouse:wall:

jos sairastuu....:jahas: :curs: niin vituttaa ihan perkeleesti

Tällä hetkellä vituttaa kaikkein eniten että Reenikaveri muutti Tampereelle, ja "valmentaja" treenikaveri on jossain huitsin vitussa töissä :/. Toiseks eniten varmaan vituttaa tyypit jotka tulee salille vaan egoilemaan, ja tekee älyttömän huonolla tekniikalla kaikki, eikä suostu ottamaan ees pientä vinkkiä, että nyt mennään pahasti metsään, en kyllä väitä että iso olisin, mutta isompi kun he :D . JA nyt tohon päälle vielä vähän kipuileva selkä, niin täytyy pitää taukoa :/.

Eniten mua vituttaa maailmassa se kun treenaan pihinä ihmisenä ilmaisessa, mutta mielestäni hyvässä salissa. Kun koitin kerran kyykkyenkkaa siihen tuli (ja tulee lähes aina) jotain pikkukakaroita ulisemaan "kuin paljo tosa on" ja jotain sitä rataa. Ku lähen siitä sitte ja siivoon jälkeni ni samat kakrut menee siihen koittaa samaa liki samal painoil ja kaatuu koko paska niskassa ja rupee parkumaa. Täsä vaihees näitten mukuloitten vanhemmat tulee mun kimppuun. Tää on sitte ärsyttävää, voin sanoa. :wall:

No ensinnäkin se, että aina treenin jälkeen miettii, että oisin ehkä kuitenkin jaksanut isommilla painoilla sen ja senkin, mutta ei sitten kuitenkaan tullut tehtyä. :jahas:

Sekin just alkaa välillä kiukuttamaan, kun joidenkin pitää varata niitä käsipainoja joku viis paria itelleen siihen viereen. Samoin laitteissa istuskelu ja juoruilu/muitten tuijottaminen.

Pieni sali, jossa on kaikki tarpeellinen, mutta ei todellakaan mitään ekstraa ja jos joku hajoaa siellä, niin uutta saapikin sitten odotella jonkin aikaa...

Ja tuossa kesähelteillä heinäkuussa ei ollut kivaa sekään, kun unohdin sukat kotiin. "Mukava" tunne salikengissä....:lol2:

Aamuheräämiset. Olen huomannut että aamulla treeni kulkee levänneenä paremmin kuin illalla, mutta kun vittu ei jaksais herätä. Mutta kun on pakko aamulla...nimittäin salille ei pääse milloin vaan, koska tuo jälkikasvu hiukan asettaa rajoja isin harrastuksille...:)

Se ottaa päähän, jos salilla ei käy muita motivoituneita tukkeja. Ei mitään fiilistä, jos on yksin tai yhdessä "1000 toistoa taljassa" hiki jumppaajien kanssa

Kuinka ihminen voi hiota näin helvetisti. Vituttaa kun kaikki salivaatteet on aina ihan märkiä treenin jälkeen. Saatana.:curs:

Mul on ihan sama ongelma ja se potuttaa erittäin ankarasti. Ei meinaa ees tanko käsissä pysyä mavea tehdessä, kun on kädet niin hionneet. Jo treenin puolessa välissä kasvot on ihan märät, kun uimassa olis ollu... :wall:

- ihmiset jotka eivät pese salikamppeita lainkaan (tai erittäin harvoin) ja haisevat aivan älyttömästi jo tullessaan salille
- sarjan aikana jotkut :david: tulevat hakemaan jotain painoja tjms. jonka takia joutuu keskeyttämään oman sarjan kunnes kyseinen henkilö on siirtynyt pois edestä jotta voi jatkaa sarjaa oikealla liikeradalla. Salin pienuus osittain pakottaa tähän mutta kyllä nyt kaikki sen 30 sekuntia voivat odottaa kunnes sarja on suoritettu ja tulla sitten vaihtelemaan niitä painoja!
- painojen jättäminen tankoon
- penkkipunnertajat jotka jättävät toistot 10cm päähän rinnasta ja samaan aikaan perse on 10cm penkin yläpuolella (tämä ennemminkin huvittaa kun tällaisia suorituksia katsoo :D)

Ylivoimaisesti eniten vihaksi pistää käsipainojen ja laitteiden varaajat. Istutaan laitteissa, luetaan lehteä tai jauhetaan p!"#kaa kaverin kanssa. Jos kohteliaasti menee kysymään esim. ylätaljassa, että voisinko tehdä välissä pari sarjaa, vastataan eiku mä katon teenny. Istutaan 10 min lisää ja sitten ehkä tehdään yks sarja... Noh, onhan onneksi korvaavia liikkeitä. Tuleepahan vaihtelua treeniin. ;)

Toinen mikä ottaa päähän treenatessa on riittävän isojen kiekkojen puute. Esim. jalkaprässissä välillä ottaa päähän latoa 25 kg:n kiekkoja puoli tuntia kelkkaan. Tosin jollei tekisi jalkoja vuoteen pääsis vähemmällä? ;) Tai kuten kotopuolessa yksi salinpitäjä sanoi isompia käsipainoja kysyttäessä, ' tee pidempiä sarjoja'. :hyper:

By the way, täällä on juttua hauiskäännön tekemisestä kyykkypaikalla. Itse teen aina hauiskäännön tangolla kyykkypaikalla. Miksi?

A) suoratanko jostain syystä on mulle parempi, käy ranteiden päälle vähemmän.
B) tukeva teline, porukka ei kokoajan juokse ympärillä ja tankoa päin kesken sarjan. Mikä muuten on todella kivaa, varsinkin ranskalaistapunnerrusta tehdessä.
C) siellä on AINA tilaa!!!

C) siellä on AINA tilaa!!!

Toi on kyllä totta. Riippuu tietty salista ja treenausajasta, mutta mun tapausessa viimeisen 2v aikana on yhden käden sormilla laskettavissa kerrat jolloin kyykkäämään ei olis heti päässy salille tultua.

Tohon painojen lappaamiseen prässiin pätee yks hyvä keino. Nimittäin kyykky. Ja siellä kyykkypaikallahan oli aina tilaakin. Kyykkyä, kyykkyä siis! ;)

- ihmiset jotka eivät pese salikamppeita lainkaan (tai erittäin harvoin)

:nolo: Mulle on nyt viime aikoina käynyt niin että salihousut on ruvennut
haisemaan ihan vitun pahalle, syynä varmaan että on ollut samassa
repussa salikenkien kanssa ??

Eli millä ton pinttyneen hajun sais lähtemään ?
On pessyt yleensä noin kahden viikon välein
Mutta viimeaikoina oon saanut olla pesemässä lähes jokaisen treenin
jälkeen
Olisiko ratkaisu pestä esim 3 kertaa peräkkäin koneessa ?
(Kuluttaa varmaan melkoisesti housujen pintaa)
Vai ostoon vaan uudet housut
Nää ollut käytössä reilun puol vuotta
Joten jos jatkossa vastaavii ongelmii ilmenee niin ei aina viittis uusia ostaa.

salihousut on ruvennut
haisemaan ihan vitun pahalle *clip* Eli millä ton pinttyneen hajun sais lähtemään? Vai ostoon vaan uudet housut
Nää ollut käytössä reilun puol vuotta

No huh jos puolen vuoden käytön jälkeen on noin heikossa hapessa housut. Jos noin nopeasti pinttyy niin varmaan oot samassa tilanteessa kohta uudestaan... ehkä kannattais vaan ostaa uudet housut, mieluiten sellaset jotka:
- Voi pestä mahd. kuumassa (60-95c)
- On valkoiset niin että joukkoon voi lirauttaa jotain ärjympää tavaraa, esim. kloriittia.
- Hyvää materiaalia niin että voi huitasta vähän fairiaki persvaon/vyötärön kohdalle (mihin kaikki selän hiki valuu) sen kloriitin kyytipojaksi.

Ellet halua uusia ostaa niin hinkkaa oikein kunnolla fairia niihin pahimpiin hajupesiin. Löytyy kun treenin jälkeen kattoo missä on hikisimmät kohdat...

mua ottaa päähän se et kun sinne salille menee ja siellä sit on joku tuttu kaveri joka tulee jauhaa niitä näitä ja sitten kun olisi itellä kauhee fiilis vedellä vaa ihan täysii :evil: ja sitten se kaveri vaa jauhaa ja jauhaa ja jauhaa jotain ihan paskaa....äh oon väsyny...mut oiikeesti!ei siinä kehtaa sanoo että voisitsä :david: mennä tekemään jotain ku itel ois kauhee into ottaa sarja taas..damn!

-Se, että taidan kuulua näihin kaikkien vihaamiin tekniikkavirheräpeltäjiin. Esim. kyykky on minulle ylivoimaisen vaikea:/ Joskus tekis mieli mennä nykimään jotain isoa karjua hiasta, et "näyttäsikkö mulle...", mut toistaseksi en oo kehannu.
-Olen suht. ison näköinen enkä kuitenkaan kovinkaan riski :hyper: Luusto.
-Treenien jääminen väliin sairastelun takia(...keleen ainainen nuha)
-Kesätauko tällä hetkellä. Tulokset ja keho hävinnyt 3 kk:ssa:/ -4kg painoa ja esim penkki: 115kg-->105kg.
-Venyttely.

Mutta salilla käyminen on kuitenkin minulle leppoisa ja kaiketi hyödyllinenkin harrastus vaikken "tosibodari" ja osaava olekaan :)

Alkaa vituttamaan meidän salin omistaja, joka treenaa siellä lähes samaan aikaa kun mä ja jättää aina kaikki painot telineisiin... Ei siitä viitti paljoa vinkua ettei saa porttikieltoo vielä, on se niin äkänen patu.

Back
Ylös Bottom