Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Hemmetin YH, lakki olis lähinnä tavoitteena, koepisteillä sitten jatko-opintoihin. "Anna Ismo-pojalle..." A pitää saada, 12 pistettä, toivotaan helppoja kyssäreitä ja mahdollisimman paljon tilastoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnin päästä pitäs olla melko valmiina YH:n kokeeseen. Ekan kurssin kirjan luin ja lopuista vain vihkosta muistiinpanot. Jännitystä vähäsen, mutta onneks ei ole ainakaan pakollisena. Sen jälkeen onkin sitten lukioaherrus ohi. Tänään soppaa.

Perkele tais mennä huonosti terveystieto. Tein tehtävät 3, 5, 7, 8A, 9 ja 10 ja arvelen että alle 20 pistettä tulee. Matikasta tuli sentäs 22 näin alustavasti.

kemiaa kävin 4h vääntämässä. Aattelin etten osaa mitään, mutta sain mä kuitenki kaheksaan tehtävään ees jotaki skriivailtua

kemiaa kävin 4h vääntämässä. Aattelin etten osaa mitään, mutta sain mä kuitenki kaheksaan tehtävään ees jotaki skriivailtua

Tismalleen sama. Kuitenkin 3-4 tehtävään tuli järkevä vastaus. :D

Matematiikasta alustavasti 32 pojoo, mut ei taida riittää tänä vuonna M mitenkään. Kuitenkin Prelistä 14 pistettä ja B oli tavotteena joten turha marista. Lukio on sit ohi. En suosittele tulevillekkaan lukiolaisille lukemista. Hyvin näköjään meni ilmankin. :dance:

Jäi kyllä aika paska maku suuhun tosta terveystiedosta, oli jotenki outo koe. Tein tehtävät 2,4,5,8A,9,10 ja meinas kyllä pää seota, jo neljän tehtävän jälkeen tuntu siltä että takki on ihan tyhjä, mutta taistelin ja kirjotin vaa jotain paskaa vielä kahteen tehtävään. Ennen koetta tavotteet oli korkeella, jopa M:stä unelmoitiin, mut nyt tuntuu siltä et hyvä jos läpi päästään ja lakki tulee... Vittu on kyllä ihme aine kirjottaa, mitää samoja asioita mitä kirjassa oli tai mitä tunneilla käsiteltiin... Paskaa

edit. mut nyt se on vittu ohi perkele!!!! Tartte tätä samaa paskaa käydä läpi ainakaa puolee vuotee, ja toivottavasti ei koskaa. Voi olla et keksiviikkona pamahtaa ekan kerran, ja sit ties kuinka monta kertaa sen jälkeen. Varsinki jos tulee positiivisia ylläreitä, tai negatiivisia, eli aina :kippis1: :dance:

Kemian kokeen tein tänään enkä osannu mitää. Mikä pahinta kemia o vielä pakolline mulla. :itku:

Mites noi kombensaatio pisteet menee et mistä niitä saa ja miten paljo, sekä miten paljo niit tarvii jos tulis vaikka i+.

PS. Tietääkö jolu jotain sivua missä ois kemian oikeat vastaukset.

Tein terveystiedosta tehtävät 1a, 3, 5, 8A, 9 ja 10. Ainakin ihan vitusti mä kirjotin, et ei ainakaan siitä jää uupumaan :D Oma veikkaus 18-20 pongoo, mikä on ihan hyvin kolmen päivän lukemisella.

Kemian kokeen tein tänään enkä osannu mitää. Mikä pahinta kemia o vielä pakolline mulla. :itku:

Sama homma ton pakollisuuden osalta. Tänään kemia oli täyttä myrkkyä. Yhtään laskua en osannut ja vaan muutamaan tehtävään sain omasta mielestä hyvän vastauksen. Älyttömän vaikea koe. Olisin tyytyväinen kahteenkymmeneen pisteeseen, saa nähä.

Koko kirjotukset tuli ja meni kyllä aika nopeesti, eikä muutamaa iltaa enempää tullut kertailtua mihinkään muuhun, kun tohon kemiaan mutta se todennäkösesti menei kaikkein huonoiten. Nyt otetaan sit lunkisti muutama viikko, jos vaikka muutaman olusen korkkaisi. :rolleyes:

Tein terveystiedosta tehtävät 1a, 3, 5, 8A, 9 ja 10. Ainakin ihan vitusti mä kirjotin, et ei ainakaan siitä jää uupumaan :D Oma veikkaus 18-20 pongoo, mikä on ihan hyvin kolmen päivän lukemisella.

En ollut tällä kertaa kirjoittamassa terveystietoa, mutta siis se on kyl niin vittumainen aine kirjoittaa ettei tosikaan :D Viimeks oli esimerkiksi kysymys ammattirokkarin ammatin terveydellisistä vaikutuksista. Oikea vastaus oli että savukoneet voi tehdä hallaa hengityselimille ja strobot voi aiheuttaa epilepsiaa. Lisäksi selkä voi tulla kipeäksi jos soittaa kitaraa liian pitkiä aikoja yhtämittaisesti :jahas:
..Kokkeli, rööki, viina ja muut oli toisarvoisia tekijöitä tässä yhtälössä :thumbs:

Toivottavasti kokeesi menee kuitenkin paremmin kuin allekirjoittaneella :)

no niin uskonto ohi. ihan ok meni 1, 2, 3, 4, sit siihen hindu tehtävään ja askeesi jokeriin.

Nyt on lukio ohi... Mitä vittua mun pitäis nyt tehdä:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom