En ole ihan varma oliko tämä ketju vain CBB-bodareita varten, mutta esitän kysymykseni ton "aloittelijoiden osuuden" sijaan täällä, koska aihe täsmää sen verran...
Eli oon tässä nyt muutaman kk:n taas treenaillut totaalisen tauon jälkeen, kun satun olemaan tämmönen "jojo-punttaaja", joka vähän aikaa innostuu salista, mutta sit tulokset tippuu lähtöpisteeseen, kun on joku ½-vuoden tauko. Turhauttavaa. Mutta voisiko joku sanoa että onko noista mun mitoista selvästi joku enemmän edellä/jälessä muihin lihaksiin verrattuna:
Pituus: 180cm/ Paino: 71kg
Vatsa: 81 cm (en tiedä rasva-%, mut pari ylintä palariviä näkyy hieman)
Hauis: 36cm(tulee sentti lisää jos mittanauha menee hieman viistosti paksuimmista kohdista ojentajaa ja haupitsii)
Rintakehä: 106-107cm (vähän hankaluuksia tämänkin mittailun kanssa, mut keuhkoihin en vedä ilmaa)
Olkapäät: 118-120cm (paljon taas vaikeuksia mitata)
Forkut: 32cm (tämäkin jännitettynä paksuimmasta kohast)
Reisi: 56cm (jalka suorana melko ylhäältä reittä. jalkoja olen alkanut treenaamaan vasta viimme aikoina "oikein")
Pohje: 38,5cm
Ranne: 18,8 cm (ohuimasta kohdast. jännää että tämä on paksumpi, kuin jonkun aikasemman sivun kisaaja bodarin)
Kaula: 39,5 cm (jostain keskeltä)
Pahin ongelma mulla on se, että en osaa peilistä arvioida mitään ja oon huono huomaa kehitystä. Välillä mietin, että olisikohan mulla noi samat mitat vaikka en olisi ikinä koskenut punttiin ja harrastanut tätä katkonaista treenaamista... Mahtaakohan paljon poiketa saman painoisen perus jampan(joka ei treenaa) vastaavat mitat?