Ylioppilaskirjoitukset kevät 2009

Vidu. Oon tässä nyt kirjottanut kolmesta Fyssan aikasemmasta YO:sta L:ät ilman sen kummempia hankaluuksia. tehtävät 1-10 ilman virheitä. Huomenna taas kuitenkin sössin omaan tuttuun tapaan ja bye,bye sille kirkkaimmalle :evil:.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla liikkeellä.. Ittellä vähän vajaa 39 astetta kuumetta enkä muista koska olis viimeks ollu kipeenä. On kyllä kova kohtalo :D Onneks huomenna on vaa biologia jonka oon kirjottanu jo kertaalleen..
Joo kohtalo on kova:D Täytyy ottaa särkylääkkeet messiin, niin kyllä niillä muutaman tunnin tulee toimeen. Eri asia on sitten, jaksaako mitään järkevää ajatella, mutta onpahan yritetty.

Joo kohtalo on kova:D Täytyy ottaa särkylääkkeet messiin, niin kyllä niillä muutaman tunnin tulee toimeen. Eri asia on sitten, jaksaako mitään järkevää ajatella, mutta onpahan yritetty.

Ajattelet vaan sillain että jos menee penkin alle niin lasketpahan omalla panoksellas pisterajoja muita varten :thumbs:

No ei, vittumaistahan tuo on. Viimesyksynä ennen bilsan kirjoituksia olin kolme päivää jossain suolistomyrkytystilassa, ei voinut käytännössä nukkua, syödä eikä juoda mitään sunnuntai-ilta -> tiistai-ilta välisenä aikana. Jäi viimeiset lukemiset aika vähälle kun verta puski ihan sama kävikö paskalla vai oksentamassa. Sitte keskiviikkona kirjotusaamuna sain syötyä jotai ja se pysy ihan sisälläki, jaksoin suht hyvin kirjoittaa vaikka oli hieman univajetta, ja sain pistettä vaille E:n, joka jäi kyllä vituttamaan kun ois voinu tuon extrapisteen riipaista jos ois ehtiny kerrata nuo kaks viimeistä päivää :D

Noh, tulipa avauduttua. Eniveis sitä mä vaan että tsemppiä, kyllä sitä ihmeesti vaan jaksaa vaikka olis vähän heikommassaki olotilassa

Huomenna psykologia. Tänään kertaillessa tuli tunne että asioita muistaa kyllä kiitettävän hyvin. Se on vain sitten miten osaa asiat paperille siirtää ja että ei mene kovin pahasti asiat sekaisin. Henkilöiden nimet ainakin meinaavat välillä kieriä pahasti sekaisin.

Onnea muillekkin huomiseen!

Just tulin kotiin fysiikan kirjotuksista. 6 tehtävää sain tehtyy aika helpolla, kahden viimisen kans joutu kikkailemaan enemmän, enkä oo kovin varma meniks ne nyt ihan oikein. Sellanen e:n fiilis vähän on.

Ei tuo fysiikka ollutkaan niin kauhea kuin odotin. Päädyin vastaamaan peräti seitsemään tehtävään, joista tosin muutama saattaa mennä nollille eikä lopuistakaan täysiä pisteitä ole tulossa. Rohkenin vastaamaan jopa jokeriin(12) ja olin ihan fileissäni, kun sain siitä jotain laskettua. Nyt kotona huomasin, että päin helvettiähän se meni :D. Sanallisia oli kyllä turhan paljon.

Voisitteko laittaa jotain vastauksia, joista olette (melko) varmoja?
edit. Mitäs muuten veikkaatte saako ykköstehtävästä jotain pisteitä, jos vastaus meni oikein, muttei perustellut?

Ketään joka kirjoittaisi terveystietoa ensviikolla? Itellä on nyt ekat kirjotukset kun oon tokalla ja kelailin vaan et ois hieno tietää miten muut on valmistautunu kokeeseen?

Olipas hirveetä taas kerran, käy selkään aikalailla aina toi istuminen. Itse koe tunnosti lähinnä ylipitkältä kurssikokeelta.

Kylläpä oli helppo tuo fysiikan yo. Tein järjestyksessä 8 ekaa ja kokeen jälkeen vertailin yhen superhikarin kanssa vastauksia, niin ihan samat tuli. Jos jostain pisteitä lähtee, niin siitä ettei ollut tarpeeks selitetty jotakin asiaa tai ilmiöö.

Kylläpä oli helppo tuo fysiikan yo. Tein järjestyksessä 8 ekaa ja kokeen jälkeen vertailin yhen superhikarin kanssa vastauksia, niin ihan samat tuli. Jos jostain pisteitä lähtee, niin siitä ettei ollut tarpeeks selitetty jotakin asiaa tai ilmiöö.

Muistatko vastauksen kupari virtaan sekä kampi tehtävään? Taisin saada jotain 5%~ ja 190N, tiedä menikö ihan päin helvettiä..

ja 2c, oisko around 600kW? ja kolmonen, 0.3MJ / kg? :D

Kampishaibesta tais tulla 160N, saatan myös muistaa väärin. Nestekaasujuttu tais olla 38 MJ/Kg. Mitäs muut sai siitä heiluritehtävästä? Mulla oli se kulma 47 astetta.

Muistatko vastauksen kupari virtaan sekä kampi tehtävään? Taisin saada jotain 5%~ ja 190N, tiedä menikö ihan päin helvettiä..

ja 2c, oisko around 600kW? ja kolmonen, 0.3MJ / kg? :D
Mä sain kuparista 70% ja joku muukin näytti tuolla abitreeneissä saaneen sitä. 2c tais olla 287kW tai jotain ja kolmonen 38MJ/kg.

Kertokaa joku 12d:n vastaukset. Oma ehdokas olis noin 0.6 taitekertoimeks jokaiseen ja heittoa jokaisessa muutama sadasosa vissii.

Kammesta tuli 160N. Oli kyllä aika helppo koe, joten pisterajat on sen mukaiset.

Hc mä sain samat vastaukset noista. Siitä tuulivoimalasta sain jotai ~200kW muistaakseni.

Nyt on muuten L tosi lähellä :)

edit. Nuo taitekertoimet oli jotain 1,53-1,58... eli tuo 0.6 heittää aika pahasti. Oot varmaan käyttöny väärää tulo ja/tai-taitekulmaa

Sain kans kolmosesta 38MJ/kg. Mites Rollareiden intensiteetti? Laskin, että se olis 1995 kertaa isompi kuin sallittu intensiteetti.

Voihan helvetin perse. Laskin sitten taitesuhteen kun piti laskea taitekerroin. Jos tosta nyt häviää sit 2p sen takia kokonaispisteistä (jokeri kyseessä) niin voi olla L vähän siinä ja siinä.

Fysiikka oli helppo, tosin ite sain tossa 12:ssa taitekertoimiks jotai 1,63-1,67, eli eroo vähä noist Gray Foxin saamista arvoista.

Voisin vaikka perstuntumalla sanoa, että pisterajat on aivan hiton korkeet fysiikassa. Jotenkin toisaalta ärsyttää, että laittavat tälle ikäluokalle nyt ihan ihmeellisiä kokeita. Vuosi sitten matikka oli hullun helppo ja nyt fysiikassa tehdään noin helppo koe. Gaussin käyrä ne arvosanat joka tapauksessa määrää, mutta kai ne ihmiset siellä lautakunnassa nyt hyvänen aika osais tehdä samantasoisia kokeita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom