Ympärysmitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Big P
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nämä mittaukset reilu 2kk vanhoja, ja kaikki kylmänä ilman pumppia:

Pituus 178cm
Paino 65kg -> 69kg nykyään aamupaino 70kg
Reisi 49cm -> pari vk sitten 51cm 53cm
Olkavarsi 34cm 35cm
Rinnanympärys muistaakseni n. 98cm 101cm
Forkut 30cm
Vyötärö 75cm
Pohje 38cm

Tummennettuna nykymitat.

Hei voisittekos mitata lonkkaluidenne LEVEYDEN, ei ympärysmittaa. Sain itelle mitaksi 33cm ja luulen että mulla on jotenki perkeleen leveet luut ja oon tässä ekaa kertaa nyt diettaamassa itteeni kireeks ni sitä vaan on miettiny kaikkee että oonko mä nyt rakenteeltaniki vaa paksu tosta lantiolta ja vyötäröltä jne :D

Ite mittasin sellain että seinää vasen toine puoli lonkkaluusta ja toiselta puolelta otin metalliputkella ja seinän sekä putken välin mittasin rullamitalla... Eli vähä ku ison työntömittamaisen härväkkeen tein. Varmaa tarpeeks sekavalta kuulostaa jo.

hauis: 39,5
forkku:33
ranne:17,5
rinta:104
pötsi:92
reisi:57
pohje:40
vyötärö:86
kaula:39

päivityst' sen verran että:
hauis: 41cm
rinta:111cm
reisi:59cm

jotain tulosta bulkilla tullu ja kuun vaihteessa alkaa dieetti ja taistelu lihaskatoa vastaan.. :)

Hei voisittekos mitata lonkkaluidenne LEVEYDEN, ei ympärysmittaa. Sain itelle mitaksi 33cm ja luulen että mulla on jotenki perkeleen leveet luut ja oon tässä ekaa kertaa nyt diettaamassa itteeni kireeks ni sitä vaan on miettiny kaikkee että oonko mä nyt rakenteeltaniki vaa paksu tosta lantiolta ja vyötäröltä jne :D

Ite mittasin sellain että seinää vasen toine puoli lonkkaluusta ja toiselta puolelta otin metalliputkella ja seinän sekä putken välin mittasin rullamitalla... Eli vähä ku ison työntömittamaisen härväkkeen tein. Varmaa tarpeeks sekavalta kuulostaa jo.

Mullakin on helvetin leveä lantio, mutta vastapainoksi myös yläkroppa on leveä, joten en valita, toiset on tynnyreitä toiset ladonovia ja jotkut ongenvapoja.

Hanska 45cm
Forkku 36cm
Ranne 20cm
Rinta 123cm
Pötsi 96cm
Reisi 64cm
Pohje 44cm
Kaula 44cm
Pään ympärys (kypäräkoko :D) 63cm

172cm/93kg/30v :'D

182/94
Olkavarsi 41
Reisi 66
Pohje 40
Iliman pumppia, kohtuu läskeillä. Katotaan kiristyykö kesää kohti ja mittaillaan sitten lisää.

Mulla on aina ollut simppelit "ympärysmittatavoitteet": olkavarsi + olkavarsi = vyötärö ja vyötärö + olkavarsi = rinnanympärys. Ja jos olkavarsi = pohje, reisi luultavasti on tarpeeksi leveä. Sen olen huomannut, että aika sporttinen runko tulee näillä mittasuhteilla.

Mulla on aina ollut simppelit "ympärysmittatavoitteet": olkavarsi + olkavarsi = vyötärö ja vyötärö + olkavarsi = rinnanympärys. Ja jos olkavarsi = pohje, reisi luultavasti on tarpeeksi leveä. Sen olen huomannut, että aika sporttinen runko tulee näillä mittasuhteilla.
Jaha mielenkiintoinen teoria. Omalla kohdalla näillä perusteilla mitoiksi tulisi:
Vyötärö: 74cm Nyt: 80cm, onneksi alaspäin rasvoissa mennään :puntti:
Rinnanympärys: 111cm nyt: Viimemittauksesta on aikaa mutta sen perustella 105-110cm
Valitettavasti pohkeissa jäädän jälkeen 2cm mutta niitä onkin alettu kovasti työstämään viimeaikoina:dance2:
Eli sporttinen runko tulossa kuten nimimerkkikin antaa ymmärtää:evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon aina sanonut "hatusta heittäen", että oon paksujalkanen läskiluikero... keskimäärin näitä mittoja katellen näyttäisin olleen oikeassa:)
Parastahan on se että nyt jumppailusta innostuneena tuo reisiosasto tuntuu vaan kasvavan mutta muualla ei juuri muutosta... jeep.

182cm/80kg
Rinta 97
Vyötärö 77
Hauis 33
Forkku 28
Reisi 63
Pohje 40

Kertokaas samalla vähän tuloksia punttisalin puolelta kun ilmotatte näitä mittoja. Saa vähän verrattavaa omiin voinatasoihin. Ja myös jos rasva% osais arvioida nii ois hyvä

Kertokaas samalla vähän tuloksia punttisalin puolelta kun ilmotatte näitä mittoja. Saa vähän verrattavaa omiin voinatasoihin. Ja myös jos rasva% osais arvioida nii ois hyvä

mene ja tiedä onko numeroistani hyötyä kellekkään :D no laitellaan huvikseen näitä tänne niin voi vaikka sitten tulevaisuudessa vertailla

olkavarsi n.38,5cm
reisi ylhäältä +65cm
reisi keskeltä +60cm
vyötärö (kovassa laskussa) n.85cm
pohje +39cm
paino 85kg
pituus 180cm
rasvat n.15%

viimeisempiä tuloksia salin puolelta:

etukyykky 4x100
SJMV 2x10x100kg
kyykky penkiltä 5x140kg
leuanveto (tänäpäiseltä) semi helppo 2x5xBW+20kg=110kg (kävin puntarilla lisäpainojen kanssa :D )
Kulmis KP 8x51kg
yates Kulmis tangolla 3x5x100kg
Kapea penkki 5x82,5kg
Penkki laittoman helppo 3x10x70kg
Pystypunnerrus KP 10x30kg
Hauiskääntö istuen KP (tänäpäiseltä) 5x22kg

jumalaut siinähän tuli numeroita kerrakseen. ehkäpä vähän liikaakin :D

Aika lähellä itselläni kaksi ekaa (178cm/90kg), mutta pohkeet mulla ei ole läheskään käsien kokoset vaikka niitä on veivattu paljon, vähäkin kasvu menee niissä väärään kohtaan (ulkosyrjä), ja vammat siellä tehneet takapakkia :) Itselläni on kai pitkät kädet tai huonot välitykset mikä tekee tuota että ero käsi suorana niin mitassa ja ulkonäissä on melkoinen jännitettyyn nähden ts. vitun pulkkanarut, varsinkin kun yläkropassa muuten on paksuutta. Tai sitten tuo on niinpäin ettei sielläkään mitään ole mutta tikut saa sen näyttämään isomalta :D

Miten muuten on porukalla kasvanut vyötärö "bulkilla"? Mulla on nytten 7kk aikana paino noussut 6kg ja vyötärö kasvanut ~2cm, onko tuo liian kova tahti? Reidet ja kädet on kasvaneet n. 4cm, nämä mitattu jännitettyinä, jos sillä on väliä?

Miten muuten on porukalla kasvanut vyötärö "bulkilla"? Mulla on nytten 7kk aikana paino noussut 6kg ja vyötärö kasvanut ~2cm, onko tuo liian kova tahti? Reidet ja kädet on kasvaneet n. 4cm, nämä mitattu jännitettyinä, jos sillä on väliä?

Onko tähän kenelläkään tietoa/kokemusta? Eikös dietillä vyötäröstä lähde about 1cm/1kg tahdilla tavaraa? Pitäisi pitää varmaan pieni diettikin kohta, niin olisi sitten varmaan 1-2kg pudotus edessä "vanhaan mittaan"

Back
Ylös Bottom