Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nämä mittaukset reilu 2kk vanhoja, ja kaikki kylmänä ilman pumppia:
Pituus 178cm
Paino 65kg -> 69kg nykyään aamupaino 70kg
Reisi 49cm -> pari vk sitten 51cm 53cm
Olkavarsi 34cm 35cm
Rinnanympärys muistaakseni n. 98cm 101cm
Forkut 30cm
Vyötärö 75cm
Pohje 38cm
hauis: 39,5
forkku:33
ranne:17,5
rinta:104
pötsi:92
reisi:57
pohje:40
vyötärö:86
kaula:39
Hei voisittekos mitata lonkkaluidenne LEVEYDEN, ei ympärysmittaa. Sain itelle mitaksi 33cm ja luulen että mulla on jotenki perkeleen leveet luut ja oon tässä ekaa kertaa nyt diettaamassa itteeni kireeks ni sitä vaan on miettiny kaikkee että oonko mä nyt rakenteeltaniki vaa paksu tosta lantiolta ja vyötäröltä jne :D
Ite mittasin sellain että seinää vasen toine puoli lonkkaluusta ja toiselta puolelta otin metalliputkella ja seinän sekä putken välin mittasin rullamitalla... Eli vähä ku ison työntömittamaisen härväkkeen tein. Varmaa tarpeeks sekavalta kuulostaa jo.
Jaha mielenkiintoinen teoria. Omalla kohdalla näillä perusteilla mitoiksi tulisi:Mulla on aina ollut simppelit "ympärysmittatavoitteet": olkavarsi + olkavarsi = vyötärö ja vyötärö + olkavarsi = rinnanympärys. Ja jos olkavarsi = pohje, reisi luultavasti on tarpeeksi leveä. Sen olen huomannut, että aika sporttinen runko tulee näillä mittasuhteilla.
Kertokaas samalla vähän tuloksia punttisalin puolelta kun ilmotatte näitä mittoja. Saa vähän verrattavaa omiin voinatasoihin. Ja myös jos rasva% osais arvioida nii ois hyvä
Mullakin on helvetin leveä lantio, mutta vastapainoksi myös yläkroppa on leveä, joten en valita, toiset on tynnyreitä toiset ladonovia ja jotkut ongenvapoja.
Mulla on aina ollut simppelit "ympärysmittatavoitteet": olkavarsi + olkavarsi = vyötärö ja vyötärö + olkavarsi = rinnanympärys. Ja jos olkavarsi = pohje, reisi luultavasti on tarpeeksi leveä. Sen olen huomannut, että aika sporttinen runko tulee näillä mittasuhteilla.
Archey laita mitat! ;)
Miten muuten on porukalla kasvanut vyötärö "bulkilla"? Mulla on nytten 7kk aikana paino noussut 6kg ja vyötärö kasvanut ~2cm, onko tuo liian kova tahti? Reidet ja kädet on kasvaneet n. 4cm, nämä mitattu jännitettyinä, jos sillä on väliä?