Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaahan mulle joku maantieteen yo-kysymysket, sitten kun semmonen koe on järjestetty. Ihan mielenkiinnosta haluan vaan tietää.
Joo kohtalo on kova:D Täytyy ottaa särkylääkkeet messiin, niin kyllä niillä muutaman tunnin tulee toimeen. Eri asia on sitten, jaksaako mitään järkevää ajatella, mutta onpahan yritetty.Taitaa olla liikkeellä.. Ittellä vähän vajaa 39 astetta kuumetta enkä muista koska olis viimeks ollu kipeenä. On kyllä kova kohtalo :D Onneks huomenna on vaa biologia jonka oon kirjottanu jo kertaalleen..
Joo kohtalo on kova:D Täytyy ottaa särkylääkkeet messiin, niin kyllä niillä muutaman tunnin tulee toimeen. Eri asia on sitten, jaksaako mitään järkevää ajatella, mutta onpahan yritetty.
Kylläpä oli helppo tuo fysiikan yo. Tein järjestyksessä 8 ekaa ja kokeen jälkeen vertailin yhen superhikarin kanssa vastauksia, niin ihan samat tuli. Jos jostain pisteitä lähtee, niin siitä ettei ollut tarpeeks selitetty jotakin asiaa tai ilmiöö.
Mä sain kuparista 70% ja joku muukin näytti tuolla abitreeneissä saaneen sitä. 2c tais olla 287kW tai jotain ja kolmonen 38MJ/kg.Muistatko vastauksen kupari virtaan sekä kampi tehtävään? Taisin saada jotain 5%~ ja 190N, tiedä menikö ihan päin helvettiä..
ja 2c, oisko around 600kW? ja kolmonen, 0.3MJ / kg? :D