Ylioppilaskirjoitukset kevät 2009

Ei muuten ollut hassumpi koe, oli useampi sellainen tehtävä, josta olisi voinut kirjoittaa. Tavallisesti tuskailen edes sen yhden löytämisen kanssa. Nyt päädyin sitten kirjoittamaan kahdeksikosta, eli miten runoissa käsitellään musiikkia. Ihan hyvää läpyskääkin tuntui irtoavan. Nyt oon sitte joutunu vähä runoilijapojan maineeseen, ku prelissäkin vastasin runotehtävään :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
11. kirjoitin minä, tuli vissiin pisin ja paras aine sisällöltään ikinä :hyvä: tasan 4 sivua. Oikeinkirjoitus varmaan kusee 15p edestä niinkuin aina, mutta minkäs teet kun ei oo kielikorvaa suomenkielelle.

Itse kirjotin siitä numerosta kuusi. Kahden jälkeen olin valmis ja totesin, että asiaa on, mutta ei välttämättä niin selvästi kuin mahdollista :( ei taida edes M:ää tulla...

Vitsi. Olipas kerrankin koe jonka miltein jokaiseen tehtävään olis ollut jotain sanottavaa. Tein melkein kaikista disposition ja valitsin niistä pisimmän. Jälkeenpäin ajatellen se oli huono valinta, mutta eipä voi mitään enää. 3:sta kirjotin.

Itse kirjotin siitä numerosta kuusi. Kahden jälkeen olin valmis ja totesin, että asiaa on, mutta ei välttämättä niin selvästi kuin mahdollista :( ei taida edes M:ää tulla...

Samasta tuli tehtyä ja tuntui että asiaa olisi ollut vielä paljon enemmänkin. Aika tarkalleen 5 sivua tuli raapustettua. Varsin tyytyväinen olen tuotokseeni mutta sen näkee sitten :piis: Tuli just eilen kaverin kanssa keskustelua kyseisestä aiheesta, kun hän mietti uran jatkoa :)

Aiheita oli yllättävän monta, johon olisi osannut jotakin raapustaa. Yleensä saanut tuskailla että löytää edes sen yhden hyvän.

Jos omalla tasolla tulee pisteitä niin saatetaan se M raapaista!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Keskiviikkona edessä psykologia, joka pelottaa kirjoituksista matikan kanssa ehdottomasti eniten. Saa nähdä mitä tulee. Kai se pitäs vielä vähän katsella niitä asioita.

Eipä oo menny hukkaan se aika jonka naamakirjassa oon viettäny sillon ku olis pitäny äikkää kerrata. Kirjotin siis kakkosesta eli Mihin tarvitsemme Facebookia? Tekstiä tuli sellaset vähä alle viis sivua, mutta laatu on sit vähän eri asia... Oli kyl sillei hyvä koe ku oli nii paljon muitaki aiheita mistä olis voinu kirjottaa.

Jeesus, 4h lukenu tässä psykologiaa. Alkaa saamaan jo tarpeeksi. 2, 3 ja 4. kurssin kirjat jos lukis + kaikista tiivistelmät ja kertauskirjan kahteen kertaan + kattelis vanhat yo-kokeet. M ois kiva, kursseista tullu kasia. Ainut mikä mättää on että nuo pitkät esseet, ei oikein osaa kirjottaa.

Psykaa venaillessa. Oon lukenut ehkä rapiat 5h :D Mutta kursseista tullut 9 ja 10 aina. Osaan tiivistää ja tajuan asian.

Tänään kirjoitin naamakirjasta mukavassa kuumeflunssassa, tietokoneluokkaan eristettynä. Taju meinasi lähteä 3 kertaa ja käsi kramppasi. HIENOA.

Voihan helvetin perse. Oon sit vissiin tulossa kipeeks just fysiikan kokeeseen. Eilen illalla särki vähän jäseniä, eikä uni tullu mitenkään ilman buranaa. Senkin kans sain nukuttua vaan jonku ehkä 3h ja nyt vähän sekava olo. Kuumeen mittasin, eikä näyttäis mitään olevan, mut palelee ja vähän heikottaa. Kyllästän huomenna itteni fyssassa buranalla sen verran, että rupee voimien komponentit sujumaan kunnon huuruissa.

Onkos se muuten tosiaan 8 tehtävää mihin tossa fyssassa vastatataan? Jos on, niin eihän toi sitten mikään kauhean paha ole. Yleensä ne 10 ekaa menee aika helposti ja vasta jokerit laittaa vastusta.

^No eihän se kovin paha olekaan, jos osaa ;)
nimimerk. "jos nyt läpi pääsis"

Jääny kyllä tää fysiikan kertaaminen aika vähälle, ku on tullu panostettua enemmän muihin aineisiin. Mutta sou not, on ainakin ylimääräisenä aineena, niin ei hylsykään mikään maailmanloppu olisi. Sitäpaitsi, ei fysiikkaa voi kirjoittaa ilman i:tä (heh heh).

Jessöör, vittu saatana. Ihanaa lukee ja laskee fysiikkaa kuumeessa ja kuumekin vain nousee. Ironista, että en oo ollu koko kolmen lukiovuoden aikana kertaakaan kipeenä, ja nyt sit tuun kipeeks, kun olis itelle tärkein koe edessä. Täytyy toivoo, että tulisin huomiseks terveeks.

Jessöör, vittu saatana. Ihanaa lukee ja laskee fysiikkaa kuumeessa ja kuumekin vain nousee. Ironista, että en oo ollu koko kolmen lukiovuoden aikana kertaakaan kipeenä, ja nyt sit tuun kipeeks, kun olis itelle tärkein koe edessä. Täytyy toivoo, että tulisin huomiseks terveeks.
Jos pukkaa oikein pahaksi niin kipaise lääkärintodistus koetta ennen tai sen jälkeen. Voit yrittää huorata muutaman lisäpisteen sairauden turvin. Lisää tietoa tutkintolautakunnan sivuilta.

Taitaa olla liikkeellä.. Ittellä vähän vajaa 39 astetta kuumetta enkä muista koska olis viimeks ollu kipeenä. On kyllä kova kohtalo :D Onneks huomenna on vaa biologia jonka oon kirjottanu jo kertaalleen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom