Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Sellainen kutina tuli tuosta tekstitaidon kokeesta, että tänä vuonna voi olla melko kovat vaatimukset.

Kuten moni muukin tein tehtävät 1,4 ja 5. Tuntu helpolta mutta menee kuitenkin persilleen. Maanantaina sitten englannin kuuntelu ja realistisena tavoitteena n. 80 pojoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1,3,5 tuli tehtyä. Ei ollu mitenkään erikoinen koe, kuten ei mun vastauksetkaan :) Todennäkösesti jää taas siihen 3-4p, mutta mulle äikän arvosanalla ei oo mitään väliä, kunhan pääsee läpi.

Poltin jo kirjat :jahas:

tein 2,4,5 ja jäipähän jotenkin paskamainen maku suuhun noista tehtävistä. Jotenkin kaikki oli ihan ihmeellisiä. Ja alko noi sudet tulee kyl korvista ulos :curs:

Tehtäviin 1,4 ja 5 tuli vastailtua.. Parista toivoisin jopa täysiä pisteitä, kolmannessa tekstissä jäi lopetus jotenki kaiveleen. Jotain siitä olis pitäny muuttaa, mut en keksiny et mitä :D kuuntelut onki sit asia erikseen, enkku varsinkin pelottaa.. jos saan 60 pojoa siitä oon enemmän ku tyytyväinen!

kikkeliskokkelis! Huomenna ois sit enkun kuuntelut, mut ei oo mitää hajua monelta ne alkaa :D
jelppikääs vähä tyhmää? Aamulla joskus ne on mut onks se sit kaheksalta, puol ysilt vai ysilt?

riippu koulusta. Alkamisaika saa vaihdella muistaakseni tunteroisen ysin molemmin puolin, joten ei kannata mennä muiden koulujen mukaa. 8)

riippu koulusta. Alkamisaika saa vaihdella muistaakseni tunteroisen ysin molemmin puolin, joten ei kannata mennä muiden koulujen mukaa. 8)
NO VOIHAN PRKL! :curs:

kukaan kaverikaa ei tiiä monelt ne alkaa :D
varmaa mentävä sit kasilta sinne koululle hengailemaan.... :jahas:

edit. Ei täällä sattuis olee ketään Helsingin luonnontiedelukiosta? :D

Ei tosiaan kuunteluissa ole mitään tarkaa alkamisaikaa... Mutta eikös siellä yleensä 8 aikaan pidä olla jo paikalla.

Huomenna jos 40 pistettä saisin kuunteluista niin oisin tyytyväinen.

Meidän piti olla puoli yhdeksältä paikalla ja yhdeksältä alkoi kuuntelut ekalla ryhmällä. Toka ryhmä oli jossain odotustilassa ja kuunteli meidän jälkeen.

Onneks oma englanti hoidettiin pois alta jo syksyllä, nyt seuraavana mulla sitten vuorossa 10.3 esseekoe...

Riippuu vähän mitä on kirjoittamassa. Itellä on pitkä venäjä niin paikalla pitää olla 14.30. Eli enkku on ekana, ja jos jooain muuta kirjottaa niin ei tarvi niin aikasin mennä.

Pitää itekki angstata vielä tosta äikästä. Olipa harvinaisen paskat aiheet kirjottaa. Tehtävät 2,3 ja 5 tein ja aika säälittäviä tekeleitähän noista tuli. Himpun verran reilu sivun verran sain tekstiä tuosta runon rakenteesta ja siinä se. Kahdesta muusta puolisen toista sivua. Odotettavissa kovat arvosanat! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom