Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se tonnin raja on tänä vuonna 63 pistettä, eikä 60 En muista, oliko viime vuonna jo tollanenPaitsi, että tonni napsahtaa helpommin, kuin viime vuonna! :D
No joo... Saahan sitä toivoa elätellä... ;)
Se tonnin raja on tänä vuonna 63 pistettä, eikä 60 En muista, oliko viime vuonna jo tollanen
Toi on ihan selvää toki, mutta sitä huolimatta veikkaan ettei ne mene lupailemaan ihan kummia tietämättä edes jotain suuntaa-antavaa tulosta.Eihän sillä tonnin rajalla ole mitään tekemistä gaussin käyrän kanssa. Eikös se ole vaan, että teknologiateollisuus tai vastaava sponssaa hyvin menestyneitä. On toki mahdollista, että mä oon taas vaihteeks ihan kujal.
Näinhän se menee. 63 pojoa raja, kun tuli viime vuonna "pikkusen" kalliiksi. Huomenna olisi kemia, saas nähä :jahas:Eihän sillä tonnin rajalla ole mitään tekemistä gaussin käyrän kanssa. Eikös se ole vaan, että teknologiateollisuus tai vastaava sponssaa hyvin menestyneitä. On toki mahdollista, että mä oon taas vaihteeks ihan kujal.
Näinhän se menee. 63 pojoa raja, kun tuli viime vuonna "pikkusen" kalliiksi. Huomenna olisi kemia, saas nähä :jahas:
Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö palkitsee kaikki pitkässä matematiikassa täydet 60 pistettä saaneet 1000 euron palkinnolla keväästä 2005 alkaen toistaiseksi!
http://www.teknologiateollisuus.fi/index.php?m=7&s=10&id=9458Kevään 2008 tai syksyn 2008 pitkän matematiikan kokeesta saatu vähintään 63 pistettä ja ylioppilastutkinto valmis joko keväällä 2008 tai syksyllä 2008.
Jos joku aine on vapaaehtoinen, ei sen reputtaminen vie sulta ylioppilaslakkiaHei mitenkäs noiden ylimäärästen aineiden kirjoittamisien kanssa, jos ne menee hylsyiks, nii pääseekö silti ylioppilaaks? Luokkalaiselta kuulin että sen hylätyn arvosanan saisi jopa "piilotettua" siitä todistuksesta, pitääkö paikkansa?
Huomenna kemiaa.. Läpipääsy olis kiva, mutta epätodennäköinen.
Mun käsityksen mukaan ne vapaaehtoset aineet voi mennä hylsyiks, mutta ne pitää kompensoida muilla aineilla. Eli jos joku menee hylätyks, pitää muista aineista saada yhteensä joku pistemäärä että pääsee ylioppilaaksi, L=7, E=6 jne. En nyt tarkalleen muista mikä se pisteraja oli, tai edes oliko asia näin. Asiasta enemmän tietävä kertokoot.