Ympärysmitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Big P
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tähän kenelläkään tietoa/kokemusta? Eikös dietillä vyötäröstä lähde about 1cm/1kg tahdilla tavaraa? Pitäisi pitää varmaan pieni diettikin kohta, niin olisi sitten varmaan 1-2kg pudotus edessä "vanhaan mittaan"

Miten muuten on porukalla kasvanut vyötärö "bulkilla"? Mulla on nytten 7kk aikana paino noussut 6kg ja vyötärö kasvanut ~2cm, onko tuo liian kova tahti? Reidet ja kädet on kasvaneet n. 4cm, nämä mitattu jännitettyinä, jos sillä on väliä?

Kenelläkään tietoa/neuvoa...?

Kenelläkään tietoa/neuvoa...?

Kyllä, dieetillä lähtee yleensä vyötäröstä noin 1cm per pudotettu kilo. Sulla on vyötärö kasvanu hyvässä suhteessa verrattuna bulkkis pituuteen. Mulla tulee vyötäröön jo pariin viikkoon toi 2cm lisää nesteiden takia. Sun dieettis ei tulis ton perusteella kestään kun just ja just 2 viikkoo.

Kyllä, dieetillä lähtee yleensä vyötäröstä noin 1cm per pudotettu kilo. Sulla on vyötärö kasvanu hyvässä suhteessa verrattuna bulkkis pituuteen. Mulla tulee vyötäröön jo pariin viikkoon toi 2cm lisää nesteiden takia. Sun dieettis ei tulis ton perusteella kestään kun just ja just 2 viikkoo.

Juuh, no hyvä. Eipä sitten ole kauhea urakka noita sulatella tuosta vähän ennen kesää/tässä kohta. Mittaa ei ole kuin 173cm/57kg, niin ei tuosta hirveästi varmaan edes kannata pudotella.

Juuh, no hyvä. Eipä sitten ole kauhea urakka noita sulatella tuosta vähän ennen kesää/tässä kohta. Mittaa ei ole kuin 173cm/57kg, niin ei tuosta hirveästi varmaan edes kannata pudotella.

Mitäpä jos suosiolla jättäsit "dietin" vetämättä... :D Tuosta järkevää treeniä ja ruokaa, niin 5kg päästä näyttää jo huomattavasti treenatummalta, kuin ~55kg luut pinnassa ;)

Mitäpä jos suosiolla jättäsit "dietin" vetämättä... :D Tuosta järkevää treeniä ja ruokaa, niin 5kg päästä näyttää jo huomattavasti treenatummalta, kuin ~55kg luut pinnassa ;)

Niin no sekin voisi olla vaihtoehto. Eipä kait pienestä dietistä hirveästi haittaa olisi. Toki olisi kiva vain kasvatella massaa ja voimaa, kun dietti taitaa sitä vähän hidastella. :D

Niin no sekin voisi olla vaihtoehto. Eipä kait pienestä dietistä hirveästi haittaa olisi. Toki olisi kiva vain kasvatella massaa ja voimaa, kun dietti taitaa sitä vähän hidastella. :D

Hei, siitä dietistä tolla painolla, on VAIN haittaa, usko pois

Hei voisittekos mitata lonkkaluidenne LEVEYDEN, ei ympärysmittaa. Sain itelle mitaksi 33cm ja luulen että mulla on jotenki perkeleen leveet luut ja oon tässä ekaa kertaa nyt diettaamassa itteeni kireeks ni sitä vaan on miettiny kaikkee että oonko mä nyt rakenteeltaniki vaa paksu tosta lantiolta ja vyötäröltä jne :D

Ite mittasin sellain että seinää vasen toine puoli lonkkaluusta ja toiselta puolelta otin metalliputkella ja seinän sekä putken välin mittasin rullamitalla... Eli vähä ku ison työntömittamaisen härväkkeen tein. Varmaa tarpeeks sekavalta kuulostaa jo.

Tein saman homman ja ilman paitaa ja n.34-34,5cm. Miten jallulla muut mitat tohon? Perseen ympärys, vyötärön ympärys, paino?

Tein saman homman ja ilman paitaa ja n.34-34,5cm. Miten jallulla muut mitat tohon? Perseen ympärys, vyötärön ympärys, paino?

Perse tais viimemittauksella olla 107, maha 97 ja sitte tuo mis pidän housuja, eli vyötärö 94 ja paino 95,5 .perse mitattu muutama viikko sitte ja muut mitat viikko sitte.

Vyötärön ympärysmitta oli 3kk sitten 120cm, 3 viikkoa sitten mitattiin, niin näytti 104cm :) Siitä olen saanut kuullakin! (Dieettiä ei ole, treeniä vain)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitetaanpa tänne muistiin.

Pituus:170cm
Paino n. 75kg

Rinta: 106cm
Vyötärö: 86cm
Lantio: 99cm
Olkavarsi: 38cm
Kyynärvarsi: 31cm
Reisi: 60cm
Pohje: 39cm

Pituus: 180cm
Paino: 73kg

Vyötärö: 84,5cm
Lantio: 91cm
Hartia: 113cm
Rinta: 94cm
Olkavarsi: 31,5cm
Kyynärvarsi: 28cm
Reisi: 55cm
Pohje: 35cm

:face:

Viime viikolla mitat olivat seuraavat:
Pituus: 165 cm pipo päässä
Paino: 71 kg
Pohkeet: molemmat 38 cm
Reisi: 61 ja 62 cm
Perse: 100 cm
Vyötärö: 75 cm
Tissi: 110 cm
Olkavarsi: 39,5 cm
Kyynärvarsi: 33 cm

Pituus 173 paino 67
Rinta: 95cm
Reidet 58cm
Pohkeet 39cm
Olkavarsi 33 ja 35cm

Pitääpä mitatavyötärö ja forkutkin jossain vaiheessa.

Päivitetään vähän. Syötyä on tullut :D

Ikää edelleen 15.
Paino 72
Rinta 107cm (latsit auki)
Vyötärö 77cm
Reidet 62cm
Pohkeet 40-41cm
Kädet 35,5 ja 36cm

Kuten huomaa kädet laahaa todella pahasti. :(

kylmänä ruoan jälkeen (selittelyjä vyötärölle)..

pituus 194
paino 107

rinta 115cm
reisi 69cm
pohkeet 42cm
vyötärö 98cm
olkavarsi 42,5cm-43cm

Ikää 19
Paino 92kg
Pituus 174cm
Olkavarsi: 43cm
Rinnanympärys:116
Reidenympärys: 64cm
Vyötärö: 80cm vatsa jännitettynä
Forkku: 35cm

Nyt on hyvä vähän päivitellä. Dietit on takana ja treenit on kulkenu.

Ikää nyt: 20 vuotta
Paino: 83 kiloa
Pituus: edelleen 174cm
Olkavarsi: 40cm
Rinnanympärys: 114cm
Reidenympärys: 62cm
Vyötärö: 78cm vatsa jännitettynä
Forkku: 34cm.

Kesä mennään pikkuhiljaa rasvoja pudotellen ja syksyllä aletaan taas keräämään lihaa kunnolla kroppaan. =)

Nostetaanpa vanhaa ketjua, jos joku muukin innostuisi tänne mittojaan laittamaan.

Pituus 174
Paino 81

Nilkka 21,5cm
Pohje 40cm
Reisi 63cm
Vyötärö 82cm
Rinta 101cm
Olkavarsi 43cm
Forkku 33,5cm
Ranne 16,5cm
Kaula/niska 38cm

Kaikkki mitat ilman pumppia. Salitreeniä takana pari vuotta, lähtötilanne 60kg kynäniska. Kevytrakenteisuus näkyy edelleen mm. ranteen- ja rinnanympäryksessä.

185cm/85kg
Haba: 38cm
Rintakehä: ~102cm
Reidet: ~59cm
Vyötärö: ~85cm

13036740.jpg

189cm 108kg
olkavarsi 43,5cm
kyynärvarsi 35cm
kaula 43,5cm
vyötärö 92cm
rinta 117cm
reisi 74cm
pohje 47cm
nilkka 27cm
ranne 19,5cm

Mitat normi tilassa eli EI pumpissa

Paino 85kg
Pituus 176cm

kaula 39cm
hartiaympärys 126cm
rinta(latsit auki) 113cm
vyötärö 89cm
perse(lantio) 106cm
reisi(ihan ylhäältä) v.62 o.61cm
pohje 40cm
nilkka 22cm
hauis o. 41 v. 40,5cm
ranne 18cm

Intensiivisempää treeniä takana n. 1,5vuotta mutta aloitin kuntosaliharjoittelun lihasten kasvatusmielessä vuonna 2002
Paino onkin noussut viimeisen vajaan kahden vuoden aikana lähes 20kg (vaihdellut 15-20kg välillä)

Back
Ylös Bottom