Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

- ei ollenkaan musaa
-liikaa porukkaa
-mopopojat näyttämässä "voimiaan" penkillä (aina varattu)
-joutuu jonottaa joka laitteeseen
-liianpieni sali

- Ihan käsittämättömän skeidaa musaa ja aina ne samat biisit.
- Se, että unohtuu pariston osto ämpeesoittimeen
- Ei tavallista 45 asteen jalkaprässiä
- Se yläkaapin varaaja. Kun about toistasataa muutakin kaappia olisi aamutuimaan tarjolla.

- Treenivaatteet jotka reissaa aamulla salilta työpaikalle ja illalla työpaikalta kotiin. Kun laukun avaa voi varautua helvetilliseen hajuun.
- Sheikkeri, joka haisee
- Aurinko, joka aamuisin paistaa suoraan kyykkypaikalle
- Vääntyneet kässärit
- Se, jos jotain unohtuu kotiin, pahimmassa tapauksessa pyyhe tai vaihtovaatteet

Sellasta... itte treenaamisessa ei mikään ota pannuun. Jos joku paikka on varattu, se häiritsee noin 10sec. Välillä on ihan mukavaa tehdä eri järjestyksessä. Oikeastaan oon aika "ajattelemattomassa" tilassa treenin ajan, näin jälkeenpäin ei muistu mitään mieleen... muutakun että vihkoon merkityt jutut tuli tehtyä. :)

EDIT: Nii, ja sauna vois olla päällä aamuisin. Nyt se on hyvinki epäsäännöllisesti, enkä aina muista psyykkaukseltani pyytää sitä päälle.

Lähinnä se ettei kässäreitä/levypainoja jakseta laittaa telineisiin takaisin ottaa päähän. Tai sitten toinen käsipaino on telineessä ja toinen löytyy jostain ihan muualta.

aikalailla saman toistoa tämä minunkin postaus mutta minkäs teet..
-RHP säbäjätkät
-Muutamat mammat jotka tuo pikkupenskansa salille
-Samat mammat ja muutama nuorempikin typykkä jotka tekee lähentäjä loitontaja treeniä viidellä kilolla noin 1000 toistoa
-Mummojumpat mitkä jostain syystä pitää järjestää kuntosalilla eikä esim. seinän toisella puolella sijaitevalla lentopallokentällä
-Se kun treeni ei kulje ja mikään ei nappaa
-Kehitys junnaa paikollaan!!

Kuumeen pukkas sitten viime yönä. Tämä kyllä viduttaa melkei eniten kaikesta. Viikon on taas aivan löysää paskaa vaikka ei olisi kuumettakaan enää huomenna..:curs:

Just toi et painot ei oo paikallaan. Tai et oma suoritus ei satu olee parhaimmillaa. Sit nyt täl hetkel o kans vähä sellane juttu, et tääl päin on niinku kaks kuntosalia. Toi mun nykynen sali jolla oon nyt parisen vuotta käyny on sellanen mukava tuttavallinen, siisti paikka, sit toi toinen on uimahallin yhteydessä oleva suurempi kuntoilu keskus. Nyt kaikki ton suuremman salin kävijät on ahtautunu tonne pienemmälle ja sehän on sit ihan piukassa porukkaa, ja tuskin mahtuu treenaamaan, sit on viel se kun porukka tuntuu muistavan siivota painot paljon huonommin kuin tavallisesti.
Ja onhan toi porukka nyt muutenki sielt vähä tollast, kolme kertaa oon nyt ton remontin aikana käynyt siihen ruuhka-aikaan eli neljän viiden aikaan salilla ja joka kerta jalat ois ollu ihan vapaasti tehtävissä.

kaikki ihmiset jotka luulevat tulevansa paremmiksi ihmisiksi kun on voimaa tai lihasta, jotkut syyllistyvät narsismin varjolla jopa valehtelemaan penkkituloksensa suuremmaksi.. en tiedä vituttaako vai huvittaako tuo enemmän..

Minä ainakin koen ajavaksi voimaksi paremmaksi ihmiseksi tulemisen. En nyt välttämättä aivan sen täydessä merkityksessä. En kuitenkaan usko, että minä tai moni muu joka näin kokee ajattelisi, että paremmaksi ihmiseksi muihin verrattuna, vaan lähinnä nykyiseen itseensä.

Itse aiheeseen: minua ärsyttää lähinnä jos joku varaa toisen laitteen, kun minulla on supersarja kesken. Tähänkin voi tosin vaikuttaa huomauttamalla ystävällisesti, joten ei se niin suuri ärsytyksen aihe ole. Muihin ihmisiin en yleensä kiinnitä juurikaan huomiota ja jos joku kyylää niin en anna sen vaikuttaa millään tavalla suoritukseeni. En siis vie sarjaa sen pidemmälle kuin on tarkoitus, vaikka mieli tekisi.

Yks mikä itseäni ketuttaa on painojen ja laitteiden varailu.

Jumatsuikka, mikä ihme siinä on, että niitä vapaita painoja pitää varata siihen jalkojensa juureen tyyliin yhdet 7kg käspainot, yksi 8kg:n käspaino ja siinä sitten samalla veivataan yhtä 10 kg:n käspainoa. Mit...miksei voi ottaa yhtä painoa kerrallaan, etenkin kun käyttää vain yhtä painoa kerrallaan yhteen liikkeeseen.

Toinen on se, että niihin laitteisiin pitää jäädä istuksimaan. Ei ole paljoa vaadittu, että nousisi vähäksi aikaa laitteesta pois ja antaisi jonkun tehdä välissä yhden setin. Ei, kun siinä pitää istua koko se 2 minsaa kun huilataan tai pahimmassa tapauksessa luetaan lehteä.:jahas:

Okei, onhan toi poppikin tietty hyvä pointti. KissFM:Stä tai Energystä ei saa yhtä hyvää rähinää päälle, kuin omasta musiikkisoittimesta. Siksi semmoisen pyrin aina ottamaan salille mukaan. Ja saapa eliminoitua muun maailman treenin ajaksi ulkopuolelle.

Yksi muuten on vielä, joka ei varsinaisesti _ärsytä_, mutta silti: jutteleminen salilla. Kun tulen treenaamaan, tulen treenaamaan, en moikkaamaan tuttuja. Toki olisi kiva jäädä jokaisen tutun ja puolitututun kanssa vaihtamaan kuulumiset, ei siinä mitään, mutta sitten taas treenin tehot laskee ja virekin siinä samalla, kun pitää jäädä paikoilleen ja sosialisoida. Olisi upeeta, jos kaikki vaan keskittyisi hoitamaan treeninsä alta pois. Nimittäin tulee itselleen vähän kuspääolo, kun vaan kylmästi moikkasee tuttua ja jatkaa matkaa kohti seuraavaa etappia.:rolleyes:

Ei ehkä niin vituta vaan toivoisin että hyvät ihmiset, kertokaa sille aloittelijalle sielä salilla, kuka tekee polvet notkuen ja rutisten sitä prässiä, että noin ei kannata tehdä. Ei hän välttämättä sitä itse tajua ellei hänelle sano.

Tietty asia erikseen nämä "älä neuvo mua, kyl mä tiedän" - tyypit.

Näkeehän noita. Tuntuu että ne jotka niin vääntävät niin niiden itsetunto lytistyy kasaan heti jos käy sanomassa kaks päätä lyhyelle ukoonraasulle jotain tekniikasta kun jo muutenkin pelkää olla salilla ja kyyhättää tyyliin pimeässä nurkassa ettei kukaan näe.

Kaikki ovat varmaan syyllistyneet väärään tekniikkaan joskus, mutta ne jotka jatkavat vuodesta toiseen samalla ovat asia erikseen. Muttä välillä näkee siis sellaisia liikkeitä mitä ei edes ole missään. Pari sankaria meillä päin näyttää siltä että heittäs moukaria ristikkäistaljassa ja vauhtikin on sen mukainen.

Pari sankaria meillä päin näyttää siltä että heittäs moukaria ristikkäistaljassa ja vauhtikin on sen mukainen.

Täytyy myöntää että tulee mieleen semmoinen liike, mitä mm Ernesto Hoost käytti/käyttää. Mikäli nämä sankarit tekevät sen yhdellä kädellä ja ikään kuin lyövät eteenpäin. Hoostin harjoituksessa ideana oli tehdä tämä hirveällä räjähdysvoimalla ja näin ollen vaikuttaa iskujen räjähtävyyteen ja nopeuskestävyyteen.

EN tiedä onko tämmöstä threadia ollu, mut jos niin ei kai pahitteeksi kysellä tuntoja uudelleen....

Mua ottaa eniten päähän se, että pukuhuoneessa monet käyttää näitä suihkuteltavia dödöjä ja kovan treenin jälkeen ois kiva tulla raikkaaseen pukuhuonetilaan. Tämä ongelma on varsinkin ruuhka-aikana.

Toinen ongelma on salilla soitettava musa. Välillä tulee hyvää rokkia, mutta se teknojumputus ei nosta fiilistä yhtään. Onneksi on oma soitin välillä mukana, mutta ei sitäkään korvilla voi kaikissa liikkeissä pitää.

Tuossapa nuo suurimmat ongelmat. Muutenhan kaikki onkin mennyt ihan mukavasti ja nauttimalla.

Ja niin... kolmas on varmaan se, että kaikki nauraa kummonen heikko kynis mä olen.... Koko sali raikaa, kun saavun paikalle. (oho heräsin, olikin unta...) Mutta missäs ne lihakset? :lol2:

musa mitä salilla radiossa tulee. Monesti on kyllä oma levy mukana jonka lyön soittimeen, kun ei ole porukkaa.
toinen on kun joutuu odottaa vuoroa johonkin laitteeseen.

Siinä voi käydä välisä tekemässä. Kun vaan kysyy. Itselläkin on välilä semmosia 30-40 minuutin penkki ja kyykkytreenejä, ja aina voi välissä tulla tekemään.
Jos itellä on penkki niin varmasti kysyn ,että voiko tehdä välissä,mutta tarkotin sitä että joillekki se on se ainoa liike jota tehdään.puolet ajasta jauhetaan paskaa ja n 20sarjan(samat painot kokoajan) jälkeen lähtään kotiin:rolleyes:Itseäni tuo ärsyttää ainakin.

Jos itellä on penkki niin varmasti kysyn ,että voiko tehdä välissä,mutta tarkotin sitä että joillekki se on se ainoa liike jota tehdään.puolet ajasta jauhetaan paskaa ja n 20sarjan(samat painot kokoajan) jälkeen lähtään kotiin:rolleyes:Itseäni tuo ärsyttää ainakin.
Ei tuosta nyt kannata sen kummemin ärsyyntyä, jos kyseiset henkilöt eivät kenenkään treenejä kummemmin häiritse. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Jokainen toimikoon parhaaksi näkemälllään tavalla. Joillakin se salilla käynti on vain sellainen sosiaalinen tapahtuma.

Ei tuosta nyt kannata sen kummemin ärsyyntyä, jos kyseiset henkilöt eivät kenenkään treenejä kummemmin häiritse. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Jokainen toimikoon parhaaksi näkemälllään tavalla. Joillakin se salilla käynti on vain sellainen sosiaalinen tapahtuma.

Niin parempi varmaan keskittyä omaan tekemiseen.:)Mutta silti...:D

Laitteelle jonottaminen tai se että joku jonottaa vieressä... Ja sitten nämä parit kaverukset: toinen tekee sarjan, istuu laitteessa 3 min. ja juttelee kaverin kanssa. Osien vaihto, sama kuvio... eikö sitä saa levättyä ihan tarpeeksi siinä vieressä seisoessa ja pulistessa?

Se kun on hirvee ryysis... eli jos tuppaa pienellä salilla olemaan 10 tyyppiä niin mitäpäs siellä tekee :( ei sitä aina viitsi kovin kysyä voiko tehdä välissä, varsinkin jos kyykky teline on varattu ja ihan eri painoilla tekee.

Toki on aina vaihtoehto kyllä mitä muuta tekee jos laite varattu, mutta joskus joka paikka on varattu. Enkä muutenkaan pidä siitä että on paljon väkeä, mieluummin teen yksikseni :)

Back
Ylös Bottom