Ylioppilaskirjoitukset kevät 2009

Jees, ei siin mtn että tippu 6pistettä.. Lohdutan sen verran et lakki jäi saamatta ku ne paskiaiset tiputti esseetä 20pts ja tekstitaidoist 3 pts pois:curs::curs::curs::curs:. Vittu meen kiroo meijän koulun maikat, ku eivät osaa ees alustavia pisteit laittaa suuntaaANTAVIKSI. KIITOS ja nam että lakin saaminen siirtyy loppuvuoteen. :itku::down:

varmaan toi äikkä vähän sellanen, että ne maikat tahtoo vetää "kotiinpäin" niitä arvosanoja. Ainakin mä sain sellasen käsityksen, että äikänmaikat piti sitä todella tärkeenä miten oman koulun oppilailla menee, muissa aineissa niitä maikkoja nyt ei niin hirveästi näytä hetkauttavan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
varmaan toi äikkä vähän sellanen, että ne maikat tahtoo vetää "kotiinpäin" niitä arvosanoja. Ainakin mä sain sellasen käsityksen, että äikänmaikat piti sitä todella tärkeenä miten oman koulun oppilailla menee, muissa aineissa niitä maikkoja nyt ei niin hirveästi näytä hetkauttavan.

Voi hyvin olla. Esim. mun vanhan kotikaupungin lukiossa melkein kaikilla tippui, täkäläisellä kaverilla meni 15 pistettä alas jne. Toisaalta taas mun pisteet eivät tippuneet yhtään (kirjoitin äikän pois syksyllä 2008), vaikka ne arvosteli IB-opettaja, joka ei edes opeta suomalaisen puolen äidinkieltä :D Se on vaan tottunut arvostelemaan tiukemmin eikä anna turhia pisteitä.

Jees, ei siin mtn että tippu 6pistettä.. Lohdutan sen verran et lakki jäi saamatta ku ne paskiaiset tiputti esseetä 20pts ja tekstitaidoist 3 pts pois:curs::curs::curs::curs:. Vittu meen kiroo meijän koulun maikat, ku eivät osaa ees alustavia pisteit laittaa suuntaaANTAVIKSI. KIITOS ja nam että lakin saaminen siirtyy loppuvuoteen. :itku::down:

Itelläki puottivat äikän M:stä A:ski!!:curs: Onneksi ei sentään lakki lähteny..
Muuten meni E,E,E,M,C... ja toi vitun A :jahas:

Äidinkielen arvosana tuntuu yleensä muuttuvan aikamoisella randomilla. Enkä kyllä yhtään ihmettele, on niin lukijasta kiinni miltä aine tuntuu. Olisi mielenkiintoista nähdä statistiikkaa siitä, millä tavalla äikän arvosanat muuttuu kellonajan funktiona. Veikkaan homman menevän niin, että kun lautakunnan tarkastaja aloittaa aamulla viiden metrin pinon kanssa niin ensimmäisen parin tunnin aikana ollaan virkeitä ja arvosanoja muutellaan reilusti. Loppuaika puolletaan sitten opettajien antamia alustavia arvosanoja, kun nälkä painaa eikä hommakaan enää niin kiinnosta.

Onhan niitäkin nähty kun on arvosana tipahtanut L:stä hylättyyn. On varmaan ollut oppilaan ilme kohdallaan :wtf:

Jaahas.
A-suomi L
A-enkku E
B-saksa E
Äikkä(ruotsi) C
Maantieto M
Yhteiskuntaoppi E(syksy -08)
Lyhyt matsku L (syksy -08)

Wtf, kaikki pysy minä lähtikin ja A-suomen L tuli ihan puskista. 95 pojoa esseestä:dance: Hullulla munkilla sain 274 pojoa ja se oli raja. Äikkää käyn korottamassa syksyllä kun kerran saa lomia intistäkin:D
Lukio käyty ja lätsän saa vetää päähän. Siihen nähden että vedin koko lukion aikalailla vasemmalla kädellä sen jälkeen kun lopetin pitkän matskun, täytyy olla todella tyytyväinen.

Onhan niitäkin nähty kun on arvosana tipahtanut L:stä hylättyyn. On varmaan ollut oppilaan ilme kohdallaan :wtf:

Joopa joo! :lol2: Kenties joku kirjottanu loistavan aineen jostain aiheesta, mutta sitten lautakunnan mielestä on menny ohi aiheen?

Kirjottakaa paremmin niin ei tarvi itkeä, joka vuosi sama itku, kun ei tullukkaan liian huonolla kokeella sitä ällää. Parin kuukauden päästä, kirjotusten jälkeen jo nauratte koko naurettavalle kirjotushössötykselle!

Komppaan edellisiä. Mulla lähti aikoinaan äidinkielestä paperit cumuna ja tuli laudaturina takaisin. Että sellaista... :D
Olikos silloin vielä asteikko yläpäästä L,M,C..? E:hän tuli kuvioihin joskus viime vuosikymmeninä, mutta ei ole mitään hajua, milloin.

Enkku E, kolme pistettä vaille L :x
Lyhkänen matikka E
Historia M, pistettä vaille E :x
Äidinkieli M
Ruotsi B, tää on hyvä kun odotin improa.

Älkää masentuko tuloksistanne, kaverille kävi silleen, että pitkän matikan alustavissa 63 pistettä ja 1000 euron stipendi tulossa. Tippu sitten YTL:ssä pisteellä ja tonni jäi saamatta :DDD. Samalla jätkällä äikän essee tippu 20 pistettä lautakunnassa.

Haistakoot koko ytl paskan :D Ovat unohtaneet talvella kuntaliitoksien aikaan muuttaa jotain tietokantojaan ja koulun päässä ei saatu tulos tiedostoa auki. Pitää odottaa nyt sitten maanantaihin että posti tuo koululle tulokset paperiversiona. Kolmessa lukiossa on varmuudella ollut sama ongelma ja ilmeisesti parissa muussakin kuntaliitoksissa osallisena olleissa lukioissa. Vituttaa stressata pari ylimääräsitä päivää. :curs:

Yhteeskuntaoppi A
Matikka(lyhyt) C
Historia C
Maantieto C
Äikkä C
Enkku M <----- PISTE!!!!!!!!! Estä...

Eli jatkokoulutukseen haetaan rivillä CCM ja keskiarvo 7,5... vähän jänskättää..

Itselläni edessä vasta 2010, joten vielä on onneksi hetki valmistautua,
etenkin äidinkielen kirjoitusten kanssa olen täysin kusessa.

Olenkin nyt hetken aikaa mietiskellyt, josko alkaisi päivittäin tai edes viikoittain lukemaan jotain suhteellisen tasokasta nettilehteä,
jossa olisi oikeasti kiinnostavia artikkeleita; oikeasti merkittäviä uutisia ja pohtivia esseitä -Hyvin kirjoitettuna.
Elikkä juurikin samankaltaisia artikkeleita, mitkä ovat tulleet tutuiksi lukioaikana aineistoainetehtävien aineistoista.

(vertaa Iltalehteen, jossa on vain turhia julkkiskohuja, urheilutuloksia, BB:tä, idolsia, laihdutusvinkkejä ja yksittäisillä kuolematapauksilla mässäilyä.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom