Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitun susiteema:D tein minimit, eli 3h, vaikka tuntuukin, että tuli elämäni parhaat vastaukset! Meiän koulun kello meni jumiin ajassa 11:59:23, eli ei meinannu päästä veke, mut sitten se vaihtuikin puolekspäiväks.

Ohi!! En ihan odottanut että Punahilkka-satua pääsisi purkamaan.. Aika huonot vastaukset tuli, kun ei ollut keskittymiskykyä sitten yhtään. Minimiajan olin kans, ei se kauempaa jaksanut olla. 1,2 ja 5 kysymyksiin vastasin.

Matikan prelistä 52/60pts, lyhyt matikka kyseessä. Siihen nähden ihan jees, että sain kuulla tosta prelistä vasta kun tulin kouluun :D

Jospa sitä kirjottas sen L

Olipas paskat aiheet tai sitte vaan en oikeesti osaa. Tuntu, että tuli huomattavasti huonommat vastaukset kuin preleissä ja nekään ei hääppösesti mennyt. Vastasin 1, 3 ja 5. :curs:

olipa ihan hyvät aiheet (ei ollu eteläisten nuolemista:D:piis:) mutta ei kovin pitkiä tekstejä saanu raapustettua. Onneks on ohi kuiteski nyt. Tein 1,2 ja 5.

1,4,5 Perseestä oli. Alotin viitoste tekemään ekana, ja kohta kello onkin jo vaille 12. Tuntu että tuli huonoin vastaus ikinä ja sit pakko vaan alkaa tehä muita kiireessä. Punahilkastakin jäi muutama aika tärkee juttu huomiotta. Pitää esseeseen panostaa täyzii!

e. Olis voinu ne kysymykset olla esim. PELKÄSTÄÄN erittele, eikä erittele retorisia keinoja. Tai argumentoi, eikä argumentoi väitteitä ja perusteita.

1,3 ja 5 vastasin mä. Ja huolettaa ihan simona että saanko tarpeeks pojoja perkeles

3, 4 ja 5. Tjaa aika mitään sanomaton fillis, josko sieltä tasasta kolmosta pukkais kaikista. Ainakin harjotuksista oli kaikki kolmosia. Enemmän toi ruotsin kuuntelu jännittää, kun ei toi svenska oikee luista.

Edited. Tuli hituse epäselvä.

Aijoo, vastaukset 3,4 ja 5.

Aika epävarmat tunnelmat näin jälkikäteen. Sellasia vähän niin ja näin tehtäviä, viime kevään ois sopinu mulle paremmin. Tein 1,4 ja 5.

Mäki tein 1 4 5.

Toi ykkönen oli musta aika helppo, sellanen varman 3 pisteen olonen..

Nelosessa mul meinas tulla vähän liianki paljon juttua ja meni aika paljon aikaa ku keräili niitä sitaatteja sieltä ympäri artikkelia ja sommitteli yhteen, mutta kai siit ihan OK tuli ;o

Vitosen tein ihan ensimmäisenä ja siinä vastasin mielestäni ihan kaikkeen oleelliseen.. Runosuoni kerranki sykki siinä, ehkä vähän liikaaki.. Toivottavasti en lisäilly sinne ihan omia juttuja hirveesti.. En mä tietenkään omaa mielipidettä siihen kirjottanu.

E: ja toivon myös ettei toi mun nelosen vastaus menny ihan kokonaan ohi.

EE: Vastasin kaikkiin melkee tasan 2 sivua. En oo edes ihan varma mitä toi "retorinen" tarkoittaa... :D

3,4,5 tein mäkin. Toivottavasti ei tullut "esseetyyliä" ainakin 3 pistettä jokaisesta tehtävästä pitäis saada

2,4 ja 5 oli omat valinnat. Täytyy kyllä kiittää meidän äikän opettajaa. Kysyin siltä toissapäivänä, että jos ei ole yhtään lukenut, niin mitä kannattaa kerrata. Retoriset keinot, argumentaatio ja runon rakenne. Ja mitäs siellä sitten olikaan :hyvä:

2,4 ja 5 oli omat valinnat. Täytyy kyllä kiittää meidän äikän opettajaa. Kysyin siltä toissapäivänä, että jos ei ole yhtään lukenut, niin mitä kannattaa kerrata. Retoriset keinot, argumentaatio ja runon rakenne. Ja mitäs siellä sitten olikaan :hyvä:
Jep samat valitsin.. Aika monet näyttää valinneen juurikin 2,4,5 tai sit 1,4,5. Oli kyllä hiukan tylsät aiheet; sisäpolitiikkaa, satuja ja mielipidekirjoituksia susista.. :rolleyes:

Mut mitä te oikein vastasitte 5. tehtävään?? Meinaan tehtävänanto oli sellainen, että ainakin itselläni meni pahasti referoimiseks se tehtävä + tein sen viimeisenä niin olin tietysti väsyny eikä ajatus juossu enää niin hyvin jnejne. Yritin sitten väkisin vääntää lauseet siihen muotoon, että näin ja näin kokoomuksen edustajaryhmän jäsenet perustelivat vaatimuksiaan blablabla.. mut jos vaikka mayflower ;) tai joku, joka tuntee että hallitsi kyseisen tehtävän voisi kertoa mitä siihen olis pitäny skriivailla? :)

1, 3, 5. Tuntu helpolta, mutta saa nähä, varmaankin jotain 11-12 pistettä tulee yhteensä. Kosautin aluksi vitosen ku rupesin selittelee argumentaatiost vaiks kysyttiin vaan mitä ne väitti ja miten perusteli..

Pitikö siinä tosiaan vain se kertoa, mitä väitettiin ja miten perusteltiin, ei MITÄÄN muuta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom