Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
150 euroo meni baariin, tuli otettua oikein rotanlailla. 2000 egee tuli ja sit + jotain lahjakortteja.

Parasta viikonlopussa oli kyllä iskän ja äiskän ilmeet kun heidän ainoa poikansa saapuu paskasella ja revityllä kauluspaidalla sekä uusilla 100 euron rikkinäisillä juhlakengillä iltaa viettämästä suoraan yo-juhlien toiseen päivään:D

Oli kyl vitun siisti ilta eilen!
Semmosta aattelin kysellä että pitääkö noihin amk:n ilmottaa jos ei ookaan menos johonki pääsykokeisiin?

Voi että kun tuli oltua niin humalassa eilen! Tänään heräsin valkolakki tiukasti päässä ja kravatti kaulassa kaverin sängystä :D Joku oli si oksentanu mun päälle kebabilla yöllä :S Mut onneks ei oo kunnon kapulaa iskeny.

Oli kyllä niiiin mahtava ilta! Meinas alkuillasta vähän väsyttää, kävin nukkumas pari tuntii kaverin kämpällä ja sit taas liikkeelle uudestaan...

Mulle tuli rahaa n~850€, mikä oli ylläri, koska sukua mulla ei oo lähes yhtään.

Thank God mulla ei oo koskaan krapulaa. :D

Edit;

Semmosta aattelin kysellä että pitääkö noihin amk:n ilmottaa jos ei ookaan menos johonki pääsykokeisiin?
Ainakin Jyväskylän AMK:lle (fysioterapia) pitää ilmoittaa edellisenä päivänä sähköpostilla jos ei tule valintakokeeseen.

Ainakin Jyväskylän AMK:lle (fysioterapia) pitää ilmoittaa edellisenä päivänä sähköpostilla jos ei tule valintakokeeseen.
Okei, kiitoksia tiedosta! Laitan noihin sähköpostia niin ei siinä ainakaan menetä mitään.

juhlat juhlittu :) Itellä rahaa tuli stipendeistä 350€, lahjana jotain 470€ ja porukoilta avustusta asunnon hankinnassa parii euroo vajaa 8 tonnia, ei huononpi homma :thumbs:

Melkein kaks päivää tuli mekossa viihyttyä, hyvä kun sunnuntaina päivällä kotia kerkesin kun juhlat jatku. Krapulassa sitten vieraita otettiin vastaan :D

Nonii, juhlat tosiaan juhlittu. Kivaa oli tietysti. Rahaakin tuli 790 plus useampi pankista vielä hakematon pikkusumma. Biletysreissuunki upposi noin satanen rahaa kun laskee kulut yhteensä, mutta ei haittaa :D Darrastakin selvittiin parilla loiventavalla :kippis1:

Ja mikä parasta, enää huominen töitä ja sitten kahdeksi viikoksi Kanarialle :rock:

Siinä lakissahan kuuluu olla sitä ajan patinaa. Itselläni ei enää ylppärilakkia ole, mutta tupsulakki on jo yhtä ruskeaa läikkää. Siihen tulee wappuina yms. kuitenkin lisää tahroja, joten turha sitä on lähteä pesemään...
No lähinnä siinä on se, että unohdettiin ottaa parit kuvat lakkiaispäivänä ja piti ottaa nyt sunnuntaina lisää kuvia, mutta lakki on likainen :S

Semmoset juhlat. Rahaa tuli parikymppiä vajaa 1000e ja baarissa rahaa meni vähän mutta meno ok. Joten ei valittamista

Hihii. Stipendeistä putos jotain 1100e ja siihen vielä sukulaisten rahat päälle, niin päätin pidentää kesälomaani viikolla lopettamalla työt jo kolmen viikon päästä. Pomollekin vielä sopi. Siis kokonaista 2 viikkoa lomaa!!! :dance2:

Oli kyllä hieno päivä! :D ja ilta ja yö tietysti. Lahjaksi sain lähinnä rahaa mikä oli ihan hyvä, voinpahan ainakin ostaa vaan sellaista mistä itse pidän. Ja ruokatarjoilut oli järjettömän hyvät, varmaan 3 kiloa tullu lisää kun joka ikinen päivä on private rääppiäiset kotona ;)

Sunnuntaina ei sitten ollukaan niin kivaa. Yksi elämäni inhottavimmista krapuloista! :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom