Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Yhteiskuntaoppia olis mullekin luvassa juu. Eilen aloin lukemaan, eikä kovin hyvältä näytä vaikka kurssien keskiarvo on ollut hyvä. Saas nähä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uskontoa huomenna kirjoittamaan. Vituttaa jos kokeeseen tulee paljon kysymyksiä kristinuskosta kun ne on yleensä sen verran vaikeita että niihin osaa vastata vain asiaan syvemmin paneutuneet. M:ää lähdetään hakemaan, B tulee

Pitkästä matikasta tuli sit alustavan tarkastuksen jälkee 43 pojoa. Se meni siis hyvin, kun matikan kurssien keskiarvo o kutonen:dance:

30 bongoa napattiin äikän esseestä. Cee näyttäis siis tulevan, ja cee on jo viime syksyltä niin ei oo merkitystä enää. Onko mitään viime hetken vinkkejä huomiseen yh-kokeeseen?

Saanen kysästä, että mistä moista tietoa ootte saanu? Ihan vaan kiinnostaa vaikkei mahiksia tohon enää olekkaan, mutta meille opettaja viime hetkeen vakuutteli että varmasti on 60 pojoa se raja...

Jos toi nyt edes on varma tieto, on varsin kummallista että se raja on päätetty vaikkei kokeita ole edes lähetetty eteenpäin...

Edit:
Eihän sillä tonnin rajalla ole mitään tekemistä gaussin käyrän kanssa. Eikös se ole vaan, että teknologiateollisuus tai vastaava sponssaa hyvin menestyneitä. On toki mahdollista, että mä oon taas vaihteeks ihan kujal.
Toi on ihan selvää toki, mutta sitä huolimatta veikkaan ettei ne mene lupailemaan ihan kummia tietämättä edes jotain suuntaa-antavaa tulosta.

Eihän sillä tonnin rajalla ole mitään tekemistä gaussin käyrän kanssa. Eikös se ole vaan, että teknologiateollisuus tai vastaava sponssaa hyvin menestyneitä. On toki mahdollista, että mä oon taas vaihteeks ihan kujal.

Näinhän se menee. 63 pojoa raja, kun tuli viime vuonna "pikkusen" kalliiksi. Huomenna olisi kemia, saas nähä :jahas:

Näinhän se menee. 63 pojoa raja, kun tuli viime vuonna "pikkusen" kalliiksi. Huomenna olisi kemia, saas nähä :jahas:

En Ehtiny enää editoimaa tohon edellisee viestii:

Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö palkitsee kaikki pitkässä matematiikassa täydet 60 pistettä saaneet 1000 euron palkinnolla keväästä 2005 alkaen toistaiseksi!

Noin siis tuolla.

Eli siis mistä ton 63 pojon rajan ootte saanu tietää?

Edit:
Löysin jo...
Kevään 2008 tai syksyn 2008 pitkän matematiikan kokeesta saatu vähintään 63 pistettä ja ylioppilastutkinto valmis joko keväällä 2008 tai syksyllä 2008.
http://www.teknologiateollisuus.fi/index.php?m=7&s=10&id=9458
Aika vaikea saada... Huhhuh...

Huomenna olisi luvassa uskontoa. Luettu on, mutta tuntuu, ettei päässä ole mitään muutaku kristillinen ihmiskäsitys :: D ei sillä oikein pitkälle pötkitä!

Täällä on tullut muutamia "huonompia" enkussa kirjoittajia, hei täällä minä kanssa! Sain vaivaset 30+risat kuuntelusta. Mitenköhän, en taida päästä ees sitä läpi. Jee, jos en saa lakkia. SE ON PAKKO SAADA! ärrr.

Tsemiä kaikille kirjoittajille, jaksetaan yhdessä!

Juuri ja juuri on saatu kemian alueet käsiteltyä. On kyllä semmoista nippelitietoa aine täynnä, ettei mitään rajaa. Laskut nyt noudattaa tiettyä logiikkaa, mutta monesti nekin on saatu liian vaikeaan muotoon. No, pitää toivoa, että vaikka joku essee(jokeri) osuisi polymeereistä tai muuten vaan orgaanisesta kemiasta.

Kirjotin viime syksynä yhteiskuntaopin ja vois sanoa että helppoa kauraa. Eli ei kysytty mitään yliluonnollista. kahta pistettä vaille E, eli M. sitä lähdin sillon hakemaan ja sen sain :)

Ja huomenna kemiaa! Laskut on ihan hyvin hanskassa mutta teoria saattaa ontua. Liikaa kaikkea nippelitietoa, tykkään enemmän laskea :D Mutta E:tä lähetään tavoitteleen, mutta M kelpaa myös.

Hei mitenkäs noiden ylimäärästen aineiden kirjoittamisien kanssa, jos ne menee hylsyiks, nii pääseekö silti ylioppilaaks? Luokkalaiselta kuulin että sen hylätyn arvosanan saisi jopa "piilotettua" siitä todistuksesta, pitääkö paikkansa?

Huomenna kemiaa.. Läpipääsy olis kiva, mutta epätodennäköinen.

Mun käsityksen mukaan ne vapaaehtoset aineet voi mennä hylsyiks, mutta ne pitää kompensoida muilla aineilla. Eli jos joku menee hylätyks, pitää muista aineista saada yhteensä joku pistemäärä että pääsee ylioppilaaksi, L=7, E=6 jne. En nyt tarkalleen muista mikä se pisteraja oli, tai edes oliko asia näin. Asiasta enemmän tietävä kertokoot.

Huomenna edessä maantieto. Ei ole tullut luettua juuri yhtään.
M:ää lähdetään hakemaan, mutta B tulee:D
No eivaa, tosi vaikee sanoo, mut ihan kiva lähtee kokeilee, koska aine on sen verran mielenkiintonen.

Hei mitenkäs noiden ylimäärästen aineiden kirjoittamisien kanssa, jos ne menee hylsyiks, nii pääseekö silti ylioppilaaks? Luokkalaiselta kuulin että sen hylätyn arvosanan saisi jopa "piilotettua" siitä todistuksesta, pitääkö paikkansa?

Huomenna kemiaa.. Läpipääsy olis kiva, mutta epätodennäköinen.
Jos joku aine on vapaaehtoinen, ei sen reputtaminen vie sulta ylioppilaslakkia :)

En tiedä, miten se käytännössä menee, että saako ne todistuksestakin piilotettua, mutta lakin ainakin saa, vaikkei ne menisikään läpi :)

Mun käsityksen mukaan ne vapaaehtoset aineet voi mennä hylsyiks, mutta ne pitää kompensoida muilla aineilla. Eli jos joku menee hylätyks, pitää muista aineista saada yhteensä joku pistemäärä että pääsee ylioppilaaksi, L=7, E=6 jne. En nyt tarkalleen muista mikä se pisteraja oli, tai edes oliko asia näin. Asiasta enemmän tietävä kertokoot.

Vapaaehtoiset saa mennä hylsyiks. Jos pakollinen koe on hylätty, niin silloinkin voi päästä ylioppilaaksi jos kompensointipisteet riittää.
http://www.ylioppilastutkinto.fi/ylioppilastutkinto/tiedotuskirje/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom