Ylioppilaskirjoitukset kevät 2009

Olikos teiän mielestä toi lyhyen matikan koe vaikee? Sais vähän suuntaa et minkälaiset pisterajat oikee olis. Imo helpompi ku viime vuosien kokeet.

Meillä opettaja oli veikannu L:n rajaks 57 pojoo. Ku mitä se on edellisinä vuosina ollu jotai 48, 46, 53, 48.
Itsehän sain juuri tuon 57 pistettä.... :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli pitkän matikan kokeesta 57p. Harmittaa aika paljon, toi tuskin tulee riittämään L, jää varmaankin pisteen päähän. Tai jos kävis niin että raja olis 57p, toi tippuu 56 kun tuntuu että se 14. jokeri olis vähän hankala arvostella jos sitä ei täysin oikein saanu joten ytl vie siitä pisteitä. Tai toivottavasti ope on arvostellut sen rankalla kädellä.

Kemiasta 34, sekin pisteen tai kahden päähän E:stä jää, harmittaa.

Ylipäänsä joka ainut aine on 1-3 pisteen säteellä seuraavasta arvosanasta, jopa englanti jossa on sentään isot pisteet ja tollanen 2p on kiinni siitä ruksitko vaihtoehdon A vai B.

Mulle tuli kemiasta 42p ja se koe oli kuulemma opettajan mielestä aika vaikee arvosteltava eli pisteet voi heilahtaa suuntaan tai toiseen. Englannista 225p eli luultavasti siitä tulee C. Jäi enkku vähän harmittamaan, koska kirjallisesta kokeesta sain 170p, mutta kuuntelu floppas ja vain 55p. Normisti oon saanut kuunteluista jotain 65-70p.:jahas:

Terveystiedosta 33. Eiköhän se L irtoa.... Enkusta 225 joten vähän jäädään M:stä mutta ei vielä toivoa menetetä:D Olis kyllä kova jos 3xL ja 2xM sais nyt revittyä....Mutta mun tuurilla perseelleen menee

JEEE !!! Sain enkusta 212 pistettä ja oon ihan ylityytyväinen !!!! Luulin et saisin jonku B:n (ellei toi nyt satu tippuun pahasti).:hyvä:

Näillä näkymin tulossa aika mielenkiintonen ja värikäs arvosanarivi, C,C,C,C. Tosin mantsasta sain 23p, ja M:n pisterajat on ollu 23 tai 24, eli saa nähdä.

Sain matikasta 48 pojoa. Riittääköhän toi E:hen? Jos ei niin sitten kyllä murrun. L:län kuvittelin saavani, toisin kävi. Yksikään YO ei ole vielä mennyt hyvin :(. Miten siitä pyramidijokerista voi saada 1 pisteen, kun kaikki kuvat ja yhtenevät-, ja muistikolmiot ja sinilauseet ja pythagoraan lauseet oli mainittu ja ihan järkevän oloset ratkaisutkin saatu?

Edit. Niin ja tod. näk. laskusta vastaukset oikein ja 2 pojoa. Sehän on _jakolasku_ ??!

Edit. Niin ja tod. näk. laskusta vastaukset oikein ja 2 pojoa. Sehän on _jakolasku_ ??!
Todennäköisyystehtävissä edellytetään yleensä kirjallista perustelua juuri sen takia, että ne ovat ratkaisutavaltaan tavallisesti naurettavan helppoja. Pitää vakuuttaa sensorit siitä, että ymmärsi tapauksen kulun.

Todennäköisyystehtävissä edellytetään yleensä kirjallista perustelua juuri sen takia, että ne ovat ratkaisutavaltaan tavallisesti naurettavan helppoja. Pitää vakuuttaa sensorit siitä, että ymmärsi tapauksen kulun.

Juu no kyllä mä sinne perusteluja laitoin. Laskin sen prosenttilaskuna jossa otin jonkin ison ryhmän ja laskin todennäköisyydet osajoukkojen avulla. Siitä "joukon" käytöstä pitäs ohjeiden mukaan kuulemma lähteä 1 piste. Mihin ne 3 muuta sitten meni?

Juu no kyllä mä sinne perusteluja laitoin. Laskin sen prosenttilaskuna jossa otin jonkin ison ryhmän ja laskin todennäköisyydet osajoukkojen avulla. Siitä "joukon" käytöstä pitäs ohjeiden mukaan kuulemma lähteä 1 piste. Mihin ne 3 muuta sitten meni?
Käypä kyselemässä sun kokeen korjanneelta opettajalta mihin pisteet ovat menneet. Täällä ei kukaan osaa kunnolla vastata noihin kysymyksiin näkemättä sitä sun ratkaisua. Mahdollisia pistevähennyksiä kun voivat olla esimerkiksi epäselvät merkinnät.

JUMALAUTA!

Pitkästä matikasta tasan 60 pistettä alustavasti ja tosiaankin vastasin kymmeneen normaaliin tehtävään enkä jaksanut paljoa jokereista stressata, koska tavoite oli E, mutta taitaa sieltä nyt ehkä tulla sit L.:dance2:
Oliskin pitäny yrittää jotain jokeria vähän enemmän jos olisin sattunu osaamaan, ku tonnin stipendiin olis tarvinu 63 pojoo.

Onnittelut pezkulle! Itsellänikin meni pitkä matikka lapaan: 34 pojoo. Eli mulla on mahdollisuudet M:ään. Tavoite oli kuitenkin se C.:thumbs:

Mantsa alustavasti 23p eli C:n ja M:n rajalla. Äikkä(ruotsi) luultavasti C, A-suomi M:n ja E:n rajalla, A-enkku varma E(hullulla tuurilla L), B-saksa pari pistettä yli E:n rajan viime vuoden pisterajojen mukaan. Viime syksyltä L lyhyestä matskusta ja E y-opista. Kokonaisuutena meni oikein hyvin jos ottaa huomioon kuinka paljon tuli luettua.
Ja pezkulle onnea!

Itellä tuli alustavista seuraavat:

Matematiikka (lyhyt) L , opiskelin pitkää mutta jänistin ennen kirjoituksia :david: (60/60)

Englanti (pitkä) L , saapa nähä riittääkö (271p)

Äidinkieli M , (62p)

Yhteiskuntaoppi C , (22p)

Saksa (lyhyt) C , (210p)

Maantiede (viime syksyltä) E

Ihan tyytyväinen oon..

Itellä

Kemia c
fysiikka c
matikka M
englanti c/m
äidinkieli a/b :hyper:

Vähän vituttaa fysiikka ja kemia, keskiarvo noista kuitenkin ysi.. No mitäs en jaksanu lukea

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom