Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekstitaidon alustavista tuli yhteenä 10 pistettä, eli tippuu mulla varmaan johonkin seitsemään pisteeseen. Tai sit ei, mutta tuntuu että meidän ope vähän pistää yläkanttiin noi pisteet, tai sit arvioin vaan omat vastaukseni perseelleen. Mutta miten kukaan voi edes saada äikästä I:n? Siis olihan toi pisteytys niin, että tekstitaidon pisteet kerrotaan kolmella ja lisätään esseen pisteisiin? Oon menny ihan sekaisin, koska jossain papereissa lukee, että lopullinen pistemäärä on tekstitaidon ja esseen keskiarvo.
Oisko täällä kellään mitään aavistusta, mitä kannattaisi biologiasta erityisesti lukea? Melko kujalla oon koko aiheesta, mut eiköhän se tästä... :jahas:
Tänään aloitan yo lukemisen! tämä on lupaus.
En ole vielä aloittanut, mutta eihän tässä ole mennyt kuin muutama viikko lukulomaa.Miten on porukalla lukeminen edistynyt? Itseä suorastaan vituttaa tämä saamattomuus, 7 kirjaa fysiikkaa ja 1 kemia, siinäpä se. Matematiikkaa en ole katsonutkaan enkä laskuja muistakaan aineista. Pitäis tehdä asialle jotain vaan ei vaan jaksa.
Jep, toivottavasti sattuis joku hyvä esseeaihe kohalle. Ite mieluiten kirjoittaisin valmiista otsikkoaineesta, kun aineistopohjaisesta. Noh, joku perus rutiinisuoritus niin eiköhän sillä pärjää, kun tavoitteitakaan en ole asettanut.Huomenna sitten äidinkielen esseekoe. Aika nopiaan meni tää lukuloma, ois ehkä pitäny alottaa vähän aikasemmin lukeminen.