Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
no niin uskonto ohi. ihan ok meni 1, 2, 3, 4, sit siihen hindu tehtävään ja askeesi jokeriin.

Nyt on lukio ohi... Mitä vittua mun pitäis nyt tehdä:D
Alat vaikka ryyppäämään.

Kemia oli kyllä pirun vaikea, muutama tehtävä meni kyllä ihan arpomalla. Vielä olis fysiikka jäljellä, 8 kurssin edestä kerrattavaa :itku: Ei enään jaksais..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kemia oli ihan törkeen vaikeen. En osannu edes sitä 2 tehtävää! Vaikka yleensä 2 tehtävä on ollut joku helppo peruslasku. Nyt kaikki laskut (ne vähäiset) oli jotain ihan outoja mulle. ***kele

Terveystiedon koe oli yllättävän helppo. Ensimmäisen kysymyksen kohdalla tosin säikähdin, mutta onneksi loput tehtävät oli helpompia :) Itse vastasin 2,3,4,5,8A ja 9 tehtäviin. Aika meinasin vaan loppua todella pahasti kesken. Kahden tunnin jälkeen olin kerennyt vastata vasta yhteen tehtävään ja loppuajan saiki sitte kirjottaa kynä sauhuten. Yhteensä tuli kirjoitettua 21 sivua ja hyvällä tsäkällä voisi se L sieltä tulla, mutta tyydyn myös E:hen :)

Töitä? Anyone?

Mulla ainaki alkais heti työt jos ei "valmennuskursille" pitäs mennä. Tai pitää varmaan tehä niitä töitä siitä huolimatta... ;)

Ainii. Kirjotin kemian, 4 eteepäin, joku jäi välistä ja molemmat jokerit (11B ja 12). Oli muuten aika saatanan helppo koe, tai ainaki tuntuu siltä... Vaa 11B jäi vähän vaiheesee, mutta muut sain tehtyä kokonaa, eikä virheitä tuntunu tulevan. Vähän ehkä sieltä täältä puuttu nippelitietoo, mutta niihän niistä aina.

Ja taas se sama juttu, että merkityksettömät kokeet menee hyvin ja muut huonosti... :/ Perkele.

Yhteiskuntaoppi oli helppo, vaikka en lukenut, niin pitäs silti saada ihan ok numero. Jos ei, niin ainakin kompensaation kautta, kun muut aineet meni kohtalaisesti. Ruotsinkoe keskiviikkona, ylimääränen, vois läpällä jopa yrittää jotain siinä. Kauppikseen luettu +100h.

Vastasin YH:ssa: 3, 4, 7, 8B, +9, +10

Töitä? Anyone?

Mulla ainaki alkais heti työt jos ei "valmennuskursille" pitäs mennä. Tai pitää varmaan tehä niitä töitä siitä huolimatta... ;)

Ainii. Kirjotin kemian, 4 eteepäin, joku jäi välistä ja molemmat jokerit (11B ja 12). Oli muuten aika saatanan helppo koe, tai ainaki tuntuu siltä... Vaa 11B jäi vähän vaiheesee, mutta muut sain tehtyä kokonaa, eikä virheitä tuntunu tulevan. Vähän ehkä sieltä täältä puuttu nippelitietoo, mutta niihän niistä aina.

Ja taas se sama juttu, että merkityksettömät kokeet menee hyvin ja muut huonosti... :/ Perkele.
Olin tänään ekan päivän töissä, perjantaina loppu kirjoitukset :D
Oon töissä kesään asti, jolloin meen armeijaan :(

Saatiin pitkän matikan tulokset tänään, 52 pistettä ja olis hienoa jos saisin E:n :worship::rock:

Töitä? Anyone?

Tänään oli yhteiskuntaoppi ja huomenna töihin. Töitä heinäkuuhun asti, jonka jälkeen inttiin.

Rupesin lataileen ihan törkeesti dokkareita historiaan liittyen kun en vaan jaksa ja pysty lukemaan. Säälittävää. Pääsisimpä edes läpi niin tulis mustaki ylioppilas. :rolleyes:

Kemiassa vähän erikoinen koe, ja pari tehtävää meni aikalailla irtopisteitä haalien. Niin ja vitun puskuriliuokset, olisi vissiin pitänyt opetella, kuitenkin ainut asia mitä en oppimäärästä osannut, ja sitä kyseltiin huolella sitten.

Rupesin lataileen ihan törkeesti dokkareita historiaan liittyen kun en vaan jaksa ja pysty lukemaan. Säälittävää. Pääsisimpä edes läpi niin tulis mustaki ylioppilas. :rolleyes:
Hyvä tapa, mun englanninlukeminen koostu lähinnä elokuvien kattomisesta. Mm. uusin Rambo oli ainaki erittäin hyvää harjotusta... :hyvä:
Tosin There will be blood ja No country for old men oli vähän parempia... Sillähän se enkun taito on tullukkii, lähinnä elokuvista, telkusta, nettisivuja lukemalla ja peleistä.

Kemia oli kyllä hävyttömän vaikea. Normaalisti on tottunut tajuamaankin jotain, mutta nyt meni vähän piste sieltä ja toinen täältä-tyylillä... Ei hyvältä vaikuta vaikka pisterajat kyllä tulevat laskemaan. No jos se M sieltä kuitenkin tulisi. Saa nähdä.

Hei mitä veikkaisitte että tänä keväänä tulee pitkän matematiikan E:n rajaksi? :S Jännittää se. Ja harmittaa pirusti jos saankin ämmän.

no niin uskonto ohi. ihan ok meni 1, 2, 3, 4, sit siihen hindu tehtävään ja askeesi jokeriin.

Nyt on lukio ohi... Mitä vittua mun pitäis nyt tehdä:D

Itse vastasin 1,3,4,6,7 ja 10. Mitkä muuten laitoit siihen askeesijuttuun??

jeee, kaks enää! jaujau! :dance:

Itse vastasin 1,3,4,6,7 ja 10. Mitkä muuten laitoit siihen askeesijuttuun??

jeee, kaks enää! jaujau! :dance:

hindulaisuudesta, buddhalaisuudesta ja kristinuskosta. kirjoitin vaan niin paljon kun tiesin noiden luostarielämästä, munkeista ja muista askeesiin liittyvistä asioista.

Ottaa muuten ihan järkyttävän paljon päähän Ytl:n kysymysvalinnat! Miksi ei muista maailmanuskonnoista ollut kuin yksi kysymys hindulaisuudesta!? ..noh, askeesi tehtävän voi lukea tuohon kyllä kans.
Eikö se olisi paljon sivistävämpää ja maailmankuvaa avartavampaa keskittyä enemmän muihin uskontoihin kuin kristinuskoon? Ja näitä muihin uskontoihin liittyviä kysymyksiä ei ole ollut muinakaan vuosina että pistää vaan mietityttään että mitä kiihko kristillisiä niitä kysymyksiä on tekemässä:jahas:

Kemia oli kyllä täysin saatanasta. 2. tehtävä oli mukamas ihan peruslasku... Kolmostehtävä oli niin spesiaali kalkinpoltto, ettei sitä voi kukaan muistaa. No, kaiken kaikkiaan järkyttävä kokemus. :|

Niin ja pakolliseksi toi tuli otettua, kun luulin sen olevan yksi vahvimmista aineista... Joku tässä taisi kysellä jo kompensaatiopisteistä. Miten ne toimiikaan? Ei ole hirveästi tullut perehdyttyä asiaan.

Tsiisös mikä kemia. Arvasin kolmeen tehtävään jotain, ehkä 5 pistettä niistä yhteensä.. Ykkösessä kyllä jotain tyhmää perustelin. No onneksi on vapaaehtoisena. Psyka jäljellä.

Mä oon jo tammikuusta asti tehnyt töitä tässä rinnalla, ihan hyvin on toiminut. Tarkoitus jatkaa ainakin niin kauan että tietää pääseekö syksyllä muuttamaan opiskelupaikan perässä jonnekin. Paikka sinänsä on varma että jos tänne jään niin ainakin on töitä.

Kemia oli kyllä täysin saatanasta. 2. tehtävä oli mukamas ihan peruslasku... Kolmostehtävä oli niin spesiaali kalkinpoltto, ettei sitä voi kukaan muistaa. No, kaiken kaikkiaan järkyttävä kokemus. :|
Joo peruslasku tosiaan, mulla meni siihen 3½ sivua :rock: No kait se oikein meni kuiteski.

Say what...? :wtf:
Joku tässä mättää, mun mielestä kemian koe oli tähänastisista helpoin... Joko oikeesti osasin ne asiat tai sit luulin vaa osanneeni ja tulee i. :jahas:

Nyt ois 9 päevvöö wapaata jonka jälkeen fysiikka. On ainaki aikaa lukea, levyttää, lukea, levyttää, ni luulis tulevan hyvä...

Tuli hyvä tai ei, on melkoset pippalot kyllä järjestettävä silloin 26. päivä. :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom