Noh itselläni on muutaman kerran jäänyt treenihousut ja jouduin treenaamaan farkut jalassa JALAT!
mutta eikö tuo ole hyvä koska hulkkikin reenaa farkut jalassa jalat tai ainaskin kyykyn
;)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh itselläni on muutaman kerran jäänyt treenihousut ja jouduin treenaamaan farkut jalassa JALAT!
;)
kaikki ihmiset jotka luulevat tulevansa paremmiksi ihmisiksi kun on voimaa tai lihasta, jotkut syyllistyvät narsismin varjolla jopa valehtelemaan penkkituloksensa suuremmaksi.. en tiedä vituttaako vai huvittaako tuo enemmän..

Ei ehkä niin vituta vaan toivoisin että hyvät ihmiset, kertokaa sille aloittelijalle sielä salilla, kuka tekee polvet notkuen ja rutisten sitä prässiä, että noin ei kannata tehdä. Ei hän välttämättä sitä itse tajua ellei hänelle sano.
Tietty asia erikseen nämä "älä neuvo mua, kyl mä tiedän" - tyypit.
Pari sankaria meillä päin näyttää siltä että heittäs moukaria ristikkäistaljassa ja vauhtikin on sen mukainen.
EN tiedä onko tämmöstä threadia ollu, mut jos niin ei kai pahitteeksi kysellä tuntoja uudelleen....
Mua ottaa eniten päähän se, että pukuhuoneessa monet käyttää näitä suihkuteltavia dödöjä ja kovan treenin jälkeen ois kiva tulla raikkaaseen pukuhuonetilaan. Tämä ongelma on varsinkin ruuhka-aikana.
Toinen ongelma on salilla soitettava musa. Välillä tulee hyvää rokkia, mutta se teknojumputus ei nosta fiilistä yhtään. Onneksi on oma soitin välillä mukana, mutta ei sitäkään korvilla voi kaikissa liikkeissä pitää.
Tuossapa nuo suurimmat ongelmat. Muutenhan kaikki onkin mennyt ihan mukavasti ja nauttimalla.
Ja niin... kolmas on varmaan se, että kaikki nauraa kummonen heikko kynis mä olen.... Koko sali raikaa, kun saavun paikalle. (oho heräsin, olikin unta...) Mutta missäs ne lihakset? :lol2:
Jos itellä on penkki niin varmasti kysyn ,että voiko tehdä välissä,mutta tarkotin sitä että joillekki se on se ainoa liike jota tehdään.puolet ajasta jauhetaan paskaa ja n 20sarjan(samat painot kokoajan) jälkeen lähtään kotiinSiinä voi käydä välisä tekemässä. Kun vaan kysyy. Itselläkin on välilä semmosia 30-40 minuutin penkki ja kyykkytreenejä, ja aina voi välissä tulla tekemään.
Itseäni tuo ärsyttää ainakin.Ei tuosta nyt kannata sen kummemin ärsyyntyä, jos kyseiset henkilöt eivät kenenkään treenejä kummemmin häiritse. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Jokainen toimikoon parhaaksi näkemälllään tavalla. Joillakin se salilla käynti on vain sellainen sosiaalinen tapahtuma.Jos itellä on penkki niin varmasti kysyn ,että voiko tehdä välissä,mutta tarkotin sitä että joillekki se on se ainoa liike jota tehdään.puolet ajasta jauhetaan paskaa ja n 20sarjan(samat painot kokoajan) jälkeen lähtään kotiinItseäni tuo ärsyttää ainakin.
Ei tuosta nyt kannata sen kummemin ärsyyntyä, jos kyseiset henkilöt eivät kenenkään treenejä kummemmin häiritse. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Jokainen toimikoon parhaaksi näkemälllään tavalla. Joillakin se salilla käynti on vain sellainen sosiaalinen tapahtuma.
Mutta silti...:D