Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se poliisi avo oli aika paha ku en muistanu mitä o jaywalking ,,eiks se oo punasii päi kävelyä ?
Monivalinnat meni kerranki hyvin, no avoimet sitä vastoin huonommin ku yleensä. Pistin kärpäset siihe D. kohtaan vaikka tiesin ihan tarkkaa et flea on kirppu :D ja C kohta onki se normi 0p
No mitä oon tässä aikojen saatossa opettajien kanssa keskustellu niin toi orava juttu oli aika selkee koska eihän ne hiero turkkiaan? omasta mielestä siinä oli kyse nimenomaan nuolemisesta. Toi parturihomma taas saattaa olla että niille kelpaa se että se löyty roskiksesta ja mitä löyty.Ihan ok kuuntelu sinänsä. Toimi onneks koulun laitteetkin kielistudiossa. Monivalinnat oli mun mielestä ihan kohtuullisen selkeitä sinänsä, vaikka siellä täällä mokailinkin huolella. Avoissa taas jääty ihan totaalisesti. Sitä poliisihommaa en tajunnut ollenkaan, ja heitin vaan randomilla jotai, että sakotti pummilla matkustavia.
Kuinkahan tarkkoja noista kaikista pienistä sanamuodoista ollaan? Mä pistin siihen parturihommaan, että löysi roskiksesta olleesta laukusta (oikeasti muovipussista) ja oravajuttuun laitoin, että ne hieroo sitä turkkiinsa enkä selittänyt, että syö sitä ja sitten nuolee turkkiaan?
Eipä ollut ei. Ois sen tosin periaatteessa voinut keksiä siitä asiayhteydestä, mutta en minä ainakaan mitään tajunnut, kun se niin nopeasti meni ohi. Laitoin kyllä siihen jälkimmäiseen kysymykseen vastaukseks, että kaupungin työntekijät protestoivat sitä vastaan. Tulis nyt ees yks piste siitä :DNoin 70 pojoo tulossa enkun kuuntelusta. Vituttaa ku noi avot merkkaa nii paljon.
Ei ollu tietoo mistää jaywalkkereista.
Oliks kellään muulla tänää pitkän saksan kuunteluu?