Yo-kirjoitukset kevät 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy-
  • Aloitettu Aloitettu
Oli muuten YTL hieman kämminy siinä kemian kokeessa ku piti vaan 6 vastata. Oli helppo koe minusta ja Kyllä pitäis L saada sen verran hyvin meni. Toivottavasti vaan ei oo huolimattomuus virheitä

Voi muuten olla melko kovat rajat tos kemias L:ään. Kemian opettaja sano mulle kokeen jälkeen et maksimissaa 2-3 pistettä voi menettää täysistä jos L:än haluaa :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh huh, kemia ohi. Koe oli helppo kuin mikä mutta jos olisi pitänyt 8 tehtävää laskea, en olisi osannu läheskään yhtä hyvin. Tein seuraavat
1.
2., titaania saadaan 8.7kg
4. , alkoholia oli 44.3%
8. sakka muodostui koska Q > Kl, hopeaionikonsentraatio oli 1.33*10^-7 (? ei varma)
9., etanolia oli 3,8g/l
10, A oli aldehydi 2-metyylibutanaali, b alkoholi, c karboksylihappo ja d esteri

PERSE äsken funtsin niin tais tulla pieni vithe siinä kaasun muodostus tehtävän C putken kaava jutussa :curs: Vielä ku olin tehny sen 10 tehtävän missä oli A B C D aineet mut ruksin sen sitte yli koska 6 tehtävää vaan piti palauttaa :curs: Olis ollut vielä oikein ku tarkistin :curs:

Huh, toinenki reaali ohi. Uskonnon kirjotin toisena ja pakollisena aineena, ja tuntu menevän hyvin. :)
Yllättävän helppoja kysymyksiä kyl oli, verrattuna esim. historian laajoihin kysymyksiin.

Andy- sanoi:
2., titaania saadaan 8.7kg
Hmm, meniköhän tossa itellä vituksi? Koska muistan saaneeni vastaukseksi 8.2 (8.171jasittenlisäänumeroitapaljon) kiloa titaania, joka piti laskea magnesiumin ainemäärän mukaan kun se kerta siellä rajoitti.

En yhtään ihmettele jos on kemaissa L:n rajana 34 tai 35, koska kumpikaan jokeri ei ollut ihan mahdoton ja kuusi tehtävää löytyi todella nopeasti. Ellei mitään superübermokaa tullut missään (esim.. kakkosessa :D), niin odotan tuollaista 35 pistettä. Tiedän jo nyt etten oannut kertoa tärkkelyksestä ja selluloosasta kahden pisteen arvoisesti, mutta tuo kohta jää kuitenkaan tuskin pisteittä.

Äikänmaikka ei suostunut kertomaan aineistoaineen tulosta, "kun nyt luetaan otsikkoaineet ennen kuin tuloksia kerrotaan." :jahas:

mofp sanoi:
Hmm, meniköhän tossa itellä vituksi? Koska muistan saaneeni vastaukseksi 8.2 (8.171jasittenlisäänumeroitapaljon) kiloa titaania, joka piti laskea magnesiumin ainemäärän mukaan kun se kerta siellä rajoitti.

Muistelisin itsekin saaneeni tuon 8,2 kg

mofp sanoi:
Näinhän se olikin. Tuli vähän liian nopeasti kirjoitettua tuo eka viesti, kun piti vielä koululla lähteä käymään.

Maantiede oli äsken ja meni kyllä aika asiallisesti. Tosin aika perkeleen laajoja vastauksia siihen tuli ja aikaa tuntui menevän ihan vitusti. Mutta jos M tulee niin oon tyytyväinen. Maantiede on mun vahvin aine periaatteessa... :rolleyes:

Perhana kaikki tuntuu täällä olevan neroja :D . Itellä ei varmaan ihan mitään älliä :D tule.

Uskonnon kirjoitin tänään, luultavasti meni hyvin. Historiasta alustavasti 19 pistettä, mitähän tuolla nyt sitten voisi saada? Pisterajojen ei luulisi nyt kovin korkeat olevan kun täällä paras sai 23p.

Andy- sanoi:
10, A oli aldehydi 2-metyylibutanaali, b alkoholi, c karboksylihappo ja d esteri
Voi vittu, kotona hokasin että tein ton tehtävän aivan normaalilla pentanaalilla. En muistanu tehtävän luettuani tota polarisoivaa seosta joten koko tehtävä kuee hetia alusta alkaen. Taitaa tosta tulla nolla pistettä kun merkittävä virhe jeti alussa mikä vakutta koko tehtävään. Muuten ei ollu vaikee kemian koe, mutta taas taitaa noi pikku huolimattomuus virheet kaataa haaveet hyvistä arvosanoista.

J-2 sanoi:
Uskonnon kirjoitin tänään, luultavasti meni hyvin. Historiasta alustavasti 19 pistettä, mitähän tuolla nyt sitten voisi saada? Pisterajojen ei luulisi nyt kovin korkeat olevan kun täällä paras sai 23p.

Paljon teidän koulussa on oppilaita?

Pullahiiri sanoi:
Paljon teidän koulussa on oppilaita?
abeja n. 35. Muistelisin että historian kirjoitti n. 15-20

Kertokaa mulle mitä abi tekee ylppärien jälkeen? Nollaa vaan ja odottelee tuloksia?

Mäkin tosta titaanista taisin saada 8,2kg ja siitä alkoholista 44,45% niin kuin joku oli kirjottanutkin. Tehtävistä tein 1,2,3,4,7,9 ja L on tavotteena :) mutta kyllä se E:kin kelpaisi.

Fl4m3 sanoi:
Kertokaa mulle mitä abi tekee ylppärien jälkeen? Nollaa vaan ja odottelee tuloksia?
Lukee pääsykokeisiin :)

Fl4m3 sanoi:
Ensin :kippis1: mutta kuultuaan tulokset :wall:

Fl4m3 sanoi:
Aamut salilla, päivät pääsykoekirjojen ääressä (woo, parissa kuukaudessa pitäisi muun ohella käydä läpi lukion fysiikan viisi ensimmäistä kurssia. Yhden kurssin kävin silloin kaksi ja puoli vuotta sitten. :whip: ) ja illalla töissä. Viikonloppuisin sitten jotain kivaa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom